-20% på hele nettbutikken til KK!

God søndag kjære lesere!

Dagen i går gikk egentlig litt i ett, og jeg sovnet i samme øyeblikk jeg la hodet ned på sofaen for å se “Nytt på nytt“. Vi hadde det veldig kjekt! Gikk en lang tur, etterfulgt av utelek, hvor vi lagde verdens kuleste snømann. For de av dere som vil se, er dere hjertelig velkommen til å følge meg på Instagram. Dagen ble avsluttet med koselig vaffelbesøk hos ei venninne av meg og ungene hennes. 

//inneholder annonselenker

i dag skal vi også ut på nye eventyr. Planen er å lage snøborg. Og i den forbindelse er det jo veldig viktig at ungene er riktig kledt slik at ingen fryser. Jeg elsker det nye ulltøyet deres fra Knerten og Karoline. Så utrolig mykt, og superfint med stjerne og isbjørnmotiv, og ikke minst – ungene holder seg gode og varme i den kalde snøen. Ikke det at jeg har planer om å plassere minstefrøkna i snøen enda, altså. Men viktig at hun holder seg god og varm i vognen sin, også. 

Faktisk, så skal jeg gi dere lesere -20% på hele nettbutikken til Knerten og Karoline fra og med i dag fram til førstkommende onsdag. Dette fine ulltøyet, og masse annet fint, kan altså bli deres for en langt billigere penge! Er ikke DET en bra nyhet, så vet altså ikke jeg! 

Det eneste dere trenger å gjøre er å oppgi rabattkode RANNVEIG20 ved utsjekkingen. Knerten og karoline kjører også for tiden -50% på en rekke varer fra Hust and Claire, blandt annet den nydelige merinoullgenseren Nathaniel har på seg under. Løp og kjøp! 

 


Blogges

21 kommentarer
    1. Du har flotte barn. Jeg beundrer deg og alle andre mødre som er alene med to eller flere barn, dere gjør en kjempejobb.
      Dine tre ser alltid så blide og fornøyde ut, kjærligheten mellom dem og dere alle stråler ut:)
      Håper du får en flott påske hjemme hos dine og at du får sove litt. Luksus, vil jeg tro.

    2. Du har 3 nydelige barn og jeg skjønner virkelig at dette er slitsomt. Å verre blir det når de begynner på skole og alt som skal følges med på. Kanskje ingen trøst i en slitsom hverdag:)
      Sørg for at du får deg nok søvn hver natt.
      Har ett lite spørsmål som jeg håper du kan svare på.
      Ser at mange av dine innlegg blir postet mellom kl 24 og 02 på natta.
      Er. Det ikke bedre og prioritere søvn på denne tiden slik at du er mer opplagt på dagen?
      Dette er ikke ment som kritikk men jeg selv hadde aldri klart og sitte oppe så lenge når jeg hadde små barn

    3. Fine Onger og fine bilder:)
      Fatter ikke hva Du Hege har med hvordan Ranveig,
      Som enslig Mor til 3 Barn legger ut innlegg her?
      Idiotisk!!!!

    4. @Anonym 23:37 ovenfor; hva i all verden har du med hva Rannveig tjener? Hva er vitsen med å spørre sånn? #folkeskikk.

    5. Hu kan ikkje tjene mye på denne bloggen, folkeskikk eller ei, alle kan putte 2+2 sammen og komme til en konklusjon at hu ikke tjener så mye når hu bare skriver ett par ganger i uka.

    6. Ja, eller noe så logisk som at hun har 3 barn…………….. chill litt da folkens.. bruk hodet litt for det det er verdt 🙂

    7. Om hun tjener eller ikke, er vel ingen sin sak? Ser ikke ut til at de sulter ihjel, så da har hun vel inntekt! Hvordan man får d til å gå rundt er ikke andres bekymring

    8. Så fine bilder 🙂
      Men du hadde hatt en mye bedre blogg om du ikke hadde klaget så alt for mye, så vet du det 🙂 Lev livet, nyt livet uten og klage ♡

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg