Angrepiller igjen

I dag er nok ikke akkurat min beste dag. Jeg mener… det ble noen angrepiller på meg i går! Haha, neida… hva faen? Hvem er det egentig som skriver sånne ting? Også vil jeg faktisk bare informere om at for det første, det mest intime jeg har gjort i går var å klemme noen. Det ble en del klemmer! Og  for det andre, så har jeg en fin liten stav i armen min, populært kalt P-stav, som, om det skulle bli aktuelt en gang i framtiden, vil gjøre slik at jeg slipper å tenke på for eksempel angrepiller. For å si det sånn!  Med det sagt, vi hadde det så utrolig gøy i går! Det var en helt fantastisk dag, med herlige jenter, god mat og drikke, og nyyyydelig vær!

Jeg merker det jo selvsagt på kroppen i dag, at jeg drakk mer eller mindre jevnt og trutt fra morgen til natt i går, for å si det sånn.. haha. Jeg er jo absolutt ikke vant med dette, men det gikk faktisk bedre enn jeg hadde trodd. Både med tanke på at jeg faktisk klarte å holde meg sånn passe fin i formen i går, og at formen i dag ikke er spesielt ille i forhold til hva jeg har opplevd før. Så det sier jeg meg veldig fornøyd med!

Å få Sienna tilbake var bare helt vidunderlig, mildt beskrevet. Selv bare etter èn dag var savnet blitt så stort at hjertet mitt nesten hoppet over et slag. Jeg var nok kanskje ikke helt klar for barnefri enda, merker jeg nå. Slik jeg ser det nå vil jeg nok ikke klare å levere henne i fra meg igjen med det første. Det er rart det der, hvordan ting er nå i forhold til når jeg var mamma for første gang. Jeg blir bare mer og mer hønemor og mer og mer nervøs for ting som potensielt kan skje.. Det er likevel greit å komme seg litt ut alene av og til, og ikke bare være “mamma”, men også være “bare seg” innimellom. Nå kaller mammalivet igjen, det livet jeg liker aller best! Og jeg forbereder meg på en ny, herlig og spennende uke med mine tre vakre, dyrebare små skatter.

Blogges

 

10 kommentarer
    1. Kult at du har p stav, du som var så imot å bruke hormonell prevansjon. Det beste var jo å måle temp hver dag 😂😂
      Nei vent.. Du ble jo gravid av det ja 😂😂😂😂😂😂

    2. Er det ikke du som sier at du IKKE tar deg nær av ting, så fikk du oppheng i den ene kommentaren… Du klarer virkelig ikke å heve deg over det! 1-0 til anonym!

    3. Hørtes ut som du hadde en fin kveld. 🙂
      Men synes overskriften ble litt feil med tanke på hva innlegget handlet om..
      Eller ?
      Ha en super dag! 🙂
      -Fitnesskaroline.blogg.no

    4. når æ leste kommentaren to hakk over så kom jo æ på den prevensjons tingen du skreiv om for en stund siden- viste seg jo at den ikke va så bra som du skulle ha den til å være XD trur ikke den bedriften går så bra!

    5. Jeg må bare le, når jeg leser enkelte kommentarer her,enkelte har virkelig lite å gjøre.Kos deg med dagen rannveig..:) 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg