Jeg får ikke puste..

Okei. Blir det stort verre nå, vet jeg faktisk ikke hva jeg skal gjøre. Om ikke tilstanden blir bedre, blir jeg nok pent nødt til å oppsøke min kjære lege. De siste to dagene har jeg snufset og snufset. Nesa renner, øynene er røde, klør og renner. Kort fortalt er formen ganske crappy akkurat nå.

Allergisk reaksjon på ettellerannet jeg ikke aner hva er. Ikke det at jeg har noe spesielt med tid til overs for å synes synd på meg selv da, haha. Her er det full rulle med barn, det er det det går i. Har de det fint, er dagen vellykket! 😉

I dag har vi tilbragt ettermiddagen ute i Lillestrøm. Vært med et par venninner, og ungene har lekt og koset seg på den fine "nye" lekeplassen med både trampoline og et slags hoppeslott. Suksess!

Fine Jeanette og Malin!

Ønsker dere en fin kveld og natt for de av dere som holder det gående til de sene natterstimer! I morgen skal jeg vise dere den nye fine softshelldressen til minstefrøkna, og så vanker det også litt rabatter i kulissene. Gled dere!

Blogges

12 kommentarer
    1. Høres ut som det er pollen du reagerer på (gress og blomster osv) har det selv.. Da renner nesen,øynene klør og nyser hele tiden.. Kjøp zyrtec.. Det hjelper. Eller telfast

    2. Marie- for det første heter hun Malin Angelica,og Malin Christina.
      Og for det andre..slutt å legg nesa di i andre folks liv. Alle kan gjøre feil,og jeg er sikker på Malin har vokst på det hun har opplevd og blitt voksen hun også.

    3. gjøre feil er en ting, men å gjøre såppass mange at du fullstendig mister all rett ovenfor barnet ditt, sier vel egentlig det meste. Håper virkelig hun greier seg bedre denne gangen, og setter barnets behov foran sine egne.

    4. DET blikket på bittelillesøster da…. Hun bare,kom igjen da storesøster.. Få smake….;) Gå til lege Rannveig.. Høres ikke ut som du har det noe gøy.. Klem og god bedring..

    5. Hei Rannveig! Jeg må bare si at du har en fascinerende blogg. Du og jeg er så forskjellige det er mulig å bli, tror jeg, og vi er nok ikke enige om noe som helst. Du provoserer meg stadig vekk, men du er virkelig en utrolig modig person! Jeg lar meg stadig imponere over at du tør å fronte dine meninger og stå for valgene du gjør, jeg hadde ALDRI klart å gjennomføre en dag i dine sko. Skikkelig tøff er du! Håper du klarer å se bort fra slemme kommentarer, du er superwoman!

    6. Mille: er du helt dum eller? Det er ikke en feil å utsette barnet sitt for omsorgssvikt! Det sier ganske mye i grunn! Og det er ikke veldig lenge siden! At det går an å forsvare slikt sier alt om deg. Får håpe bv er føre var her. Med tanke på denne Malin Angelika sin kommentar under ett innlegg her for en stund siden så virker det ikke som hun har vokst så mye! Og det siste rannveig trenger er bv på nakken! For hun er en god mor som setter barna sine først!

    7. Marie: det er 5 år siden barnevernet konkluderte med omsorgssvikt på meg og min sønn. For 2 år siden kom det frem at jeg ikke har gjort en omsorgssvikt. Kanskje greit å sjekke opp fakta ? Hærregud.
      Barnevernet tapte retten til å ta fra meg sønnen min, men vi ble alle enige om at Lucas skulle bli boende hos fosterfamilien fordi det ville vært vesentlig skadelig for han å flytte enda en gang.
      Den dag i dag vet han at han bor hos to menn som er fosterforeldrene hans og at jeg er hans mamma. Han kaller meg mamma og vil alltid ha kun meg som sin mamma. Han forstår situasjonen sin og lever med en rik og flott familie samtidig som han har sine biologiske foreldre. Han er i dag min sønn og jeg har foreldreansvaret på papir!
      Jeg var 16 år når jeg ble gravid. Ung og umoden! Jeg er i dag straks 23 år og det er en vesentlig stor forskjell. Jeg er forlovet og har en stedatter,hus, bil, jobb og et helt normalt liv som alle andre.
      Du har tydeligvis store problemer med ditt eget selvbilde som ikke har bedre ting å gjøre enn å sitte å snakke dritt om meg på en blogg. Du kjenner ikke meg. Jeg kjenner ikke deg! Den største forskjellen er at du er et feigt anonymt nett troll og at jeg sitter her stolt og TYDELIGVIS mye mer voksen enn deg.
      Btw. Den andre malinangelica kommentaren var ikke engang fra MEG.
      Skam deg

    8. Marie- er DU helt DUM?? Nettroll som deg burde ikke ha tilgang på nett engang.
      Malin Angelica- trist du må lese sånne drittkommentarer. Håper du klarer å heve deg over.Masse lykke til med ny baby💜

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg