Mine tips til sprettrumpe på 1-2-3!

Ønsker du deg en fast og spretten rumpe ? Enten du ønsker en liten spretten en eller en større ¨Kardashian¨ inspirert, er du garantert ikke alene. De fleste jenter ønsker seg vel en slik bakende i en eller annen form. Og om ikke alle jenter ønsker det, så ønsker i alle fall alle menn at vi skal ha det. Så damer, brett opp ermene og på med lesebrillene for her kommer mine beste tips for å stramme opp rumpa. Eller ikke..

For det første, ønsker man sprettrumpe, kan jeg begynne med tips nr.1: Ikke få tre barn på fire år! Rumpa har en lei tendens til å henge litt flere centimeter og få litt flere cellulitter for hvert barn man setter til verden, og man har bortimot null ledige minutter til å gjøre noe særlig med det. Du vil også sannsynligvis ha en generelt dvask kropp etter å ha gjennomgått ni måneder med heftig sjokoladecravings, hamstring av alt mellom himmel og jord, spiselig og uspiselig, og altså ikke et like godt utgangspunkt som du en gang hadde. Videre ville jeg nok heller ikke drukket mye cola zero eller spist cheeseburger. Og for all del IKKE spis creme brule til dessert på en vanlig mandag. Da kan du likeså godt legge drømmen om en sprettrumpe på hylla først som sist.

For ordens skyld: Her spiser jeg cheeseburger og Creme Brulee. På en og samme gang! Og drikker cola. På en mandag. Nei, jeg er ikke gravid. Men cravingsene, de gir seg ikke, av en eller annen merkelig grunn.

Så jeg antar at jeg faktisk ikke hadde så mange gode tips om hvordan dere kan oppnå rumpedrømmen likevel. Noen gode tips til lykke ellers i livet er det likevel, da! Gode venner, søte babyer, og lunsjing med litt for mange kalorier som ikke akkurat gir meg kardashianrumpe med det første, men heller type fiskebollearmer og dårlig kondis. Livet er for kort til å gå på diett ❤

19 kommentarer
    1. Elsker måten du skriver på…JA-TAKK til flere slike innlegg! 🙂 Og btw, man får vel en slags kardashian-rumpe med alt man trøkker i seg haha 😛

    2. Jeg skjønner ironien, men for all del; det går an. Det finnes bra alternativer til søtsug og det finnes enkle øvelser for å holde kroppen ved like. Det handler om prioriteringer! Det hjelper ikke å skylde på gravidekroppen eller tidsklemma 😉

    3. En har ikke lov til å legge ut bilder av andre på nett! Det er flere personer som er avbildet på dette innlegget! Fjern dem nå! Og til de av dere som nå i ettertid påstår at det ikke finnes en slik lov så gjør det faktisk det!

    4. Anonym 08:53 – hvilken straffelov støtter du deg til her? Om du tenker på åndsverkloven paragraf 45c, så sier den riktignok at du ikke kan vise offentlig fotografier som viser personer som ikke har samtykket til det. MEN med unntak, som bildet til Rannveig her der personene i bakgrunnen ikke er viktig. Altså typiske situasjonsbilder. Skal godt gjøres å gjenkjenne noen av disse personene også. Les litt på åndsverkloven du, så finner du ut av det. Lurt å vite om ting faktisk stemmer før man bastant påstår dem slik som du gjør.

    5. Anonym: du må være det dummeste menneske på jord, du burde lese deg litt opp på ting for du uttaler deg. Stupid, stupid, stupid…!

    6. Mina: den dagen du får bort pisslukta de så kan du prøve å leke voksen! Holde seg saklig kunne du ikke ser jeg. Angripe folk med å kalle dem dumme sier jo en hel del om deg! Julie hadde en saklig kommentar til anonym! Men du klarte ikke det, hvorfor ikke? Er du dum?!
      08.53… Sant det Julie skriver! Men jeg skjønner poenget. Men avbildningen av personen er mindre viktig enn hovedinnholdet i bildet😊 Ha en god dag videre!

    7. Gode tips,! Jeg gir meg over av hva enkelte kan få seg til å kommentere på bloggen din.Jeg er en godt voksen dame og syns enkelte burde lære seg litt folkeskikk om hva de skriver på andre sine blogger. Voksne folk skriver bare ikke sånt til andre…Ha en nydelig kveld rannveig…:) 🙂

    8. Er relativt ny på bloggen din, men wow. Har du alltid fått så mange drittkommentarer? Fatter ikke hva de mener du skriver om som skal gjøre deg fortjent til det. Jesus, folk med fritidsproblemer altså. Sienna er forresten bare nydelig!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg