I kaos og kjærlighet

Jeg får hele tiden høre at jeg henger meg opp i de negative kommentarene. Så derfor ville jeg bare si at jeg setter STOR pris på alle de fine kommentarene som kommer inn her! Det er så utrolig herlig å vite at jeg har så mange flotte lesere, som leser bloggen min fordi de virkelig er interessert i å følge oss, i stedet for de som bare leser for å spy ut dagens oppgulp av sine egne liv. 

Vel, jeg vet ikke hva mer jeg kan si enn at jeg setter uendelig pris på dere. Dere som skriver velmenende og oppmuntrende ord! Dere er fantastiske! Noen ganger kan det nesten virke som at alle som leser bloggen min er her for å slenge dritt, men da tar jeg tydeligvis grundig feil. Heldigvis!

I dag har vi hatt en superkoselig fredagskveld, med hele la familia samlet! Spist obligatorisk hjemmelaget fredagspizza, og koset oss masse med film og godis. Det er mye man kan si om tilværelsen som mamma til tre, alene, på fulltid. Men det er ingen tvil om at alt slit er verdt de gode stundene og kjærligheten det fører med seg. De to storesøskene er så utrolig flinke og gode med lillesøster. De susser henne, prater “babyspråk” med henne, og synger til henne. De “krangler” om å få holde henne, og er rett og slett så flinke storesøsken som de overhodet kunne blitt. Jeg anser meg selv som veldig heldig, rett og slett! 


Det er alltid stas å ha lillesøster med på middagene! 

Nå sover alle tre søtt i hver sin seng. Jeg sovnet med Sienna i sta (som vanlig…) og skal prøve å få noen timer til med skjønnhetsøvn før det er rise and shine igjen. I morgen skal vi ut på ake/trilletur, noe jeg vet det er to søte små som ser fram til! Ønsker dere en god natt 🙂

Blogges

24 kommentarer
    1. Rannveig jeg synes du fremstår som veldig ordentlig og som verdens beste mamma for dine barn. Jeg ser opp til deg, her sitter jeg som nybakt mamma til en gutt på 4 uker. Og allerede har gråti i noen timer med lillegutt på natten flere ganger og er rimelig frustrert så kommer jeg til å tenke på deg! Tørker tårene bort og puster ut. Og morsfølelsen begynner også å komme seg. Kjente kjærligheten i hele kroppen når jeg så han smile ordentlig i går for første gang ❤ lykke

    2. Ingen tvil om at du er heldig. Nyt helgen og kos deg sammen med de små. Her er det litt for kaldt til utedag, så vi drar i badeland i stedet.
      Jeg har lurt på en ting, å det er hvorfor du redigerer bildene av den lille frøkna slik at ansiktet hennes er helt glatt å uten mimikk? Hun er vakker og som en porselensdukke, men selv på smilebildene er ansiktet tomt og mangler personligheten som babyer har. Jeg er sikker på at hun er søt og sjarmerende og det er synd at du redigerer det bort. Bare et lite tips, du har kanskje ikke tenkt på det selv.
      Ønsker deg en fortsatt fin helg.

    3. kjempe bra at du ikke gir mere oppmerksomhet til de negative…. syns du gjør en kjempe bra jobb med alle barna dine,selv om det kan være slitsomt av og til..stå på videre..nydelie barn…

    4. jeg syns du er utrolig flink til å finne på ting med barna dine, jeg heier på deg, stå på videre rannveig, ønsker deg en strålende helg:-)

    5. Det er mye rart man kan si om valgene du tidligere har tatt, men den mammaen du er – og alltid har vært – finnes det ikke et eneste vondt ord å si om. Du er knalltøff, og jeg heier på deg!

    6. Du gjør en fantastisk jobb, Rannveig! Blir helt imponert over deg! Ikke la de slemme kommentarene knekke deg, du har mange som heier på deg 🙂

    7. Så flott at du ikke gir de oppmerksomhet, kanskje de river seg i håret i sinne nå? Mens de pønsker på neste trekk for å få oppmerksomheten din;)
      Du er så flink med barna dine, vi er mange som er imponert over deg, alt du klarer altså.
      De er så nydelige, velstelte og ser så harmoniske ut at det er en fryd.
      Flotte bilder.

    8. du er helt fantastisk 🙂 det må du aldri glemme. folk som bare skriver dritt ,kan neppe ha det så bra selv

    9. Morsomt det er en form for kondomeriet- eller klamydiareklame på bloggen din hver gang jeg er inne her 🙂

    10. så lenge vart stillheten på bloggen for en el anonym nettroll klarte å kommentere noe dritt…..ignorer det rannveig for du er ei goo mamma…

    11. Hei du anonym med kondomeriet og klamydia reklame. Ofte er reklamer relatert til hva man søker etter på nett 😉

    12. Til 28.02.2016 kl.17:57!
      Reklamene du ser på bloggen sier vel mer om deg enn Rannveig, da de reklamene du viser til antagelig er basert på søk fra din maskin. Aldri sett de reklamene jeg.
      Google tilpasser en del reklamer basert på tidligere søk fra din maskin.

    13. Haha! Jeg får ellos og jysk-reklame så det er nok ikke rannveig sin skyld at du får klamydiareklame!

    14. Jeg får og opp Ellos og Jyskreklame, samt Nelly. Det sier vel hva jeg søker på 😉
      Så du nettrollet med Kondomeriet og klamydia som favorittreklame, nå dreit du godt nedover leggene dine og ga oss en jækli god latter. Moahaha, snakk om å falle for egen møkkgreip.
      Rannveig, regner med at som den bloggeren du er, har blogget i mange år, så er du nok klar over at hva som dukker opp av reklame på siden har ikke du kontroll over.
      Men, vi er mange som vet det, og som synes du er topp som ikke gir disse taperne oppmerksomhet. Kanskje vedkommende føler seg en smule flau nå, tenk å bli tatt så med buksa nede 🙂 Ler herifra og til senga

    15. anonym 2345..viser bare hvor lite du har å gjøre og hvor dum humor du har..men de gærne har det godt..he,he

    16. HeHe.. Liker vedkommende over her som ikke forstår at reklamen som kommer opp er ting man selv søker på 😛 fnis..
      Jeg syntes du virker som en fantastisk mamma 🙂 Og jeg følger deg fordi jeg syntes det er kjekt og fordi jeg faktisk lærer ganske mye av deg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg