Stille før stormen

Denne dagen skal jeg bruke til å slappe av med mine tre søte små. Jeg har nemlig en temmelig hektisk uke i vente. Temmelig, er vel kanskje å underdrive. VELDIG hektisk! Og tro meg, selv om jeg er “hjemmeværende” med vesla, så er det tusen ting å gjøre, og jeg har tusen baller i lufta, både når det gjeder det ene og det andre. Som dere sikkert har fått med dere, har jeg bestemt meg for å ta et steg videre med bloggen. Det vil for meg si at jeg har en hektisk tid i vente. Ikke noe sofasliting! Det har det vel for så vidt ikke vært noe av de fem siste månedene heller, for å si det slik.

 

Dagen jeg ser mest fram til den kommende uka er nok definitivt Onsdag. Jeg kan vel si at jeg “grugleder” meg. Utover det er det ikke så veldig mye jeg kan si, men jeg føler jeg har jobbet veldig mye for det, og jeg kan ikke vente med å få ting “i gang”. Hundre skritt i riktig retning, og det er virkelig noe jeg har ventet på! Ellers den kommende uken er det blant mye annet frokost på Jan Thomas studio som står på agendaen. Gleder meg!

Ha en fin søndag kjære lesere!

Blogges

18 kommentarer
    1. Må bare spør om du snuser? Evt. hva du gjør med amming da. Så ut som du har snus på øverste bilde 🙂 Sienna er helt nydelig, og ikke minst du! Klem

    2. Anonym: så la vær å se på da, haha! Herregud så tåelig du er! TV2 bryr seg fletta om de mister deg som seer eller ikke, educate yourself!!! Haha! Ler meg skakk!

    3. Oh lord, hva er det jeg hører..(?) Lykke til med å stjele mannfolka til “venninnene” dine Rannveig… Du er rett og slett ondskapsfull du.. Har du i det heletatt noen ekte venner, eller missbruker og ødelegger du alt du havner borti? Dere som har kontakt med R, vær ops, hun eier ikke empati for andre enn seg selv. Og samvittighet kan hun umulig ha…
      Stakkars “venninna” hennes, hvor typen går bak ryggen på henne og fløreter med R, og R er med på det…
      Og forresten, hvordan har du råd til å shoppe så mye?? Så deg på nav for litt siden (døra var låst og du kom med Sienna) og jeg vet Hjemmet ditt er boltet igjen med alt innbo fordi du ikke har betalt husleier..
      Lever vel på will igjen nå… Stakkars stakkars mann!!
      Bli voksen a Rannveig! Og ikke stjel andres menn! Utrolig respektløst av deg!

    4. Så mye dritt man skal lese i det der kommentar feltet ditt rannveig.Folk har altså seriøst alvorlige problemer i livet sitt…..Ha en fin søndagskveld og kos deg med onsdagen og uka som kommer…:) 🙂

    5. Rannveig det er et ordtak som går sånn…..
      LEV LIVET SLIK AT OM NOEN SKULLE SNAKKE STYGT OM DEG,SÅ VILLE INGEN TRO DEM…

    6. Hva er farlig med å snuse og amme??? Herregud!!! La nå jenta få gjøre hva hun vil…… Jeg ammer jeg også å bruker esigarett….

    7. MAYA: DU SKAL ALDRI TRO PÅ NOE DU “HØRER” -Å BARE HALVPARTEN AV DET DU SER….FOR EI SLADREBØTTE DU ER 🙁 STÅ PÅ RANNVEIG, DU ER GOD 🙂

    8. I forhold til min tidligere komentar:
      Dette er ikke min sak, og etter en runde med megselv her, så innser jeg at det var ganske stygt gjort å dele denne informasjonen!
      “Har man ikke noe fint å si, så hold munn”!!
      Beklager på det sterkeste til deg Rannveig, for at jeg var stygg og ekkel!
      Det vil ikke gjenta seg i fremtiden!
      Lykke til med alt!
      Og igjen, beklager!

    9. Maya: du må være det sjukeste menneske! Hvem skriver sånt til andre! Oppsøk hjelp er du grei, du er syk!

    10. Hei Rannveig!
      Du virker som en fin mamma (vet ikke om jeg hadde klart å være alenemamma til tre!) og jeg synes du skriver godt, mye bedre enn de fleste andre toppbloggerne. Jeg vet jeg ikke har noe med det, og du trenger heller ikke svare, men har du operert nesen din? Du ser forøvrig smashing ut! Håper jeg ikke har fornærmet deg.
      Ha en flott kveld!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg