Totalt kaos!

Jeg og tiden er skikkelig fiender.. Jeg mener det! Hvorfor kan ikke et døgn ha for eksempel 48 timer? Et slikt døgn hadde passet livet mitt så mye bedre. Å skulle være en god mamma til tre søte små, huske på alt av avtaler, møter, luncher med venninner,helsekontroller, bursdager, og mye mer av det som hører vår hverdag til. Å lage sunn middag hver dag, rydde og vaske under bordet etter hvert måltid(hvor det ser ut som en stor apefamilie har hatt full fest etter ETT måltid…) og vaske og rydde overalt ellers i huset vårt hver dag, aktivisere barna, ta barna med ut på opplevelser, lage mer mat, vaske barn, stelle barn, pusse barn, susse barn. Lage mer mat. Og slik går det. Om, om og om igjen. Hver eneste dag.

Etter dette skal jeg altså prøve å være en blogger også. Ser det ikke går helt etter planen om dagen. Tiden strekker rett og slett ikke til, slik jeg ønsker det skal være. I dag har vi vært på koselig lunsjbesøk hos tante Katrine på Fenstad, så da har jeg jo ikke fått gjort min daglige rydderunde som jeg alltid gjør etter jeg har levert de to største i barnehagen og lagt Sienna for å sove lur. Det så helt krise-kaos ut her når det var leggetid for barna klokka sju. Kaos oppå kaos! DET blir skikkelig kaos det. Men, nå har jeg, faktisk… *trommevirvel*….. TOM skittentøykurv!

 

 

Det lages mye mat her i løpet av et døgn. Men dette er virkelig noe av det bedre jeg har smakt! Søtpotetffries… mmm!

 

Vil samtidig benytte anledningen til å gi dere sjansen til å melde dere på en giveaway jeg har på min Instagramprofil akkurat nå, hvor jeg gir vekk en herlig Stjernedrysskalender, i samarbeid med Cathrine, sjarmtrollforhandler. (Følg henne gjerne på facebook HER) Og om du ikke skulle være heldig å vinne, så får alle mine lesere -10% på kalenderen ved bruk av rabattkode “Rannveig”  

Kalenderen er virkelig en stor favoritt her i huset, som motiverer ungene til å utføre enkle gjøremål i hverdagen. Jeg merker så stor forskjell på ungene før og etter vi begynte å bruke den. Nå konkurrerer de nesten om å være “flinkest” og få flest stjerner. Veldig morsomt!  Jeg deler generelt mye mer på Instagram av vår hverdag enn på bloggen, så dere som liker å følge oss her, må gjerne også følge oss der om dere vil delta i giveaway eller ikke!

Følg meg HER

 

 

6 kommentarer
    1. Husk at når det er reklame/spons så SKAL innlegget være merket ØVERST med SAMME skriftstørrelse som resten av innlegget. Veldig kjupt å få forbrukerombudet på nakken.

    2. Syns du lager så mye god mat. 🙂 Har en gutt på 8 mnd selv og hadde blitt veldig glad hvis du hadde delt oppskrift på det du lager iblant. Både babymat og middag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg