Dritings igjen

I dag har vi bare ravet rundt i Oslo som noen bønder i byn. Neida. Joda. Har nemlig vært i utdrikningslag til søte Cathrine  på denne vakre solskinnsdagen!

Riktignok edru denne gangen, siden jeg hadde med meg Sienna.  Vi spiste koselig lunch på Dattera til Hagen, med en gjeng herlige jenter. Etter det dro jeg og en venninne litt rundt omkring med våre søte små. Fikk blant annet kjøpt meg ny regnjakke, som har vært på checklisten min ganske lenge. Og den er bare så nydelig! Jeg skal vise dere en gang, når muligheten byr seg. Til middag ble det taco også denne fredagen, og ikke vår faste fredagspizza. Får mer og mer sansen for taco jeg!

Kort oppsummert: Nydelig dag! Herlige jenter! God mat, og god cola zero. Det ble både en, to og tre. Mor er fornøyd, og sier med dette fantastiske bildet god natt til alle dere lesere der ute!♥


Blogges

6 kommentarer

Siste innlegg