Min redning for uren hud

Helt ærlig. Med omtrent konstant stress, og lite søvn,  har jeg over noen måneder til tider hatt problemer med huden og prøvd mange ulike metoder. Dessverre uten nevneverdig gode resultater.

For noen uker siden fikk jeg plutselig kontakt med en representant fra May Beauty. Det skulle vise seg å bli redningen for ansiktshuden min som sårt har hatt behov for et produkt som holder hva det lover. Ansiktsmasken jeg har testet ut de siste ukene er The Incredible Face Mask, den er bare helt magisk. Endelig gløder jeg igjen!

Dette er noen av effektene masken gir:

 -Fjerner hudormer

– Ettersom masken suger ut talg vil du kunne få mindre synlige porer etter bare én behandling.

– Renser bort død hud

– Forebygger Acne

Og sist men absoutt ikke minst…..*trommevirvel*

– Du vil få en jevnere og mer langvarig brunfarge da de døde hudcellene blir fjernet.

Ansiktsmaske step by step: 

Åpne masken på en av sidene..

Bruk den medfølgende myke eksklusive kosten til å påføre masken jevnt ut over hele ansiktet. Sørg for å smøre ut i jevnt lag.



 

Etter påføring, ta deg en velfortjent halvtime fri, og gjør det du liker best!

Etter denne halvtimen er masken klar for å rives av. Da begynner jeg i kantene, og river etter hvert av forsiktig i hele ansiktet


 

og Volia! Et hudormfritt og glødende fjes. Man blir rett og slett litt som ny! Jeg har aldri vært borti noe lignende, så for meg var denne helt super!

 


Slik ser det faktisk ut inni masken etter bruk. Den fjerner ALT! Så nå er huden min så klar for sommer og brunfarge som den kan få blitt!

Og så har jeg faktisk en liten gledelig overraskelse til dere! Dere får -30% rabatt på disse fantastiske maskene ved bruk av rabattkode “rannveigmask”

En god hjelp på veien til plettfri hud! PS. Rabattkoden gjelder i en tidsbegrenset periode, så her gjelder det å skynde seg!

Blogges

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg