Jeg er dum

Som jeg har nevnt for dere tidligere, kommer jeg til å dukke opp i et TV program i midten av september. Og i går var jeg å spilte inn siste delen. Samme folka som lagde "Tinder Martine" som jeg lo meg halvt i hel av. Dette blir spennende!

Nå er det jo SÅ lenge siden sist, og jeg kjenner nervene tar litt på. Vet dere hvorfor?

Med en gang jeg får plassert et filmkamera forran meg, blir jeg rett og slett bittelitt dummere enn hva jeg faktisk er. Haha. Ja, det er lov å le nå. Jeg ler av meg selv. Heldigvis er dette et humorprogram, så forhåpentligvis går det bare fint. Om folk tilfeldigvis skulle tro jeg er dum, er det riktignok ikke verdens undergang. Det kan jeg leve med.

I dag var vi invitert på middag hos ei venninne, mannen hennes og deres to små. Ungene koste seg masse masse, og mor også. Herlig middag, søte og selskap!

13 kommentarer
    1. Blir spennende å følge med videre hvilket TV -program det er snakk om 🙂
      Gleder meg til å se mer av deg <3 Du virker ut til å være ei fantastisk dame med bein i nesa, og ikke minst ei fantastisk mor for dine 3 flotte og unike barn 🙂 <3
      Ønsker deg en fin kveld videre !

    2. ja,blir spennende å se hvilket tv-program du skal være med på 🙂 Så hyggelig at dere koste dere i godt selskap,ha en flott natt 🙂 🙂

    3. Du som kommenterte at Emma ser dobbelt så stor ut som han andre, antyder du at henne er tjukk? Emma er overhode ikke tjukk, hun er helt perfekt! Alle er forskjellig bygd, men det er kanskje ikke du!? Ta deg en bolle 😉

    4. Du som kommenterte at Emma ser dobbelt så stor ut som han andre, antyder du at henne er tjukk? Emma er overhode ikke tjukk, hun er helt perfekt! Alle er forskjellig bygd, men det er kanskje ikke du!? Ta deg en bolle 😉 Glemte å skrive, Rannveig stå på! Du gjør en super jobb med ungene dine, og de kunne ikke hatt en bedre mor enn deg! 🙂

    5. Ærlig talt, nå synes jeg folk skal skjerpe seg mange hakk! Å bedrive mobbing og body-shaming av en 3-åring er faen meg lavmåls!
      Småbarn kommer i alle høyder og vektklasser, de vokser og strekker seg år for år. Man kan og skal ikke sammenligne to 3-åringer, ingen av de er fasiten.

    6. Folk som driver med mobbing og bodyshaming av en 3-åring skulle vært putta i et lite hull og ikke fått mat! Avskum i samfunnet!

    7. Til deg som sier Emma er tjukk. Faen hva er det med deg, håper ikke du har barn. Barn vokser å strekker seg. Min datter var selv litt små lubben som jeg kaller det, helsesøster sa jeg måtte passe på ho litt, eller så fikk vi problemer så ho (slutta hos den helsesøstra) nå er ho 9 år, høy, slank å helt perfekt. Vi gjorde ingenting. Så selv om små barn er små lubbene så vokser de det stort sett av seg, ingen bekymring.
      Flinke rannveig, moro å se deg på tv det må jeg følge med på:)

    8. Barn er forskjellige, se bare på N og E. Nathaniel ser ut til å ha arvet mamman sin lange og slanke struktur, Emma trur jeg heller har arvet pappaen sin litt mer kompakte struktur. Det vill ikke si at Emma er eller kommer til å bli feit. Nydelig er hun nu uansett og jeg synes at dem som sitter å snakke ned om utseende til en 3åring må ta å tenke litt på valgene i livet og kanskje vudere å skaffe hjelp.
      En ting er å lange ut etter Rannveig som er voksen og kan forsvare segselv en annen ting er det å gå etter et barn!

    9. å for noen vakkringer <3 jeg tror det kanskje erden serien på tv2 livstil ,husker ikke hva den heter nå 🙂

    10. Emma er ei nydelig lita jente. Jeg liker henne så godt. Perfekt på alle måte. Du skriver så kjærlighetsfullt om alle tre barna dine Rannveig, og de er så fine alle tre. Du er vel heldig som får dele livet ditt med så fine unger.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg