Jeg var på date med en kjendis!

I går var en så koselig dag! Jeg var nemlig på date med en kjendis. Ja, det er helt sant! Haha, nesten hvertfall.  Jeg har vært med på innspilling til et humorprogram, og det kommer på TV til høsten! Så her er det bare å følge med.

Vi hadde en superfin dag på tusenfryd i går! Jeg, to av barna og vedkomne jeg ikke har lov til å si hvem er. Og at vedkomne er kjendis, det er det hvertfall ikke noen tvil om. Samtlige jenter OG gutter under femten år ble heeeeelt vill. Så jeg ble altså vitne til en del selfies i går, haha. 

Nathaniel var så lykkelig! Han vant tre premier, blant annet på sånn hjul hvor man vinner sjokolade. Så stolt var han! Alt i alt, en veldig hyggelig (og slitsom) dag, og frøknas første  tur på tivoli, faktisk.

 

Jeg skulle egentlig oppdatere dere i går, men mor var rett og slett ferdig og sovnet på et blunk med minstefrøkna . Og våknet opplagt og klar i dag etter elleve timers søvn. Ikke sammenhengende da, selvsagt..  (men søvn er søvn!)

 

Ønsker dere en strålende dag i sola! Her er det hjemmedag i dag, etter mye fart og fullt opplegg i hele går.

Blogges

 

 

 

 

12 kommentarer
    1. ^^ Tror bare det er at hun har mye kontakt med pappaen sin og er med han en del. Hun bor nok hos Rannveig

    2. Åå, så utrolig koselig ut 💛Håper dere koste dere masse. Du er en utrolig flink mamma, det skal du ha. Men hvor er lille Emma? Ser hun så lite for tiden rundt på sosiale medier :/

    3. Ikke sikkert at Emmas pappa samtykket i at datteren skal eksponeres på tv. Det kan være grunnen til hennes fravær.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg