Vennligst lever hjernen min tilbake den som finner den

Av og til, til tider relativt ofte, hender det at hjernen min rett og slett bare tar en liten pause…

Om det er ammetåka, eller mammatåka, vites rett og slett ikke. La meg fortelle dere: I dag skulle jeg levere Nathaniel til pappaen hans, som hadde tatt fly til Gardermoen for å hente han. Tok med meg ei venninne og datteren hennes, og kjørte oppover dit med Nathaniel, venninnen min, datteren hennes, og Sienna i baksetet ( Sienna liker nemlig IKKE å sitte i bilstol, så greit å ha noen med på “langtur”)

Vel framme på Gardermoen skulle vi til å gå ut av bilen, i det pappaen hans ringer til meg. Han spør meg hvor vi er. Gardermoen vel, svarer jeg pent. Vel, han var i Oslo han. Jeg bare… HÆ? Skulle jeg ikke levere Nathaniel på Gardermoen klokka to?

Enten var det kommunikasjonsvikt, eller bare surrehuet mitt som har slått til igjen!  Så feil kan man altså ta. Så da ble det en liten Oslotur på oss etter jeg hadde levert Nathaniel til pappaen sin da. Kjempefint vær, så det gjorde oss absolutt ingenting å gå litt rundt på Aker brygge egentlig! Middag ble inntatt på Friday’s, og alt i alt en veldig fin og koselig dag i sola som vi er så heldige å ha!

Nå skal jeg jobbe litt, og så er det rett og slett natta for mor også! I morgen skal vi faktisk til Oslo også, og jammen meg på torsdag også. God dammit! Er greit å ikke bare sitte hjemme da, blir fort veldig stille når jeg er vant til fullt kjør heeeeletiden. Tror i alle fall dette blir en veldig koselig uke, selv uten de to største gullene mine!

Blogges
 

22 kommentarer
    1. Not a good look? Hun ser da flott ut? Man kan mislike andre mennesker av en eller annen merkverdig grunn, men det endrer altså ikke på utseendet deres. At denne frøken Heitmann er ganske heit er noe alle ser…;-)

    2. “Tom”.. Hva skal man si.. At en halvgammel gris sitter å leser en mammablogg som ved 95% av tilfellene omhandler hennes hverdag med bilder av barna synes jeg er skremmende. Kan ikke du utdype litt hva det er du speider etter inne på denne bloggen..? Perv..

    3. Rannveig er superflott. Du som kritiserer henne og kaller andre lesere perv, er nok dypt ulykkelig over eget utseende. Hilsen perv mamma på 42 år. (For ikke å glemme halvgammel,eller kanskje bare gammel)

    4. Du ser kjempeflott ut Rannveig,kos deg med aleneferien med sienna,det har du godt av å slappe av litt.:) 🙂

    5. Du er superflott!! Du er sååå fin med det brune håret, og uten den oransje hudfargen. Synes rett og slett du ser classy ut nå! Keep up the good work.

    6. Synes hun så dritbra og ordentlig ut i disse klærne! Veldig fint med den beige kjolen til den stripete vesken. Ikke var den superkort eller med ekstremt trashy utrigning heller.
      Du så voksen ut, Rannveig 🙂

    7. Anonym 9:58, hvor patetisk kan man bli ? Å rakke ned på Rannveig og deretter de som forsvareren henne. Rannveig er en enestående mor med et nydelig utseende og en stadig flottere stil. Et forbilde for flere. Å angripe enhver av det annet kjønn som en pervo, sier vel mer om hvordan du tenker enn de du angriper. Trist med slike ytringer som dine.

    8. Hei!
      Jeg må bare si at du er en utrolig flink mamma. Synes du er utrolig tøff, det må være vanskelig med 3. Ønsker deg masse lykke til med alt du foretar deg. Stå på og ikke la andre ødelegge for deg uansett hva.

    9. anonym 1838 og 1856 som sikkert er det samme trollet.Du er er i allefall ikke noe forbilde som mobber folk,søk hjelp det tror jeg du trenger…Til rannveig du er ei flott dame og ei god mamma 🙂

    10. jeg er ikke anonym og du ditt dumme troll,kan få deg noe annet å gjøre enn å plage folk som liker Rannveig,og dette er siste kommentaren fra meg for du treng seriøs hjelp,så mere svar får du ikke fra meg….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg