Jeg har så mye å fortelle!

Okei.. nå er jeg egentlig ganske lei av å ikke ja PC. Eller, jeg har 3 stk. Bare at ingen av de funker på normalt vis! Og jeg venter og venter på at min kjære "hoved" PC på rehab forhåpentligvis returnerer snart, MED alt innhold i behold (om ikke legger jeg meg offisielt ned og sipper som et lite barn som ikke får sjokolade i butikken…)

Uansett – Jeg har så utrolig mange fine bilder å dele med dere fra treårsdagen til min største fineste prinsesse som vi feiret forrige lørdag – stor suksess! Det ble feiret med gode venner, toetasjers kake bakt av meg, og fine gaver som snuppa var storfornøyd med, blant annet et hjemmestrikket hårband av gode Maiken. Bilder kommer! De av dere som følger meg på Instagram, kan se at jeg har lagt ut noen få der også 😊

I dag har vi vært hos frisøren med Nathaniel. Han begynner å bli stor gutt for alvor, og er veldig opptatt av sveis og at den skal være riktig til enhver tid. Så nå fikk han Ronaldosvels, sprayet i alle regnbuens farger etter klippen. Storfornøyd godgutt!

Jeg har forresten begynt med pakkekalenderen til barna. Skal tross alt lage hele 72 stk, så her er det bare å begynne tidlig. Venter enda på en del ting som jeg har bestilt, til kalenderen, og tenkte å vise dere alle tingene når alt er på plass, for å dele litt inspirasjon! Herregud, jeg har så mye jeg vil si og fortelle, så dette bloginnlegget kunne like gjerne blitt en roman om jeg skulle fortsatt her nå. Så jeg får vel avslutte. Legger ved et par nydelige bilder av lille frøken strøken. Hjertet mitt sprekker

Blogges

11 kommentarer
    1. Hei Rannveig! For det første; du er en utrolig god mor og jeg beundrer deg for det du klarer på egenhånd!
      For det andre; IKKE bry deg om alle som kun er ute etter faenskap. Ja, det finnes alltid slike mennesker, men vis dem at du er bedre!
      For det tredje; hvordan er forskjellene med å bo i Oslo i forhold til i Alta?
      Ha en fin kveld og håper du får sove godt i natt, til tross for barn i alle kriker og kroker 🙂 hilsen mamma til fire!

    2. anbefaler å lagre bilder osv på en ekstern harddisk og ikke rett/bare på pc! gått på den smellen et par ganger… men nå har jeg lært! hehe

    3. Jeg skulle så gjerne ønske at du la ut noen bilder fra det du skrev om her. Jeg har ikke instagram og siden din er privat så får jeg ikke sett noen ting.

    4. Dette hodebånd-greiene tar jo helt av, kidden har det jo på hvert eneste bilde. Jeg synes det ser så utrolig kleint ut…

    5. Synes bloggen din har tapt seg veldig de siste par månedene. Har vært fast leser i 5 år, men går lengre og lengre mellom jeg klikker meg inn her nå. Aldri noe nytt jo! :-/ flere dager mellom innlegg og når du først skriver (sånn som nå) bærer det preg av rabling om randomme ting og store ord om det som skal komme (bilder, tekst osv).. På tide å finne et annet levebrød? Ser du er på vei ned på blogglista. Snart stikker vel annonsørene å.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg