Alt er snudd på hodet…

For å være helt ærlig burde jeg sovet nå. For lenge siden! Men.. Det har seg nemlig slik at minstefrøkna i huset har bestemt seg for noe så vidunderlig som å snu døgnet.

Så når klokka var elleve, la jeg henne. For femte eller sjette gang i kveld. Man kan bli utslitt av mindre, men heldigvis er det nok bare en periode tenker jeg. Likevel.. Så siden da har jeg blandt annet hamstret mat (faderullandei så sulten man blir av å amme) og tatt verdens lengste dusj. For andre gang i dag. Den første dusjen fikk jeg nemlig tidligere i dag da jeg og ungene var på skogstur! Det høljet ned, men likevel en veldig koselig tur ❤

5 kommentarer
    1. Flinke gode mamma-Rannveig😀 Du er så flink med barna dine, virkelig ett godt forbilde for unge mødre👏🏻😊 Må dere 4 få en riktig fin sommer🌞

    2. Ja, ho virker som en god mamma for barna sine. Men å si at ho er et godt forbilde for andre unge var vell å ta litt hardt i.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg