Jeg er en forferdelig mor

For en grusom mor jeg er. Ja, helt forferdelig! Kunne ikke blitt noe verre. Hvertfall i følge kommentarene fra selve mammapolitiet som har tikket inn etter jeg la ut dette bildet på Instagram tidligere i dag;

Dere skjønner det, at jeg og Sienna var på barseltreff på helsestasjonen i dag, i forbindelse med etterveiing av Frøkna, etter instruks fra sykehuset når vi ble utskrevet. Ja, en såpass dårlig mor er jeg, at jeg tok turen innom helsestasjonen etter levering i barnehagen. Grusomme meg.

Og nå burde vi visst vente oss represalier i form av besøk av barnevernet. Faktisk. For å helgardere oss mot sykdom, er det nok best jeg isolerer henne i et sterilt rom til hun er konfirmant. Minst! Ja, dere vet, bare for å være på den sikre siden! Vil jo ikke ta noen sjanser heretter.

Fra spøk til alvor. Kjære “anonym”. Håper dere ikke har barn. Om så desverre er tilfelle, er jeg etthundteogtjue prosent sikker på at jeg er en langt bedre mor enn dere, dere som sitter der og fyrer løs dritten deres for å føle dere bedre.

For et fantastisk liv det må være!

God natt!

64 kommentarer
    1. Den der kan du faktisk ikke snakke deg ut av.. Det var en avgjørelse som var helt på tryne! Det er menneskelig å gjøre feil, og at du kanskje ikke tenkter gjennom alt så nøye etter de ukene du har vært igjennom er ikke så rart, men ikke påstå at det ikke var noe i veien med den avgjørelsen! Jeg tviler ikke på at du ønsker det beste for S, men der gjorde du er mega tabbe. Håper ikke det får konsekvenser for dere eller noen andre som evt var der.

    2. Du negative Tina som skriver her. Ta tak i ditt eget liv. Kanskje du en dag vil oppdage at verden er ikke firkantet eller svart hvitt. Det spørs helt om du får oppdage det noen sinne.

    3. Ærlig talt, hva stakkars rannveig må gå igjennom. Hun får jo negativ kommentarer hva hun enn gjør. Pleier ikke og kommentere men nå kunne jeg ikke dy meg. Rannveig har vært igjennom en forferdelig tid som mor. Lille sienna har vært alvorlig syk, nå er hun utskrevet fra sykehuset og fått behandling. Hva er da galt med at hun tok en tur på helsestasjon og traff andre mødre? Det kalles god oppfølging det, fordi hun måtte sjekke vekten til lille jenta. Dette sier jeg som en” gammel erfaren sykepleier og 4 barnsmor. Stå på rannveig, hev deg over det. Du gjør en bra jobb som alenemor til 3. Det står det respekt av. Hard jobb det.

    4. Rs er virus ikke bakterie! Man får ikke tatt det med antibiotika. Behandlingen av rs er inhalasjoner , o2 , evt cpap / high flow. De er ofte slappe og slitne , orker ikke spise noe særlig selv første dager. Det er mye slim som plager dem og de har feber. Paracet og mat på sonde. Ro og hvile er viktig , for de har store problemer som regel med søvn når de sliter såpass med pusten.
      De blir ikke plutselig smittefri/ friske selvom de skrives ut fra sykehuset.
      Dette med vektkontroll haster ikke så voldsomt hvis man har litt erfaring som mamma.
      Se på barnets kliniske tilstand – feber/urinproduksjon kan si mye.
      Er bleiene våte til stell og ungene ikke oppfattes som slapp? Da haster det ikke med vektkontroll.
      Man blir rådet til å følge med vekten etter utskrivelse , men det betyr ikke at man skal løpe rett på helsestasjonen dagen etter.
      Hun ser blek ut , men ikke dehydrert ut ifra det bildet du la ut.
      Et par dager til så tenker jeg hun er i god form igjen.
      Det kan sitte i noen uker , så ta det rolig hjemme og kos dere der istedet .
      God bedring!

    5. Unnsyld meg, men det er da vel samma om hu går til helsestasjon dagen etter hu er skrevet ut av sykehuse for å veie dattra si.. Hvorfor ska alle sammen ta og henge seg opp i det ? det er da vel opp til vær enkelt mor når dem vil gjøre det. Det står ingen oppskrift på ossen man ska oppdra sin egen unge..
      Rannveig, stå på du og ikke bry deg no særlig om hva andre mener og sier, gjør det du føler er riktig 🙂

    6. Hei Rannveig 🙂 Veldig trist å lese om hvor syk jenten din ble, er en grusom opplevelse når du ikke forstår hva som skjer med barnet ditt.
      Jeg er mamma til en jente som blir 4 nå i år. I 2014 hadde jenten min 6 feberanfall!! Var helt grusomt.. Skremmende å se din lille jente bare ligge å riste og at du får ikke kontakt med barnet ditt i det hele tatt.
      Så jeg forstår at denne opplevelsen var grusom for deg 🙁
      Vil si at du har gjort så godt du kan som mamma. Ingen foreldre er perfekte, alle foreldre er forskjellige og at man skal respektere hverandre.
      Synes helt ærlig at de som bare kommer med dritt burde ta seg en titt i speilet og se deres feil!!
      At du tok en tur på helsestajonen fordi de på sykehuset har sagt det, da har du vært en god mor og gjort det du følte var best og rett både for deg og datteren din.
      Vet at man ikke skal dra til helsestasjonen med syke barn pga andre barn der, så tror jeg aldri at de på sykehuset ville anbefalt deg det. Kanskje ikke det smarteste valget, men ditt valg 🙂
      Håper din nydelige prinsesse er frisk snart og at du kan slappe av og puste ut 🙂
      Ønsker dere alt godt og lykke til 🙂
      Klem fra en mamma 🙂

    7. Huff for noen kommentarer … Noe av det mest tragiske har lest.. Å true med bv er lavmål!
      Stå på ❤️ Overse de frekke kommentarene !

    8. Jeg hadde selv ikke valgt og gå på barseltreff når mitt barn har nettopp vært sykt, men du vet jo best for ditt barn og dra inn bv er litt overdriving 😅.

    9. Så trist å høre at hun er så syk 🙁 Håper hun kommer seg sakte men sikkert og blir frisk og rask <3 Jeg syns folk virkelig overdriver her. Om vesla di hadde vært til fare for andre på helsestasjonen hadde nok helsesøster bedt dere pent om å dra hjem og forskjøvet veietimen. og hvorfor må man i dag være så utrolig perfekt som mor? Og det er lov å ta med syke barn på helsestasjonen. Det er og lov med unger som skriker i et sett og uerfarne foreldre.. Det er et møtepunkt for alle foreldre og små barn med helsepersonell til stede. Det er et hysteri og et overbeskyttelsesinnstinkt uten like i disse dager. Alt er farlig! Overse de frekke kommentarene og vær stolt! For du er helt sikkert en helt fantastisk mamma, det er hvertfall jeg overbevist om! <3

    10. Du tar deg tydeligvis nær av det,siden du dedikerer et innlegg til dem som tydeligvis traff spikeren på hodet. Er jo idiotisk å utsette andre små barn for det dere nettopp har vært igjennom. Men,igjen..Du er ikke akkurat den skarpeste kniven i skuffen,og vi bør derfor ikke ha så høye forhåpninger om at du tenker på andre enn deg selv. Jeg hadde ihvertfall blitt rimelig provosert om du hadde troppet opp på helsestasjonen på BARSELTREFF med din RS syke datter mens jeg var der med min friske.

    11. Du fikk massevis av trøstende kommentarer, men velger å henge deg opp i de få som kritiserte deg.
      Det som er kritikkverdig her, er at du ikke forstår at du har utsatt andre nyfødte/små barn for smitte.
      Jeg er sikker på at de kunne ha funnet en annen løsning på veiingen.

    12. Veldig misvisende at du skriver dere var på barseltreff da!? Det er jo noe helt annet enn du skriver her. På helsestasjonen for å veie, eller på kafe med andre mødre og babyer, men aller verst at du utsetter andre for smitte! Ta det til deg, denne kritikken var faktisk berettiget. Og det at du igjen vier et eget innlegg til kommentaren betyr vel bare at den var riktig? Huff 🙁

    13. Jeg tror ikke de på sykehuset hadde sagt hun kunne ta henne ut om Sienna fortsatt er syk og smittefarlig. Når barn får RS skal de bli friske før de skrives ut og ikke lenger være smittefarlig. Vil ikke tro det har noe å si at du tok henne med dit, jeg vet ikke, men vil tro Sienna nå er like frisk som andre barn☺️ Hun har vært syk, men man kan ikke holde de inne for alltid av den grunn. Stå på Rannveig☺️

    14. Fikk akkurat samme beskjed fra sykehuset om å dra til helsestasjonen for kontroll å få sjekket vekten. Både jeg og min mann spurte når datteren vår ble utskrevet for det samme som det S til Rannveig hadde om det var noe spesielt vi måtte ta hensyn til, svaret var ikke bli hysteriske og leve som før, ingen restriksjoner. Vår lille var kun to uker. Så fint at hun er blitt frisk, du gjør en flott jobb m barna dine.

    15. Hei Rannveig! Håper det går bedre med både deg og den lille. Jeg bare lurte på hvorfor du ikke stenger kommentarfeltet ditt en periode? Tenker bare at det kan være godt for deg å slippe de negative kommentarene og skrive det du har lyst til! Ser ut som mange av de negative kommentarene tar mye fokus og energi fra deg..
      Fortsatt god bedring!
      God helg 😊

    16. Du skrev barseltreff på instagram, ingenting om vektkontroll. Jeg fikk også beskjed om å følge vekta til minsten etter RS, men da fikk vi komme ned når der ikke var noen andre.
      Men, likevel, var det nødvendig å dra på dette treffet etter vekten var tatt da? Smittefaren ER opptil to uker etter påvist RS, så om Sienna var i god nok form for dette så utsatt du likevel andre småbarn for dette viruset.
      At du hele konstant må nevne at du er en bedre mor enn alle andre, at du håper de som kommer med konstruktiv kritikk til deg ikke har barn, det sier litt om den mentale alderen din. Måten du formulerer deg på er nok til å sette spørsmål ved ting som nettopp dette.
      Dårlig dømmekraft var dette her, uansett hvor lite du vil innse det.

    17. Wow folkens! Skaff dere et jævla liv!
      Er så jævla lei av å lese at dere kommenterer du klarer ikke ditt, du tenker ikke ditt og datt… Nå må dere for en gang stoppe! Pass på deres eget liv.
      Jævla perfekte dere skal Være.
      Haha, barnevernet for dette? Tuller du ?
      Barnevernet er ikke noe å kødde med!
      Stå på! Du vet hva det beste er for barnet ditt 😊💜

    18. Jeg var på planlagt vaksinering hos helsesøster tre uker etter vi var hjemme igjen grunnet rs virus.
      Rs virus kan i følge Folkehelseinstituttet smitte i andre i inntil to uker etter man ble syk.
      Helsesøster passet derfor på at vi var alene på et rom og sørger for ekstra hygienetiltak med ekstra vask, sprit etc etter vi var dratt, just in case. Håper din også gjorde det.
      Gutten min var nemlig fortsatt snørrete, selv om han i utgangspunktet ikke var slittefarlig. (Ble ikke noe av vaksinen heller pga det)
      Din jente er fremdeles smittefarlig, som du kan lese på Folkehelseinstituttets sider. Derfor er det totalt uforsvarlig å gå på noe som helst treff der du oppsøker andre barn. Hadde forlatt åstedet umiddlertbart om du kom med ditt barn og jeg hadde et lite barn i armene.
      Her må man faktisk bruke hodet litt og tenke på andre også.

    19. Kjære rannveig. Kanskje litt misvisende å skrive barsel treff hvis det var vekt kontroll. Mye av kritikken er fortjent pga hva du skriver å gjør er 2 forskjellige ting. Men jeg er helt sikkert på at du gjør kun det beste for deg å de rundt deg ikke misforstå meg. Enig med ei over her om å stenge komentarfeltet. Hvorfor Gjør du ikke det? Dette ønsker jeg svar på. Fler år nå har du hatt kommentarer her som ikke er fine det må da være bedre for deg å ikke ha det? Eller er det oppmerksomheten du vil ha? Det er kanskje det som trekker lesere?
      Dette er ikke ment som negativ kritikk men jeg bare lurer for noe er det som Gjør at du ikke stenger komentarfeltet!!!???
      Men uansett kjempe fint at sienna har blitt frisk. Ho er helt nydelig jente;)

    20. veiekontroll på helsestasjonen er nå en ting, men barseltreff ..?.. jeg ville tenkt at lille Sienna er sliten etter det HUN har vært i gjennom, og hastet hjem.

    21. uffda, dette var trist å høre. At du ikke tar hensyn til hverken S eller de andre ungene på helsestasjon. Hva slags glede har en liten baby av et barseltreff? og som i tillegg har vært i uvante omgivelser over tid på grunn av sykehusinnleggelse??? dette var veldig uklokt av deg men du gir jo blaffen i hva alle andre mener. selv om de kan ha rett. det er ikke så vanskelig å skjønne at folk reagerer på barseltreff overskrift når ungen akurrat har kommet fra sykehuset. en lite voksen og umoden avgjørelse som mor.

    22. Synes du igjen får masse ufortjent kritikk, tviler på at sykhuset i hele tatt hadde sendt lille fine S hjem hvis hun forsatt var smittsom.
      Så nydelige klær hun hadde idag :).
      Og true med barnevernet er hvis inn fortiden, men tviler på at de tar en slik beskymring alvorlig

    23. Igjen dummer du deg ut! Skriver en ting på insta og i dag var det noe helt annet bare for å dekke over sannheten, hva er vitsen egentlig? Stå for dine feil for faan, du er IKKE PERFEKT!!!

    24. Det virker som du vanligvis gjør gode vurderinger, og alle kan gjøre feil.
      Vakker jente du har fått, men hun ser slapp ut. Dumt å ta med babyen til helsestasjonen for andre og hennes egen del. Hun er mer mottagelig for smitte nå.

    25. Herregud hun hadde jo ikke gått på helsestasjonen viss hun hadde fått beskjed om å ikke komme nær andre babyer osv.. De som skriver slikt burde heller være sinte på de personene som ikke vaksinerer barna sine å smitter andre fordi de tror alle vaksiner er farlig.

    26. wow, e dåkker virkelig så smålig av dåkker at dåkker må tru me bv?!
      Greit nok, ho sku sikkert ikke dratt på barseltreff, men viss sykehuse har sagt at det va greit så oki, da va det ikke så farlig, før selv om ho skreiv barseltreff så trengt ho ikke å skriv vektkontroll før det trur æ nu at di sjekka på treffe!
      At det går an å vær så barnslig som noen av dåkker over her det skjønna æ ikke.. ingen e perfekt, å det søren mæ ikke dåkker heller som MÅ spy ut stygge ting te rannveig! Pass heller på dåkkers egne liv i steden før å rakk ned på andres valg å meininga!

    27. Altså. Hvorfor må du svare de i et eget innlegg? Jeg kikker ikke innom her så ofte, men de som ikke følger med på hva som skrives om deg/av deg på forum, facebook, instagram whatnot, får ikke med seg alt sånt negativt dritt før du dedikerer et helt innlegg til de. Og ofte er det det som møter meg når jeg klikker meg inn. Det jeg ikke skjønner er hvorfor du gidder det med mindre du føler deg truffet? Angrep er beste forsvar, er det noe som heter. Jeg vet du setter barna dine først, og jeg er imponert over alt du får til. Når det er sagt, synes jeg generelt ikke noe om å eksponere barn i sosiale medier i den grad du gjør, og spesielt ikke når barnet er sykt. Når barn er syke, og spesielt hvis de er alvorlig syke, er de i en veldig sårbar situasjon. Bare til ettertanke! 🙂

    28. Steng kommentarfeltet ditt ! Blogg som vanlig.. pynt på kverdagen om de e noke psykopatiske menneske kan reagere på. Med negative kommentarer over mange år går dette utover din psykiske helse om du vil eller ei..da har inkje barna dine en god mor ! STENG DE JÆVLA KOMENTARFELTET… og lev lykkelig med dine små 3 skjønne. !

    29. Bv kommentaren var jo bare en fleipe kommentar da dere i mammapolitiet tar helt av. Tror nok R fint klarer å gjøre det som er best for ungene sine.

    30. Hanne: ” Pass heller på dåkkers egne liv i steden før å rakk ned på andres valg å meininga!”….
      Vel. Hvis Rannveig hadde vært på samme barselstreff som meg, og hun hade med sin SMITTEFARLIGE unge, så handler det ikke lengre om “hvilke valg Rannveig tar”! Fader så dum du er!

    31. Vær så snill Rannveig steng kommentarfelte for en periode. Du trenge ikke å lese de negative å idiotiske kommentarene. Du fortjene ikke det. Vær så snill gjør det. Du har 3 fantastiske barn å ta vare på. Fokuser heller på dem enn de nettrollene som vil deg bare vondt.
      Du er ei fantastisk 3 barnsmor❤️

    32. Må si meg enig i en kommentar her at om det hadde vært et problem at dere var der, så hadde nok helsesøster sagt ifra! Folk skal alltid rope “Ulv, ulv” 😛
      Det jeg egentlig hadde tenkt å kommentere, er hvor utrolig pen hun er! Herlighet så nydelig, en ordentlig “baby born” som jeg tror andre har kommentert også 🙂 Godt at det går bedre med henne nå, og håper dere slipper noe mer alvorligheter fremover!

    33. Jeg håper ikke at dette blir tatt ille opp, men du må tenke deg litt om når du skriver barseltreff og mener vektkontroll. Mitt barn ble utsatt for smitte fra et barn som hadde hatt RS viruset 1 uke før, mitt barn var 2 uker gammel og pga dette holdt min gutt på å stryke med, for å si det sånn vi endte med Luftambulanse til sykehuset og var innlagt i 4 uker. Og dette var fordi vi var på treff og denne drittmora ( sorry altså) ikke tenkte seg om at barnet var smittefarlig. Og det er ikke nødvendig å reise så fort på veltkontroll, du har jo nettopp kommet ut av sykehuset. Jeg håper at det ikke var noen andre barn tilstedet

    34. Bedrevitende idioter!! Så perfekte dere tror dere er!!! Randveig er en super duper mamma!!!!!! Bedre enn MANGE andre her!!!!!!!!!!

    35. Du var på vektkontroll og skriver at dere var på barseltreff? Hvordan i alle dager kan du forvente at vi skal skjønne at du IKKE var på barseltreff, men på vektkontroll? Hahaha! Du er ei fin ei Rannveig. Kan du ikke lære deg å formulere deg riktig snart da vennen? Siden du tydeligvis ikke liker å bli misforstått..

    36. at folk gidde å bruk tid oå å diskuter fram å tilbake på andre sine liv 🙈 ingen andre sitt problem enn hennes eget ka hu gjør å ikke

    37. Du to hakk over her, visst blir det mitt problem om hennes datter smitter min med RS fordi hun dro henne med på barseltreff når hun fortsatt er smittebærer av dette viruset!!! Dette hadde jeg da ikke visst noe om!

    38. Har dere hatt barn med RS virus? Hvis ikke kan alle dere som kommenterer her bare hold skjeft. Når barna er ut av FARESONEN blir de utskrevet fra sykehuset, men de fleste får fortsatt problemer langt etter de har hatt den viruset. Mitt baby har hatt det og det er det verste ting vi har opplevde. Akkurat samme som Sienna, var denne babyen blå. Etter hun ble skrevet ut av sykehuset sa de at hun bør holdes inn i de neste 2-3 uker, som de har ofte redusert immunforsvar. Det er ikke noe tvil at hun tok den babyen ut til en barseltreff og bare nå prøver å komme seg ut av den dumheten ved å si at hun var faktisk på helsestasjonen. Men, alt hun der gjøre er for oppmerksomhet. Det er nesten komisk.

    39. Les litt bakover i din egen blogg, og regne dagene fra dere ble syke.. Les hva du selv har skrevet om rs virus og babyer, hvor syke dere var allesammen, hvordan du trodde hun døde, ditt livs verste mareritt osv.. Og tenk på at man er smittefarlig i to uker etter at man ble syk.. Viruset smitter ved dråpesmitte. Du har det selv også. Bare stopp opp og tenk deg om litt.. Ønsker du at det samme skal skje med de andre babyene og familiene på Barseltreffet? Du utsatte dem for unødvendig smitterisiko, og det er derfor folk blir irritert på deg, ikke fordi de er så tragiske og må klage på alt du gjør. Du har en stor blogg, da er det en bra ting at folk sier ifra om sånne ting så ikke andre tror at det er greit. Av og til syntes jeg du skal stoppe opp og tenke litt på omgivelsene dine, ikke bare deg og egne barn.

    40. Noen folk altså. Finner de ikke noe å kritisere deg på, lager de seg en stor sak hvor de kan virkelig snakke dritt om deg

    41. Og dere lurer på hvorfor små unger helt ned i barnehagealder mobber?? De har d ikke fra fremmede for å si d sånn! Fan ikke rart d e krig i verden!!! Hvis dere ikke kan si noe positivt så er det best dere holder kjeft!!

    42. Hvis jeg er redd for at barnet mitt skal bli smittet av noe, og det er mye å bli smittet av – må vel heller jeg holde meg hjemme med ungen, skal alle andre være hjemme så ikke din unge treffer noen som kan ha noe????
      Synes ikke Ranveig skal stenge kommentarfeltet fordi at noen damer ikke har fått det mest elementære med seg hjemmefra, jeg snakker oppdragelse😅Ta heller å oppfør dere som de voksne vettige damene dere ønsker å være

    43. Det er forskjell på å stenge seg inne resten av livet og å aktivt oppsøke nyfødte når man vet at man har et virus! Og sykehus har ikke kapasitet til å ha alle liggende til de er helt fri for smittefare, de sender folk hjem når det verste er over. Google litt istedetfor å beskylde folk for mobbing og hysteri hele tiden…

    44. Stå på Rannveig! Du er en god mor for barna dine du ! Tenker det at det er nok mange små drittunger som sitter å kommenterer her, folk som ikke har peiling på hva verken du eller barnet ditt har gått gjennom! Fortsatt god bedring til Sienna 🙂
      Hilsen fra en annen Nordlænning!:D

    45. Kjære Rannveig. Ikke ta deg nær av disse stygge kommentarene du får her. Disse kommer fra mennesker som ikke har vært med på RS-virus før. Jeg husker når guttungen min fikk dette når han var 6uker, fikk jeg beskjed om at han ikke var smittefare 1uke etter at viruset hadde brytet ut. Vi var også innlagt på a-hus denne uken og overlegen sa at gutten kunne nok fint gå i Bhg nå på mandag vis han virket frisk nok til det. Klem en annen små barns mor med RS-virus

    46. Jeg kjenner en mor som har 2 barn som er født uten immunforsvar. De er veldig ofte syke, går på mye medisiner, og selv ufarlige sykdommer som feks vannkopper kan være dødelig for dem. Tenk om noen som nettopp hadde vært RS-syke hadde møtt opp på helsestasjonen samme dag som dem? Her jeg bor har ikke barna lov å dra på helsestasjonen hvis de har feber eller andre smittsomme sykdommer. Her kunne du kanskje avtalt med helsesøster, kanskje hun heller kunne kommet til deg med vekt og veid babyen din? Sykehuset burde også helt klart sagt at du ikke burde dra på helsestasjonen før minst 2 uker etter hun var frisk, mtp smitte.

    47. nei men no va d ikke dåkkers barn, æ regne me hu har fatta poenget! enkelte har alt for lite å gjør

    48. Kjære mamma-politiet(som sikkert ikke er mødre engang);
      HOLD KJEFT! Værsåsnill og hold kjeft. Dere har tydeligvis ikke peiling, men må bare spy eder og galle utover i alle retninger..bare for å gjøre det liksom.

    49. Værsåsnill alle kloke voksne oppegående mødre også kalt mammapoliti. Ikke legg igjen flere kommentarer her nå, R tjener penger på at man legge igjen kommentarer her. Altså tjener hun penger på å ha gjort noe så idiotisk som hun i tillegg har lagt ut som et er blogginnlegg. Ikke støtt eller bygg opp under en blogg som eksponerer barna sine på denne måten. Jeg er ivertfall ferdig med å bidra til denne spekulative bloggen.

    50. Og der kom det jammen et bilde av en avkledd trebarnsmamma på Facebook. Jeg slutter aldri å undres på hva hun tenker på. Ikke de små ihvertfall. Veldig trist å bruke barna og kroppen for å tjene til livets opphold.

    51. Blir så forbanna av å lese dette kommentarfeltet. Se å skaff dere et jævla liv! Dere er en gjeng med bedrevitere som legger snuta deres opp i alle mulige ting som dere IKKE har noe med å gjøre. Fordi dere har barn selv betyr det ikke at dere vet best, eller kan alle fra “mammapolitiet” over her skryte på seg en doktorgrad? Tvilsomt. Om legene og helsesøster har gitt klarsignal så er da det mer troverdig enn hva alle dere idioter over her spyr ut. Pass på deres eget liv før alle andres. Dere har åpenbart mye å jobbe med alle sammen. Rannveig har tre barn, og hun vet åpenbart hva hun driver med. Jeeezez! Nettroll!!

    52. Herregud! Jeg pleier ikke å kommentere, men nå måtte jeg bare… Jeg blir provosert og helt matt av å lese alle de negative kommentarene. Jeg lurer på hvor folk får det fra 😮 det må jo bare være en haug med misunnelige damer som ikke har noe annet å gjøre enn å lese bloggen din for å finne noe å kritisere! De kan ikke ha det bra med seg selv. Vit det Rannveig at du er en kjempegod mamma, mer enn hva jeg tror jeg hadde fått til. Jeg har lært at man skal være snille mot hverandre og rose hverandre, ikke komme med masse hat og spydige kommentarer. <3

    53. Du er vel en av de siste barnevernet trenger besøke. Det er helt tydelig at du er en super mamma. Jeg syns faktisk at alle bør bøye seg for deg. Du er rett og slett en maskin av et menneske. Alt du klarer og går gjennom. Jeg syns du er et supert forbilde.
      Du er rett og slett helt fantastisk Rannveig. En stor inspirasjon. Jeg digger deg ☺️ Stå på videre!! Du klarer alt og du viser oss andre at vi også kan klare det!

    54. Ganske tydelig her hvem som har barn og hvem som ikke har barn. Dere som mener at dette ikke var farlig bør kanskje vente med å snakke til dere har barn selv. Hvis hun hadde kommet inn med en smittsom sykdom som faktisk kan være dødelig mens jeg satt med mitt barn der så hadde jeg blitt rimelig forbanna. Man gjør bare ikke sånt, enkelt å greit.

    55. Rannveig, du er en god mor! Irriterer meg at ikke folk kan unne deg lykke, folk er så innmari sjalu.. Er der det ligger..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg