Jeg har en innrømmelse å komme med…

Ja, jeg har faktisk en stor innrømmelse å komme med. Siden flere av dere kunne konstatere at minstefrøkna er mitt favorittbarn, så vil jeg bare få si et lite ord eller to. Ja, jeg har favorittbarn. Vet dere hvem det er? Det er hver og en av mine tre vakre små!

Å begrunne slike spekulasjoner med at jeg tar mest bilder av Sienna, synes jeg er hårreisende i seg selv. Ja, jeg legger ut flest bilder av Sienna. Rett og slett fordi hun er en baby, og er veldig enkel å ta bilder av, i forhold til en to og en fireåring som løper rundt. Det er så enkelt som det. Det handler virkelig IKKE om hvem jeg elsker mest. Alle tre har en like stor plass i hjertet mitt. Helt sykt å engang spekulere i noe annet. 

Nå har det gått nesten en uke siden sist! Tiden flyger virkelig, og ukene raser avgårde.De siste dagene har vi hatt knallvær, og har koset oss masse ute på terrassen med både is og frukt. Veldig herlig, og jeg ser fram til temperaturene stiger enda noen hakk. Sommeren kan virkelig ikke komme fort nok nå, kjenner jeg! Ser fram til herlige, varme dager, med mine tre små, som jeg er akkurat like glad i! 

 

 

14 kommentarer
    1. En mor er vel like glad i alle sine barn – på hver sin måte. Og jeg forstår at det er enklere å ta bilder av lillemor enn de som er større og flyr rundt. Stå på, Rannveig, og god helg 🙂

    2. Du er nok like glad i alle barna,men jeg skal garantere deg at Sienna blir syk igjen så tynnkledd som hun er. Vårværet er skummelt. Det føles varmt og godt,men vårbrisen er dessverre ikke så uskyldig.

    3. Har en gutt på snart 4, og ei jente på 4 mnd. De få bildene som legges ut på Snapschat, instagram og facebook er hovedsaklig av henne. Av den enkle grunn som Rannveig sier, hun er lettere å ta bilde av, alltid ’tilgjengelig’, og er jo den som forandrer seg mest fra dag til dag. Å si at jeg er mer glad i henne enn i storebror er ufattelig! Folk burde virkelig skjerpe seg! Tenk dere om TO ganger før dere kommer med slike ondskapsfulle utsagn. Jævla drittfolk som jeg gjerne skulle sett i gapestokken!

    4. Folk er gale, rett og slett. Du vil nok få et annet forhold til Sienna i fremtiden, med tanke på at hennes biologiske far ikke er til stedet. De to andre får jo den kjærligheten og oppmerksomheten når de har pappatid, mens Sienna ikke kommer til å ha det samme. Du vil sikkert kjenne på dårlig samvittighet og sjalusien hun kanskje føler. Da er det ikke galt å gi henne en ekstra klem en gang i blandet. Det betyr ikke at noen er høyere elsket enn andre, bare noen trenger kanskje å bli elsket litt ekstra og få litt mer bekreftelse😊

    5. Folk som kommer med sånne kommentarer har ikke barn sjøl,og har null peiling.Klart det er enklere å ta bilder av en liten baby som holder seg i ro.Synes du er veldi flink med dine tre søte små, de er aldeles nydelig allesammen 🙂

    6. Jeg gjør det samme selv. Har en datter på 1 år og en sønn på 13 år. Å det er mest bilder av hun yngste jenta, siden hun er lett å ta bilder av. Skjønne ikke at mennesker kan si noe sånt. De som skriver negative kommentarer har ikke barn. Skjønner ikke på personer som er sånt. Å jeg skjønner ikke hvorfor du Rannveig bruker din tid med å forklare deg selv. Du har 3 nydelige barn og er supermamma til dem. De er heldige som har deg som mamme❤️

    7. Hun er nydelige. Og vet hvodan det er å ta bilde av større barn enn små babyer. Det er ikke lett skal jeg si deg 😊 Ha en fin dag

    8. Helt utrolig hvordan noen kan si noe sånt!
      Selvfølgelig er en mamme glad i alle barna sine, og ikke mer glad i det ene eller det andre barnet.
      Det sier seg selv at det er lettere å ta bilde av en baby som ligger i ro i sofaen eller sengen sin enn et barn på 4 år som springer rundt, leker, osv.
      Rannveig: Du er en flink mamma.
      La andre mene det de vil, men ikke bry deg om det. For du vet at du gjør den beste jobben som mamma, og det er bra. Barna har alt de trenger, det ser vi gjennom bloggen også. Ærligtalt 🙂
      Husk at det er mange som er sjalu nå til dags og ønsker derfor å gjøre alt for at de som har lykke og glede i livet sitt, ikke skal ha det så godt.
      Ikke la noen ødlegge deg!
      Nyt livet som trebarnsmamma, for det fortjener du.
      Ha en fin søndag 🙂

    9. 13.37
      sjalu på Rannveig?? Sjalu for å ha 3 barn med 3 forskjellige og den vanskelige situasjonen det i seg selv fører med seg? sjalu for å ikke klare å ta seg av økonomien sin selv og blir kastet ut fra ALLE leiligheter som har blitt leid og krever at ene barnefar bare skal betale ut dette? Sjalu fordi R velger å bruke opp husleiepengene sine til klær, kos og interiør? Sjalu for hva?? Sjalu på en ekstremt leit og vanskelig hverdag??
      Er så utrolig lei av å høre: “dere er sjalu.. “Nei, vi er ikke sjalu!! Men nygerrige på hvordan det går, siden hun har delt så mye før!
      Rannveig er ei flott ung jente men hun mangler litt grundig forståelse av hvordan ting BØR være, og dette vil komme mer og mer etterhvert som hun nærmer seg 25 år. Da skjer det masse nye rare ting inni hjernen som vil hjelpe henne å bli voksen!
      Å bli så provosert fordi ung-ripsa og haters sier hun bare elsker Sienna er jo bare latterlig! I hjertet sitt vet hun selv at hun elsker alle 3 like høyt, så kan vel alle andre få tro og spekulerer i hva de vil. Hun vet jo selv hva som er sant!

    10. Helt utrolig at noen kan spekulere i noe sånt med så tynt grunnlag..
      Kjenner meg godt igjen i at det er mye enklere å ta bilder av en liten baby, enn de som har lært å gå! (Nå virker det i grunn som de bare går en uke før de løper resten av tiden spør du meg..)

    11. Herre gud, sånne spekulasjoner er meningsløse, og kommer helt klart fra personer som IKKE har barn selv. Sjalusien oser av kommentarene også. Ikke lenge igjen før Sienna heller ikke ligger stille lenge nok til at man kan knipse noen sjønne bilder. NYT det!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg