Jeg trenger seriøst hjelp…

Og jeg hadde virkelig satt stor pris på om noen der ute kan hjelpe meg…! Men tilbake til det litt lengre ned.

De siste dagene har gått i ett. Noe som forklarer mitt lange fravær. Beklager for det ❤

For to dager siden hentet vi storebror hjem fra ferie. Det var et gledelig gjensyn for både liten og stor. Siden det har vi både vært på bondegård, en tur til frisøren for storebror, og i går pakket vi piknik og dro på langtur til Kongsvinger for å bade, på den fineste badeplassen jeg vet om. Jeg er litt avhengig av at det er langgrunt når jeg er alene med alle 3 og de skal bade. De koste seg masse hele gjengen, både med bading og bygging i sanda i vannkanten,og det ble bading på bittelillesøster også. Etter badstue tok vi en Liten harrytur til Charlottenberg. En kjempefin dag!

video:video

I dag tar vi det rolig og er hjemme og ute i det fine været, og Imorgen går turen til Hunderfossen. Det er det to små som gleder seg VELDIG til ❤

Og tilbake til det jeg trenger hjelp til. Finnes det noen der ute i vårt langstrakte land som sitter på billetter til Markus og Martinus konserter i østlandsområdet nå i sommer til mine to ihuga fans? Det hadde vært helt fantastisk! Jeg er jo litt treig, og alt er utsolgt.

Uansett, ønsker dere en fin sommerdag videre!

Blogges

16 kommentarer
    1. Har nok dessverre ikke noen billetter, men jeg vet at det er langt i fra utsolgt til Treungenfestivalen onsdag 3. August! Det er jo i Telemark og tar nok hvert fall et par timer i bil, så vet ikke hvor aktuelt det blir for deg, men tenkte jeg skulle foreslå det likevel. Har nemlig leita meg gjennom hele Ticketmaster mange ganger i et forsøk på å få tak i billetter til Marcus og Martinus selv til ei på Nathaniel sin alder.. Haha! Lykke til!

    2. Jeg ville sluttet å blogge hvis jeg var deg. Virker som du ikke takler det og at det blir for mye for deg. Du hadde jo klart å få det til i hverdagen hvis du virkelig hadde hatt lyst da. Så jeg tror ikke dette her er noe for deg lenger, et blogg-innlegg i uka er bare latterlig dårlig selv om du har barn du må ta deg av! Det er ikke sånn at de er våkne til klokka 12 om kvelden akkurat, så du har garantert en del timer for deg selv på kvelden etter husarbeidet er tatt.
      Hvis du skal fortsette å blogge, må du virkelig skjerpe deg og prioritere det mer enn hva du gjør nå!

    3. Anonym 18.30: gå og finn på noe annet. Sov litt eller spis en sjokolade. Kanskje du blir bedre da… Kanskje

    4. Hvor ufattelig råtne og ynkelige enkelte er!
      – Ser ut til at barna dine koste seg veldig, Heitmann. Fine bilder. ☺

    5. Mange tikkende bomber rundt om i landet.Enkelte burde seriøst vært innlagt…. By the way,koselige bilder Rannveig:-)

    6. Til du lenger opp som sier at barn ikke er oppe til kl 12 på natten: har du barn??? Er du klar over at minstejenta til Rannveig kun er et halvt år gammel? Det er fullt mulig at hun våkner og trenger mat utover kvelden, eller bare er våken hele kvelden og frem til natten. Hun er en baby og det første leveåret kan være helt kaotisk mtp søvn og søvnrutiner. Så bitch please…. Ro ned. Du vet ikke hva Rannveig gjør på kvelden

    7. JEG ER ENIG MED ANONYM 18:30!!
      OG dere kan si hva dere vil, men Rannveig har skrevet to innlegg i dag etter den kommentaren. Jeg opplevde den kommentaren som konstruktiv og ærlig, og det må folk tåle. Altså, hvilken verden lever dere i?!
      Jeg har barn som sover kl tolv om kvelden, kanskje det bare er dere som gjør noe alldeles feil iløpetav dagen siden dere ikke klarer det!

    8. Man kan si mye om rannveig, og det er vel ikke alt ho har gjort som var like smart. Men en ting er sikkert og det er at ho er utrolig flink til å finne på ting med barna sine. Det gleder meg virkelig å se at de drar på bomdegårdsbesøk og på stranda. Kjempefint altså!!:)
      Og for de som klager over for få innlegg: hvorfor kan dere ikke lese andre blogger som det er oftere innlegg på??

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg