Dirty fingers!

Ingenting er som litt møkkete fingre på en varm sommerdag.

Værgudene er virkelig med oss denne helgen og man kan få tid til både det ene og andre disse dagene. I dag har jeg og ungene hatt en lang morgen, kost oss med god frokost og Netflix. Jeg har i lengre tid tenkt på at jeg burde ha fått plantet litt blomster for å freshe opp litt hjemme, men tiden strekker ikke alltid til. Men i dag har jeg og ungene fått svingt oss rundt og jeg har fått brukt mine kreative evner.

Jeg hadde nemlig noen gamle potter som har vært hvite en gang, men de har gulnet veldig og er ikke veeldig lekre da med andre ord! Samtidig så er det så kjedelig å kjøpe alt nytt når planter og jord faktisk koster en del penger. Heldigvis fikk jeg et godt tips av en venninne som hadde gjort det samme selv og hun rådet meg til å kjøpe meg litt spray maling og spraye disse ufreshe pottene :)! Jeg glemte så klaart å ta bilder av hvordan de så ut før men her er i alle fall bilder fra hvorden ting ble etter hun hjalp meg med å fikse dette. Så vi har da stått med hendene fulle av jord og spraylakk i dag og var rimelig dirty etterpå, men det spiller ingen rolle når resultatet blir så fint 🙂 
Nyydelige roser og andre busker + søte barneføtter i bakgrunnen 🙂


Spade,hansker, poser med jord…rett og slett alt som hører med til hagearbeid!


Her ser dere hvilken spray vi brukte for å endre farge på de pissegule pottene jeg hadde fra før, haha ! 


Åååå det ble jo så fiiint 😀 ! 
 

Og sist men ikke minst bordpotten som fikk en ny fin blomst oppi seg og kan nytes i kveldssolen, så takk til min gode venninne for hjelp til oppfreshning ute! MEN før jeg tar kvelden har jeg jo en viktig melding å dele, nemlig hvem som stakk av med bikinien jeg la ut for salg ! 🙂 

Budrunden var over kl 12.00 og det var dermed “Kikki” som stakk av gårde med den utrolig nydelige Triangl bikinien. Min manager tar kontakt med deg for å avtale sending av bikinien 🙂 

Hva har dere gjort i det fine været i dag ? 

Blogges <3

 

4 kommentarer
    1. Så utrulig fint det ble Rannveig! Synes du er veldig flink med slike ting 😀 Håper du får en fin dag!

    2. Så fint det ble! 🙂 Jeg har så lyst til å prøve meg på noe lignende, men det spørs om ikke både terrasse, husvegg og blomster blir farget av hele opplegget, haha.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg