Dobbeltbookingens dronning

Jeg vet ikke helt hva det er med meg, hva som egentlig er problemet mitt.. men et skikkelig surrehue er jeg hvertfall, det skal være sikkert og visst. Jeg dobbeltbooker mer enn jeg enkeltbooker, og styrer verre.

Jeg må nok skylde på denne svært berømte ammetåka. Evetuelt mammatåka. For, la oss bare være ærlig med hverandre… ammetåka forsvinner absolutt ikke ved endt ammeperiode, men går over i en slags livsvarig tåke. Det blir heldigvis forhåpentligvis bedre med tiden. Når man slutter å stå opp et antall ganger pr.natt for å amme, for eksempel.

 Det er ikke det altså. Jeg har en genial bok, hvor jeg skriver opp avtaler (og det blir en del), Problemet mitt er bare at jeg skriver opp halvparten av datene mine på telefonen om jeg er i farta og har det litt travelt, og glemmer å føre de inn i denne fantastiske boken min som hjelper meg å holde orden i sysakene.

I dag hadde jeg likevel ikke dobbeltbooket(heldigvis?) Jeg og lillefrøkna har tilbragt dagen på barseltreff med de herlige damene og søte babyene i barselgruppa vår! Absolutt suksess. Sienna elsker andre babyer, og er en sosial, liten frøken. Akkurat som mammaen sin ♥

 Blogges

 

8 kommentarer
    1. Du er ikke alene, jeg surrer hele tiden og mine barn begynner å bli ganske store. Hvertfall så jeg får sove om natten og jeg er like vimsete enda 😉

    2. Du er absolutt ikke alene, og jeg har ikke barn engang. Har også opplevd å skrive inn noen få ting på mobilen, de blir selvfølgelig glemt.

    3. Hvorfor hårbånd på babyer ? Jo forde de er så søøøøte når de blir pynta litt, trenger ikke være noen annen grunn.Sienna er ei utrolig søt lita tulle <3

    4. He he. Lover godt for framtiden når du ikke greier å holde orden på avtalene når du bare har barna å ta vare på. Blir artig når du evt skal studere/jobbe da og virkelig får se hva det er å ha det travelt😃 Er jo bare å skrive det opp begge steder, så er problemet løst 👍🏻

    5. 11.43 :
      Hvorfor gå inn for å finne noe negativt?
      Og hvorfor, når intet negativt finnes, lage noe negativt kun for å gjøre det??
      Er det bare for å være atal? 😠
      Hva du og dine likesinnede er i stand til å være liksomopprørte over!!
      Heitmann og hennes 3 flotte ønskes en fortsatt god uke. ☺

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg