Barseltreff på solstudioet

I dag tok jeg med meg Sienna for å ta litt etterlengtet sol. Og det var så utrolig digg! Kan faktisk ikke huske sist gang jeg tok sol. Det må jo være ca fire skuddår siden, eller noe slikt. Hvertfall utrooooolig lenge siden.

Og folkens, før dere slakter meg helt for å være en fæl mor. Slapp helt av. Jeg hadde selvfølgelig ikke Sienna med meg inn. Venninna mi Ingvild var så grei å ha henne mens jeg tok sol, og vice versa. Så nå er jeg hvertfall ett halvt hakk brunere enn likhvit. Er ikke det helt fantastisk? Bortsett fra å ta sol, har vi lunsjet på Lillestrøm torv, og vindusshoppet litt. Ja, kjøpte faktisk ingenting!

 

Nå sover lille snuppelupp og er endelig i seng. Jeg fikk faktisk henne til å sove til rimeig tid i dag, for en gangs skyld. Men, så ringte det på døra, frøkna våkna, og da ble det som det som regel blir, natta klokka elleve. Altså ingen tid for meg selv i dag heller. Sove kan vi også gjøre når vi blir gammel og grå!

 


Blogges♥

 

 

9 kommentarer
    1. Kos deg med det,liker også å ta sol når jeg har muligheten.Det gjør seg med litt egentid 🙂 Nyt tiden du bare har sienna og kos deg masse 🙂 🙂

    2. Så koselig det så ut! Og god mat 😀
      Nydelig små barn <3
      Gutten min ville ikke sove på nettene for bare en måned siden, han snudde døgnet sitt,og var våken til syv om morningen og våknet ca14-16. Nå sover han fra 19:00 til klokken 09.00, vil bare ha smokken ett par ganger om natten. Så vit at det blir bedre! Din tid kommer snart <3 og da får du litt alene tid
      Håper du får en fin natt, full av søvn 🙂

    3. så vakre små 🙂 deilig med litt sol ja 🙂 godt med gode venner,slik dere kan bytte på passe ungene 🙂 så vakre brune øyne Sienna har <3

    4. Kan du skrive ett innlegg hver om barna? Når de har bursdag, bilder, litt om hva slags personlighet de har og lignende? Synes det er så morsomt å se hvordan de utvikler seg til å bli helt egne selvstendige personer. Og at de kan være veldig forskjellig, på tross av at de er søsken 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg