En stor bit av hjertet mitt er borte…

Det føles litt som et tomrom når han nå ikke er her med oss, gutten jeg har tilbragt omtrent hver eneste dag med i snart fem år.

I dag skal min gode, vakre snille Nathaniel på samvær med pappaen sin. Han gleder seg enormt, og tror han omtrent ikke kan vente til pappa kommer fot å hente han i barnehagen. Litt som julaften tror jeg!

Gjennom denne lille gullklumpen min, har jeg lært og erfart hvor ufattelig viktig det er å ha både mamma og pappa i livet sitt, og jeg engasjerer meg sterkt i denne debatten, hvor det i mange tilfeller den ene forelderen ikke får se barnet pga. Uenigheter mellom mor og far. Så at han skal til pappaen sin i dag gjør meg både trist og glad på en og samme tid. Aller mest glad!

Ellers har vi ingen store planer i dag. I morgen skal vi på både lunch en plass, og besøk en annen plass, så det ser vi fram til!

Mine små apekatter To av de, hvertfall!

Blogges

10 kommentarer
    1. Jeg beundrer deg for alt du får til med 3 små og ikke minst så blir jeg varm i mamma hjertet mitt av at du har så god dialog med pappaene til de to eldste 💜 Stå på videre!
      Klem fra en mamma i Akershus

    2. Hipp hurra! Er så utrolig godt å lese at en mamma vil at pappaen skal ha godt forhold med barnet sitt! Her har vi slitt i flere år for at mannen min skal få ha samvær med barnet sitt. Uansett hva vi gjør så er det aldri godt nok, og uansett hvilken dato/tidpunkt vi gir etter for (for at det skal passe mor) så har det ofte resultert i at barnet ikke kommer likevel. Syns det er utrolig trist at uenigheter mellom mor og far skal ødelegge for barnet sitt samvær med far og far sin familie! Vi har gjort mye for å få det bedre, men likevel er det ikke bra nok… Og lillesøster sitter skuffet tilbake gang på gang for at storesøster ikke kommer. Nå har vi sluttet å si til henne at hun kommer, så slipper vi å se henne knust. Jeg håper at det blir mer samvær etter hvert når hun blir større. Så dette gjorde meg så glad, når jeg las dette, Rannveig! Tenk om alle kunne ha tenkt på barnas beste og ikke seg selv hele tiden!

    3. Fantastisk at du klarer å sette sønnen din sine behov først.
      Synes det er så trist å se barn som ikke har like god kontakt med begge foreldre,og kanskje heller ikke mulighet til å treffe begge.
      Klart det finnes grunner til at noen ikke skal ha samvær osv. Men etter et “vanlig” brudd mellom to voksne,tjener nok alle på å kunne samarbeide om barnets vel og ve ❤️

    4. Kjempeflott at du jobber for samvær mellom barn og barnefar 😊
      Er tante til ei som ikke får treffe sin far og det er helt forferdelig å se på hvordan moren til tanteungen min “hersker” med dem.

    5. Hvorfor gjemmer du Emma sitt ansikt bort, kun pga andres kommentarer om henne???? Har mobberene vunnet?? Aldri, aldri tro hun er mindre søt enn noen andre. Hum er like fin som sin søster og bror! Reagerer kraftig på at du kun legger ut bilder av N og S!!! Virker som du tror sienna er perfekt. Mens emma er bare emma:(

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg