Gyllenbrun uten sol!

Hei kjære lesere!

Nå er sommeren her, og det innebærer full blotting av våre bleke vinterkropper. Jeg kan jo bare prate for meg selv, men jeg har hvertfall aldri tid til solarium lengre, verken på dagtid eller kveldstid,

Annonse

Jeg er jo tidligere tanorektiker, så jeg godtar ikke å være vinterblek når bikinien skal fram. Og tro dere meg, jeg har prøvd det meste av spraytans der ute. Noen sånn delvis holder mål, andre ikke.                                                                                                 

For en stund siden prøvde jeg ut Shadowtans serien. Det er en helt annen type spraytan, som gjør at man blir brun med en gang. Og det beste er at man ikke blir gulrotfarget, slik mange spraytans gjør, men denne gjør faktisk underverker og man får en pen, jevn og gyllenbrun farge.

Bare se her!

Før man starter kan det være lurt å bruke peelingen først, for å få en så jevn farge som mulig. Etter peelingen har jeg brukt bodylotionen, som også inneholder fargepigmenter, som gjør at fargen trekker seg bedre inn i huden. Denne er også kjempefin å bruke etter selvbruningen, for å opprettholde brunfargen.

Jeg har prøvd ut både moussen og sprayen, og synes sprayen er enklest i bruk. Da sprayer man rett og slett bare i jevne bevegelser opp og ned. Overraskende enkelt, faktisk!

Det som er så fint med denne selvbruningserien er at den er hundre prosent naturlig. Ingen ekle stoffer eller kjemikalier. Den lukter ikke, slik andre selvbruningsprodukter ofte gjør. Og ikke minst, ved riktig bruk gir den ikke de stygge flekkene og skillene man ofte får av mange andre produkter.

For den ultimate, glamorøse looken kan man benytte den fantastiske shimmersprayen. Hva er vel finere enn en gyllenbrun, skinnende farge til sommerfesten? Eller bare til en dag på stranden? Det er rett og slett genialt Shadowtans er virkelig min nye favoritt heretter!

1. Peeling     2 .Bodylotion      3. Spraytan    4 Mousse    5 Shimmerspray
 

6 kommentarer
    1. Åå, det ble fint 😍 Har en som heter lovingtan, den også fungerer helt topp.
      Når skal du svare på spørsmålene fra spørsmålsrunden?:)

    2. Til anonym, fargen holder ca en ukes tid 🙂 jeg har brukt denne før og er veldig lys i huden, anbefaler virkelig denne! Ett spørsmål til Rammevilkår, hvordan påfører du denne på ryggen selv? Samboeren min er litt lei av å måtte spraye meg :”)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg