Sykehusbesøk

Jeg innser jo at jeg er en over middels elendig blogger om dagen, og det må jeg bare beklage. I går hadde vi koselig middagsbesøk av Malin og hennes lille papegye Pio. Selfølgelig veldig stas for ungene.

Malin er en herlig jente, og ungene elsker henne. All kritikk av henne er så ufortjent! Hun er kjempeflink med barna. Til middag var det Nathaniels livrett, kjøttdeig og spaghetti pluss gulrøtter stekt i honning (det er SÅ godt!) Og, Brownies til desser. Mmmm!  Vi hadde også besøk av tante Jeanette og lille søte Mie, så her var det fullt hus og leker overalt i går. Relativt sliten når det var tid for senga.

Nå skal vi straks hive oss rundt og dra en tur på Ahus for hørselsjekk av det ene øret til frøkna. De fikk ikke gjennomført den etter fødselen pga fostervann i øregangen, og så hadde vi ny time rett etter hun var innlagt med RS virus, og pga sykdom, fikk de ikke gjennomført den da heller. Jeg kjenner jo min lille vakre frøken, og vet at hun hører, så aller mest sannsynlig vil det gå helt fint og at alt ser bra ut.

Ønsker dere en fin dag videre!

Blogges♥

24 kommentarer
    1. Hun har blitt så tynn at munnen ser rar ut!! Bein, bein og bein med litt hud utapå.. Du burde få deg noe kyndig hjelp Rannveig! Ikke noe naturlig, eller fint å være sååå tynn. Du ser desverre veldig syk ut…

    2. Omg.. Hold dokker nu for god til å legge igjen sånne stygge kommentara! Dokker kan jo fan ikke ha mye vett i haue, som kan slenge så mye drit til ei jenta som æ e helt sikker på at IKKE fortjene det. Slutt heller å les bloggen hennes.. Eller bare gi fan i å skrive mannshit til ho. Finn på nå anna å gjøre!! Dokker må ha veldig lite å gjøre.
      Stå på Rannveig, æ syns du ser fantastisk ut❣ Nydelige unga har du og💛 Dem e heldig som har dæ som mamma.
      Klem💗

    3. håper alt gikk bra på sykhuset 🙂
      synes det er trist at så mange dømmer Malin,hun virker som en snill og herlig jente

    4. Hei! Du er sikkert opptatt av naturlige og rene produkter som ikke er testet på dyr! Ta en titt innom bloggen min http://www.linnogchris.blogg.no
      Sminke, hårprodukter, kremer og kosttilskudd! Ta en titt for gode råd og tips 😀 hilsen en trebarnsmamma 😀

    5. Først til anonym. Du har aldri kjent meg og kjenner meg enda ikke! Dette vet jeg fordi du sitter på feil informasjon!
      Jeg har ingen verdens ting å gjøre med barnevernet den dag i dag. De er ikke ute etter å ta det nye barnet mitt eller noe som helst.
      Når det kommer til Lucas så har jeg foreldreretten 👍🏼 ta deg en bolle.
      Til Isabell?: uansett om jeg har foreldreretten er det ikke meg Lucas bor hos. Han har fått lov til å vokse opp hos disse menneskene som har han nå. Vi har en god kontakt og det er et homsepar han bor hos. Eneste personen han kaller mamma er meg 👍🏼

    6. Malin: sånn fungerer det vel ærlig talt ikke i Norge…? 😂 Enten så har du foreldreretten og har guttungen hos deg eller så har du den ikke og derav: han bor hos noen andre. Dette er allmenkunnskap. Ellers så synes jeg ikke du fortjener dritten folk slenger her, fortid er fortid og ingen sv oss kan si hva som skjedde. Nåtiden er den som er og jeg synes du virker som en flott jente! Men det svaret ditt burde du enten utdype eller revurdere… noe som skurrer, eller jeg har misforstått!

    7. Men var det ikke sånn at B V og homseparet nå skulle gå inn for at du ikke lenger skulle kalles mamma, men bare Malin? Synes i såfall det er helt sykt. Savner bloggen din. Rannveig kan jo takke deg for noen tusen ekstra lesere da du sluttet å blogge. Den nest mest skandaløse ung mamma-bloggen på den tiden 🙂 men både R og du ser jo ut til å ha tatt til vettet etter hvert. Slutt på mykporr og boobies og lånr alle pengene. Eller hvertfall ser DU classy ut. rannveig har jo noen tilbakefall nå og da i klesveien 🙂 lykke til med det nye barnet Malin, selvsagt skal de ikke ta fra deg det!! Kan ikke Storebror noen gang få komme hjem, er det det du mener? At du har godtatt at han skal bo i denne fosterhjemmet til han bli stor, og ikke prøve og vinne han hjem mer? Det er jo forferdelig trist.

    8. Du har foreldreansvar fortsatt, men ikke omsorg for ham, Malin.
      Dere har god kontakt? Derfor du kun har et par samvær på noen timer i året?
      Du kan kanskje tro at barnevernet ikke er involvert denne gangen, men det er en illusjon du har skapt deg. Du mistet ett barn til bv, og da vil det være stor sannsynlighet for at omsorgssvikt kan begås igjen. De blir nok involvert på et eller annet vis etter fødselen, men sier ikke at du blir å miste barnet! De vil bare forsikre seg om at barnet har det bra! Da er det opp til deg å vise at du har det som skal til for å være en god og omsorgsfull mor.
      Ønsker deg lykke til! 🙂

    9. “Det er et homsepar han bor hos”
      I alle dager Malin, hva er dette for en benevning av andre mennesker?
      Hva slags seksualitet de har har vel INGENTING med denne saken å gjøre?
      Hvorfor plassere folk i båser ved bruke slike uttrykk i det hele tatt?
      Det er to menn som er fosterforeldre for barnet ditt, ikke et “homsepar”.
      At du ikke skammer deg? :-/
      Det er helt tydelig at du enda ikke er voksen nok i hodet for å ta vare på et barn..

    10. Jeg skal omformulere.
      Han er ikke adoptert så det er fortsatt jeg som er hans mamma på papiret. Jeg har flere venner samt familie som er homosexuelle så jeg har ikke noe imot legningen. Jeg kunne faktisk ikke vært mer fornøyd! Det at han bor hos to menn er veldig fint fordi han selv får lære at dette ikke er galt og i tillegg så har han ingen andre å sammenligne med ordet mamma.
      Jeg hisser meg opp både fordi jeg er hormonell og irritert og da går det fort i svingene når jeg skriver.
      Jeg har lov til å forsvare meg mot dere som jeg ønsker når dere sitter å snakker om meg på denne måten.
      Jeg får se Lucas flere ganger i året og under samværene så snakker vi om alt mulig rart. Lucas vet situasjonen sin og at han bor i fosterhjem hos disse to mennene, men at mamma og pappa ikke bor langt unna. Vi bor 15 min unna hverandre. Retten konkludere for 2 år siden med at jeg ikke har begått omsorgssvikt, men at forholdene tilsier at Lucas skal vokse opp hos disse mennene fordi det vil være skadelig for han å flytte. Dette er ganske enkelt å forstå for alle mennesker med vett i hue.
      Når jeg ble gravid denne gangen sendte vi inn et skriv ( advokaten min ) til barnevernet hvor de måtte gjøre rede for om de skulle involvere seg med dette barnet jeg har i magen. Om de da svarer nei, kan de ikke gjøre det senere og hvis planen var der så måtte de sagt det. I svar har jeg fått at jeg er ansett som en voksen person og de er ikke interessert på noen som helst måte i å blande seg inn. De har ingen bekymringer knyttet til min nåværende situasjon og de syntes jeg har kommet meg på bena og er en flott person. Jeg har personlig et godt forhold til de i dag bare ang Lucas, og utenom dette er jeg fri.
      Jeg er helt sikker på at dette svaret heller ikke tilfredsstiller dere, fordi dere har et generelt dårlig Inntrykk av meg og mener dere vet mer om livet mitt enn jeg gjør. Og det skal dere få lov til. Situasjonen er som jeg sier den er uansett hva dere tror og det vil tiden bevise. Nå skal jeg smøre meg med stolthet fordi det er det jeg er! Og kose meg med familien min og resten! For jeg har sabla meg fått et godt liv 😉

    11. Fint innlegg Rannveig! Kjenner ikke Malin, men synes folk kan la være å skrive negativt til henne, spesielt fordi det er barn involvert.

    12. Til alle over her som sitter på sin høye hest og ser ned på Malin, la henne Være. Det må være deilig og ha så perfekte liv att man må rakke ned på andre, dere vill vel aldri gjøre noe feil her i livet. Uansett så kan folk forandre seg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg