Babymat i håret og gulp på låret

Da kan eeeeendelig mor sette seg ned. Barn er lagt, og rundvasken etter ettermiddagen er tatt (for tro meg, det blir skittnere og mer rotete enn man gjerne tror bare på noen få timer!)

Sliten er en sterk underdrivelse av hvordan jeg føler meg nå. Men, jeg er heldigvis sliten og lykkelig! Ettersom de to største nå har fått hvert sitt rom, må jeg ta leggingen puljevis. Det vil si at jeg må legge Sienna først, så Emma, og så Nathaniel. Dette tar noe tid, og er noe mer tungvindt enn å legge alle på en og samme tid.

Vi har hatt en superkoselig ettermiddag og kveld! Til middag ble det tacopai (ungene elsker det!), og så spiste vi hjemmelaget Brownies til dessert, etterfulgt av ostepop i sofaen med Nemo på TV’n. En veldig vellykket fredag om jeg så får påstå det! En god dæsj kaos, og en god dæsj kjærlighet. Er sånn det blir med tre små!


Blogges

12 kommentarer
    1. Jeg og har 3 små på forskjellige soverom. Her ordner jeg alle for kvelden samtidig. Går på soverommet med minstemann mens de to største (3 &5) går på soverommene og leker/leser bok til jeg kommer. Funker bra her👍

    2. Anonym: slutt å mas om denne spørsmålsrunden! Herregud! Hakk i plata! St i går at de skulle komme i kveld! Kan du ikke klokka?

    3. Mari: Anbefaler deg å finne noe mer produktivt og konstruktivt å bruke tiden din på enn å kommentere surt og grettent på hvert innlegg om at folk ikke får lov (etter dine regler) å spørre om spørsmålsrunde. Folk spør om det de vil og lurer på, så du kan like gjerne gi opp. Eller kanskje du ikke har noe bedre å bruke tiden din på, trist i så fall!

    4. Anonym: finn deg noe produktivt selv! denne besettelsen deres etter svar er å blir syk. Get a hobby or something, but you can`t argue with stupid…

    5. Mari: Hva har det å si for deg at folk spør Rannveig om svar på denne spørsmålsrunden? Ingen kommer til å slutte kun fordi du kommer med pekefingeren. Jo mer folk klikker seg inn og spør, jo mer penger i kassa til R. Don`t ruin…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg