Opp og sprett

Når alle andre roper ut helg -sove lenge! Så roper jeg ut: Helg- stå enda tidligere opp! Yes! Ungene har nemlig en tendens til å fatte lunta. Det er viktig å gjøre dagen så lang som overhodet mulig!

Haha, neida. Fra spøk til hallveis alvor. Vi har hittil hatt en kjempefin lørdag, og skal straks hive oss i bilen for å dra på teater. Ungene gleder seg masse! Jeg gleder meg masse! Får ikke mer moro enn man lager selv ❤ Senere er det taco og lørdagsgodis som står for tur, og jeg må ærlig innrømme at jeg gleder meg enda mer til det!

Ha en superkoselig lørdag videre kjære lesere!

Blogges ❤

17 kommentarer
    1. Herregud så flott du er! Du har virkelig et kjempefint smil. Ønsker deg og dine en fin helg og kos dere på teater 🙂

    2. Åhælle 😍 det var et utrolig koselig bilde av dere, vakre mamman med de like nydelige døtrene ❤ god helg videre

    3. Det er veldig kjekt å klikke seg inn på bloggen og se at du vokser og vokser. Lett å merke en forandring, til det bedre. Post definitivt flere smilebilder, du kler det! Dere er en fin-fin familie. 🙂

    4. Ah… Endelig, Heitmann. Der var smilet på plass igjen. 😀
      Skjønner dere nå, folkens, hva jeg har sagt i evigheter? …
      Hvor vakker denne unge damen er…når hun vil… 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg