-25 % på sommerens favoritter(og alt annet!) til barna!

Jeg vet ikke med dere, men jeg synes det er tusen millioner ganger morsommere å shoppe til ungene enn til meg selv. Og nå er det virkelig så utrolig mye fint til ungene at hjertet mitt nesten hopper over et slag altså.  Mange lekre sommernyheter♥                                  Annonse

Som de fleste av dere sikkert vet, står Knerten og Karoline barneklær mitt hjerte nært, og har gjort nå i snart ett år. Jeg handler fra de ca en gang i måneden, og det blir mye nødvendig (og unødvendig) klikket hjem hver gang.

Jeg er jo en slik mamma som liker å kle opp ungene i fine klær. Jeg tror aldri jeg har kledd de i et stygt klesplagg, faktisk. Over gjennomsnittet opptatt av å matche, haha! Det beste med Knerten og Karoline er nok det brede utvalget og den ekstremt gode kundeservicen. Altså.. det har aldri gått mer enn en og en halv dag fra jeg bestiller til pakken dukker opp! Noe som passer meg veldig bra. Om jeg trenger et outfit til en spesiell anledning litt raskt, så er det også Knerten og Karoline som gjelder! 


Body HER         Skjorts HER         Bonnet HER

 


Åh, det må jeg bare si! Dette tyllskjørtet er bare HELT nydelig! Jeg har det både til Emma og Sienna, det er så gøy at de er omtrent samme størrelse. Sienna er stor for alderen, og Emma er liten for alderen, dermed kan kle de opp i de samme klærne! Veldig stas, spesielt for Emma

Body HER         Tyllskjørt HER

 

Og, siden jeg har så fantastiske lesere, skal jeg, som alltid, gi dere en herlig rabattkode som gir dere hele -25% på HELE nettbutikken ved bruk av rabattkode solskinn25

Ønsker dere alle en fantastisk dag videre i knallværet! Det skal hvertfall vi ha!

 Blogges

 

3 kommentarer
    1. Hva skjedde med å bare bruke merkeklær. Mente ikke du at alle som var glad i barna sine burde bruke det? Du er ikke så prinsippfast at det gjør noe🙊

    2. Fine klær. Er også fornøyd med knerten og Karoline. Hvor stor er Sienna nå og hvilken størrelse bruker hun? Og hvilken størrelse bruker Emma?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg