Velkommen 2016!

Hadde egentlig tenkt til å hive ut et lite blogginnlegg i går kveld, men med ei lita snuppe som plutselig ble litt urolig av alle rakettene, ble det i stedet mammakos oppå brystet på sofaen. Og slik sovnet vi begge, og sov til klokka seks i morrest, da snuppa våknet for mat og vi gikk å la oss i sengen min og sov helt til klokka ni da storebror våknet. Deilig! 

Vi hadde en kjempefin nyttårsaften i går. Veldig rolig, og gjorde ikke spesielt mye ut av det. Julepølser og medisterkaker med tilbehør til middag, og julebrus i vinglass. Må gjøre litt stas vet dere, selv om jeg prøver å gjøre alt så enkelt som mulig nå mens snuppa enda er så liten og tiden med ledige hender er knapp. Rett før storebror la seg kl 21, dro vi ut og tente på noen stjerneskudd for mens vi så på rakettene. Forsøkte å vekke han ved midnatt for å se på alle de fine rakettene når det virkelig tok av, men da var han helt kaputt etter en lang dag med mye innhold, og sov søtt, så jeg lot han få sove videre. 

I går formiddag var vi på koselig nyttårslunch hos ei venninne av meg og ungene hennes, veldig koselig! I dag har vi vært på lunch og besøk hos Nathaniel sin bestekompis i barnehagen. Og i morgen skal vi i barnebursdag. Noe jeg vet det er en liten gutt som ser veldig fram til! 

Ellers går dagene her i ett sett, i likhet med vaskemaskinen vår. Det er ikke mye “meg” tid, så godt som ingenting. Jeg har hele veien tenkt at det kom til å bli hektisk, og hektisk er det såvisst. Men vet dere hva? Det er faktisk helt greit.Så lenge man klarer å innordne rutiner på absolutt alt fra A-Å, så klarer man det fint. Faktisk, så synes jeg hverdagen som trebarns alenemor går over all forventning! Det er mye rart kjærligheten kan gjøre, men den finner absolutt fram det sjette giret i meg. Det jeg egentlig ikke visste fantes! 

Godt nyttår og 2016 til alle dere fantastiske lesere! 

19 kommentarer
    1. Du er så flink til å skrive og skildre livet ditt! Du sprer en glede som er veldig smittsom! 🙂 Godt nyttår ønskes dere alle❤️

    2. Godt nyttår, flinka! Du skriver veldig bra! Så herlig med baby sovende på brystet. Min gutt er nå 6 måneder og sovner ikke lenger på brystet til mammaen sin, men er mer opptatt av å løfte hodet og titte på omgivelsene. Jeg savner den kosen <3

    3. Ikke for å kritisere eller noe slikt, men tror de fleste som leser bloggen vet at du er alene mamma og du fint kan skrive trebarnsmor uten konstant skrive “alene trebarnsmor”. Er selv alenemamma, men dette er ikke noe jeg for hver og en pris skal presisere hele tiden.

    4. ^ ikke alle som trener opp BARNA sine til å posere på bilder.
      hun legger i alle fall ut hvordan ting VIRKELIG er og det? det skal hun ha all cred for.
      gå å spy et annet sted, ditt ussle menneske.

    5. Kan du lage ett innlegg om hva du syns om Anna Rasmussen? Hun er så høy på seg selv og bruker barna sine. Spesielt Michelle.

    6. 01:08, trenger ikke å ha barn som poserer, men å være litt kritisk til hva som blir lagt ut gjør ingen ting. Bilder på nettet er der til evig tid!

    7. Godt nyttår. Anna bruker barna sine som dokker. Altså ikke misforstå ho er helt sikkert en fantastisk mamma ho å men alt skal være så j…… perfekt å sånn er ikke livet liksom, ihvertfall ikke mitt med 4 barn på 14-4 år har mann men han jobber ikke hjemme så stort sett alene med de. Rannveig viser åssen livet egentlig er med barn. Bildene er ikke perfekte å det syns så godt at ungene er noen glade barne for smilet dems er ikke påklistra. Men rannveig ikke skriv et innlegg om anna, det er en innbydelse til bråk å hat meldinger

    8. 08:04: Hva er galt med bildene hun har lagt ut? 🙂 Absolutt ingen ting! Skjerp dere.
      Du har skjønne barn, Rannveig, og all grunn til å være stolt av deg selv 😀 Kjempeflink er du 🙂 Aldri la noen fortelle deg noe annet!

    9. Du har så fine filter på bildene dine, ser ut som at du bruken Gallereelappen? stemmer det? kan du skrive litt om hvordan man tar så gode bilder? klem

    10. Hørtes ut som en koselig nyttårsaften 🙂
      Kan du ikke legge ut et innlegg ift rutiner dere har hjemme? Leggetid og sånn, nå som dere er 3 🙂
      Har akkurat blitt 2 barnsmor, så kjekt med noen tips 🙂

    11. Godt Nytt år til deg Rannveig! Jeg har fulgt bloggen din litt av og på helt siden du var gravid med din første vakre gutt, og synes virkelig du er ei jente med stå på vilje og du lar deg ikke stoppes av noe. Det er beundringsverdig. Jeg håper virkelig du får et fint år med mange gode minner med dine fantastiske 3 små 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg