Det tok bare en uke…

Det går framover. Om enn noe tregt. Minnerammene som jeg hadde tenkt til å gjøre ferdig forrige helg, kan jeg altså konstatere at status er 2 av tre er ferdige. Det dukker stadig opp ting, og hverdagen i seg selv er egentlig nok tidkrevende. Likevel synes jeg det er så gøy å holde på med å lage ting til ungene, og ikke minst, se hvor glade de blir!

Og dere som mener at minnerammen til Nathaniel er så stygg at han ikke vil like den. Vel, han elsket den! Når han så den ble han kjempeglad. Noe av det koseligste han vet om er når vi ser på bilder fra da han selv var baby. Så dette var stas! Så ble Emma’s ferdig også, og så sto de lenge og diskuterte seg i mellom og pekte på bilder. Veldig gøy! 

 

Hva synes dere? 

36 kommentarer
    1. Helt nydelig! Og raust av deg og ta med W i rammen. Mtp hva han gjorde mot deg. Men det er nok kjekt for Emma at han er med 😍

    2. personlig synes jeg at det ble litt ¨for mye¨ men det er bare etter min smak. Men jeg synes at det er koselig at foreldrene lage sånne rammer som ungene kan ha på rommene sine.

    3. Så flott den er! Og at noen kan si noe så slemt gjør meg sint 🙁
      Syns det er kjempe flott med slike rammer <3
      Må snart få lagd ein til hver av mine også nå <3 <3

    4. En runde med strykejernet hadde sikket ikke vært dumt før du monterte bodyen…. Eller syntes jeg det ble alt for mye i ramma til E. Dette er min mening siden du spør.

    5. syns virkelig begge var superfine! Du har virkelig lakt arbeid i de. Har bare 1 barn men brukte 6 mnd på å gjøre ferdig den.

    6. Kjempe fine rammer 🙂 Tenkte å lage sånn til datteren min og, men kom aldri så langt. Nå er hun 8, og jeg har mistet mange av de tingene som jeg tenkte å ha i en minneramme. Men hun har et scrapbookingalbum da 🙂 Selv om ikke det heller er helt ferdig 😉

    7. Så da går det enda en uke før neste blogginnlegg også? Du finner tydeligvis ingen middelvei når det gjelder disse rammene skjønner jeg. Enten er den proppfull av diverse stæsj,ellers er det nesten ingenting? Hvorfor ikke legge det samme i alle rammene? Eks ett bilde,ul bilde,gtest og body? + navn? Denne ble jo bare overfylt!

    8. Morsomt å både lage og ha slike rammer! Holder på med frøkna sin, har alt jeg skal ha inni, men mangler fremdeles det hvite arket bak slik at jeg får begynt å sette sammen :p Så var det det å komme seg ut og kjøpe det arket da..

    9. De blei kjempe fine:) til dere andre, folk er forskjellig og har dermed forskjellig smak:) og godt er det! Ungene må jo syns det er så stas å få noe som mammaen har laga spesielt bare til de:)

    10. Så utrolig fine rammer! Du er virkelig kreativ. Og barna dine setter sikkert stor pris på å ha disse i mange år fremover.
      Sånne vil jeg lage når jeg får barn også!
      og dere som slenger dritt til Rannveig?
      Ta dere en bolle. Virkelig.

    11. Nå må enkelte hårsåre mennesker gi seg. Det er jo ingen her som slenger dritt til Rannveig. Hun spørr hva leserne synes, og da må man jo tåle å høre at ikke alle syntes den var like fin. Dere “perfekte” lesere som slenger med leppa hele tiden, dere er jo ikke noe bedre, og dere ødelegger for Rannveig og gjør at folk ikke gidder å kommentere lenger. Skal man være så hårsår at man ikke tåler noe? Er man fornøyd selv så spiller det vel ingen rolle hva andre mener. Jeg synes denne var fin, men at det ble litt vel mye som flere sier, litt for mange bilder, de kan man ha i fotoalbum. Og det bildet av gravidmagen og puppene og kort shorts synes jeg også var upassende, så flaut! Men det er min mening, siden Rannveig spørr. Liker barna den så er det jo kjempe flott! 🙂

    12. Du er så UTROLIG kreativ! Synes rammene ble kjempefine, ungene kommer nok til å sette enda mer pris på dem når de blir eldre. Du er flink til å vise ungene dine alt det fine man man kan lage selv, applaus!

    13. Synes rammene dine ble kjempefine! Det må være gøy å være så kreativ som du er! Skulle likt å se de som klager oppover i kommentarfeltet lage en vel så fin ramme 🙂

    14. Herregud så mye slemt folk får seg til å si 😡 synes de var kjempefine jeg. har laget til datteren min selv, hun elsket den. Og barn bryr seg vel ikke om at en body ikke er strøket, at det er for mange bilder eller annet svada som mange over her skriver? Barna blir glade når vi lager ting til dem, på lik linje som at vi blir glade for alt dem lager til oss.

    15. Åh! Jeg får så vondt av deg av og til! Jeg har aldri kommentert her før, og må helt ærlig innrømme at jeg har vært en av de som har dømt deg ned og under! Etter veldig myr tragisk i mitt eget liv har jeg begynt å tenke over hvordan andre mennesker faktisk har det, og lært meg at jeg IKKE skal dømme folk!!
      Du virker helt utrolig flink i det du gjør, og du virker som en fantastisk flink mor!
      Jeg har selv to små, og har nylig gått fra mannen min, og blir snart alene med de. Dette gruer jeg meg til, men når jeg ser (utenom å faktisk vite hvordan du egentlig er og har det), så tenker jeg at det skal gå helt fint!!
      Takk for inspirerende blogg! Jeg skal aldri igjen dømme eller snakke negativt om deg!

    16. Begge rammene er kjempefine nettopp fordi det er minner som er kjempegøy å ta med seg videre i livet også! Du har gjort en god jobb med rammene, minner fra barndommen er fint å få uansett 😀

    17. Så flotte de er, begge to. Du har lagt omsorg, sjel og gode tanker I de…det er det som teller. Stå på….du gjør det beste du kan for barna dine, det syns:-)

    18. Uansett hvor mye jeg lurer og tenker på hvorfor folk er slemme så kan jeg ikke finne noe svar på det. Jeg kan bare ikke forstå hvorfor og hvordan det går an og være så stygg med andre mennesker, er det fordi dem ikke har noe bedre og gjøre? Fordi dem ikke har det så bra med seg selv? Pga sjalusi?
      Jeg tenker på hvordan disse menneskene er i virkeligheten, ute blandt venner, rundt sin egen familie, kanskje til og med barn? Jeg tenker på at jeg håper virkelig ikke noen i min nære omgangskrets er slik, en mobber, for det er det det er, mobbing.
      Hva er det inni disse menneskene som gjør dem onde? Som gjør at dem ikke kan la vær og skrive sånne ting, som gjør at dem føler en trang til og rakke med på andre mennesker?
      Jeg lurer, fordi jeg ikke kan forstå hvordan man kan være så stygg og kvalm mot andre.
      Jeg lurer fordi jeg tror disse menneskene trenger hjelp på en eller annen måte.
      Stå på rannveig, du er latterlig flink til det du gjør, husk det!

    19. Kjempe fine rammer til de begge to! Absolutt ikke for mye, som så mange skal ha det til. “Minneramme” ligger i ordet, spør du meg 😊 Flotte! Vedder på at barna har glede av de i mange herrens år fremover 👌🏼

    20. Sikkert fine de altså. Men å putte en pinne med gammel urin på inni der, det forstår jeg meg rett og slett ikke på!

    21. 👆🏼 Du over. Noen ganger går det faktisk an å ikke si alt man tenker! Håper du lærer ungene dine det. For det vet tilogmed min 8 år gamle gutt 😉

    22. Begynner hverdagen å innhente deg Heitmann? Godt du bare blogger,for i det virkelige liv,med en ordentlig jobb kan man ikke bare ta seg fri i to uker..

    23. 10:38… Unger, har jeg unger, hvor? Burde tenke deg om før du uttaler deg om noe som helst! Jeg har fremdeles ytringsfrihet tl den dagen jeg ikke eksisterer lengere!

    24. Så kreativt! 😊 Hadde vært kjempeglad om jeg hadde fått en slik ramme selv, så dette er en super idé! 😃

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg