Gjør barnerommet fint med posters!

Som dere sikkert har fått med dere, har vi flyttet til en leilighet som er en god del større. I den forbindelse har storebror fått sitt eget rom, og lillesøster og bittelillesøster deler rom. Da kan man plutselig innrede litt annerledes. Jeg er helt for at man kan bruke rosa på gutter også, men denne gutten her er mest interssert i superhelter og tøffe ting.

Annonse

Jeg så litt på nett etter interiør til barnerommene, og fant Desenio! De selger helt unike plakater og stort utvalg i billige rammer i forskjelige former og farger..  utvalget er stort!  Kanskje litt for stort, til og med.. For å velge, var virkelig ikke lett. Det var jo sååå mange fine! Dessverre, kan jeg ikke pryde hver eneste ledige kvadratcentimeter av plakater, det kan nok fort bli litt “too much”.

Valget falt, etter mye om og men, på disse nydelige posterene! (og noen flere til Emma som jeg enda ikke har hengt opp) 



1.Poster med elefant/ballonger        2. Poster med hund/ballong

 

Elsker virkelig disse søte og morsomme plakatene! De setter liksom prikken over I’en, topper kransekaka osv osv. De er rett og slett skikkelig kule! Aller kulest synes jeg likevel de jeg bestilte til Nathaniel var! Batman-posters… de er så kule! Og det synes hovedpersonen selv også, selvfølgelig. Som sagt, her går det mest i superhelter og lignende!




1. Superhero poster           2. Batman poster

 

Desenio har ikke bare postere til barnerom altså! De har et stort og bredt utvalg innen alt mulig, så det er absolutt verdt å ta en titt på hjemmesiden deres. De har egne sider for inspirasjon, om man skulle mangle det. Fra disse sidene kan man bestille en pakke med posters som passer sammen. Veldig greit!

Ha en god natt kjære lesere! I hele morgen er det TV-innspilling som står på agendaen for meg og barna. Location er tusenfryd, så det blir sikkert gøy! Dere får se oss på TV om ikke så altfor lenge tror jeg.

Blogges

 

 

8 kommentarer
    1. Litt merkelig med to annonseinnlegg på samme dag når du ellers slenger ut sånn ett blogginnlegg i uken

    2. Lekkert. Jeg driver selv og skal pusse opp en leilighet jeg har kjøpt, og gleder meg stort til å ta fatt på barnerommene. her skal gutta dele rom, så jeg har store planer for rommet deres. Batman plakat på absolutt fikses der inne..

    3. Synes det blir litt mye reklame nå. Greit at du trenger din inntekt du og men hva med og kanskje svare på spørsmålsrunden mellom innleggene? Og kanskje legge ut litt fra den nye leiligheten?

    4. Så fine rom, og sikkert gøy for storebror med eget rom 🙂
      Jentene mine deler også rom, de synes det er stas.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg