-50% på festdrakter til barn, softshell mm!

//Inneholder annonselenker

Nå nærmer sommeren seg med stormskritt, til tross for noen kjipe dager med snø og sludd innimellom. Jeg tenkte derfor at det var på høy tid med å bestille ungenes sommergarderober. Jeg bestiller alle ungenes klær fra Knerten og Karoline som er helt rå på rask levering, og nå som de kjører -50% på en mengde varer, så kan man finne mange skatter til en billig penge! 

 

17 mai er også et hett tema akkurat nå. Og hos Knerten og Karoline finner dere et stort utvalg av festdrakter til barn, som også nå er satt ned til hele -50%… så her kan man gjøre gode kupp! Jeg har også vært så heldig å få gi mine lesere -20% på HELE nettbutikken til KK ♥  

Rabattkode: Rannveig20 

I går  hadde vi en liten fotosession, jeg og lille frøkna, og prøvde på noen nye sommeroutfits! Hun er jo drop dead gorgeous fra før av, og ble kjempesøt i disse nydelige sommerkjolene og romperene! Jeg GLEDER meg til sommer 

 

Denne nydelige sommerkjolen til baby finner dere HER ♥

 

Denne var utrolig deilig og myk! Sommerplaysuit i bambus finner dere HER ♥

20 kommentarer
    1. Så fint å se at du har sluttet å kjøpe merkeklær til ungene. Det er jo det eneste fornuftige i din situasjon. Thumbs up👍🏻

    2. 23.37 Fordi Emma er mere sammen med pappaen sin og hans familie enn det Rannveig liker å innrømme, derfor er hun ofte ikke tilgjengelig til å bli med på bildene😉

    3. ^ om du ser på instragram brukeren hennes eller om du har fulgt bloggen en stund så kan du se at tidligere unger blir ¨upopuler¨ når en nyere utgave kommer til verden. Hun nevner nesten aldri de elste ungene lengere. Jeg har full forståelse for at en ny tilskudd i familien er en stor ting men det er ingen hemelighet hvem som er favoritten i huset. håper hun klare å dekke over det med årene så slipper ungene å føle seg mindre verdt…

    4. Til dere som skriver spekulasjoner ovenfor!
      1: Hva er det dere VOKSNE mennesker holder på med i dette kommentarfeltet, egentlig?!
      2: Hva er det som driver dere til å spekulere i hvorfor eieren av denne bloggen tar selvstendige valg i forhold til hvilke bilder hun legger ut på sin egen blogg?
      3: Hva er galt med det?
      4: Utrolig nedlatende, frekt og lite omtenksomt å dra inn datteren til bloggeren i dette, vet dere det?
      5: Måtte dere skamme dere alle sammen som er så slemme på en mammablogg. Det går ikke an.
      6: Jeg kjenner ikke bloggeren, men jeg blir rimelig frustrert over at barna hennes gang på gang skal være utsatt for spekulasjoner her. Dette er ikke et forum…
      Det er en blogg skrevet av en vakker mamma som åpenbart gjør sitt aller beste for sine tre barn. Og dere går inn hit og leser. Slemme voksne drittunger. Jeg er sikker på at dere var mobbere da dere var liten også.
      Hilsen Isannah, lærer.
      (ja, jeg står for min siste setning, så ikke prøv dere).

    5. Isannah; Dårlig gjennomførelse av en kommentar du tydeligvis trodde ville bli tatt seriøst. Lyser 14 år gammel stalker lang vei.

    6. Fysj!!! For en stygg lesing av noen av dere over 👆🏼 En mor elsker alltid alle barna sine like mye!! Alle må skjønne det er moro å vise frem det nye tilskuddet, OG at de to eldre ikke er like glad i å bli tatt bilde av hele tiden (snakker hvertfall av erfaring her hjemme ifra. kontrasten mellom min 9 åring og 6 åring).
      Virker som du har fått beina mye bedre plantet på jorda Rannveig, og at du er en kjempe fin mor for dine tre fine barn! Kommer alltid til å være noen som skal lete etter feil, desverre.

    7. Ha ha, ufb med tre barn på gata…Håper virkelig bv tar fra deg omsorgen nå,du er dessverre ikke skikket til å ha barn,du klarer jo ikke å ta ansvar for deg selv en gang. Det hjelper fint lite å “elske” barna sine når du ikke klarer å gi de tak over hodet en gang fordi du prioriterer å bruke bort husleien på tull.NEK! stakkars barna dine!

    8. Undermenneske?? Er vel heller R som er det når hun står på gata med tre stakkars uskyldige små barn. Hun fortjener å høre at hun er en dårlig mor,det holder ikke å gi de kjærlighet og masse ubrukelig tull,for så til slutt sørge for at de ikke har et sted å bo. Er man en god mor så klarer man å sørge for at de har et sted å bo.Koser meg på ingen måte på hennes bekostning,men synes så utrolig synd på de stakkars barna hennes!

    9. Må si jeg blir sjokkert over å lese det som står som kommentarer i denne bloggen. Dette er IKKE akseptabelt.
      Blir helt skremt, ikke rart det er krig i verden.
      Kan ikke denne jenta få ha bloggen sin i fred og dele det hun ønsker på den uten at det skal skrives usaklige kommentarer. Saklige både negative og positive kommentarer må være lov, men “nettmobbing” er ikke bra. Kanskje kommer det for den dag hvem dere er også og det tar seg ikke bra ut i fremtiden. Husk arbeidsgivere også følger med på det som står på nettet.
      Hilsen en arbeidsgiver

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg