Romjulsalg på Daniel Wellington!

God kveld kjære lesere!

I dag falt den første snøen på lange stunder her hjemme, men siden storebror har vært syk, ble det ingen tur ut i den deilige snøen vi endelig har vært så heldige å fått. Planlegger imidlertid en aldri så liten tur ut i morgen med storebror og bittelillesøster, noe han gleder seg stort til. I morgen reiser også min kjære mamma, og vi ser henne ikke igjen før i februar. Veldig trist, men sånn er livet noen ganger, desverre.

//Inneholder annonselenker

Dere som følger bloggen min, husker kanskje at jeg tidligere denne måneden bestilte noen nydelige klokker fra Daniel Wellington. En av disse var en av julegavene til min fantastiske mamma, og hun elsker den! 

Nå er det også slik at jeg har en liten romjulsgave til dere flotte lesere! Dere får nemlig hele 15% rabatt på hele nettbutikken!  Det eneste dere trenger å gjøre er å oppgi rabattkode RANNVEIG 

Perfekt gave til kjæresten, mamma, pappa, søster, venninne, eller bestefar/bestemor.. eller til deg selv

God shopping 

7 kommentarer
    1. Hvorfor lager storebror slike grimaser på alle bildene? Liker han ikke å bli tatt bilde av? En aktiv gutt er han ihvertfall. Skjønner at du må være sliten. Jeg så han sammen med dere på shoppingtur og jeg synes han var temmelig hyper.

    2. Man må betale en ekstra avgift på disse klokkene, veldig dumt at du skriver at det må man ikke. Hvorfor vil du lure leserne dine, selv om dette er betalt innlegg? lønner det å være ærlig…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg