Audun er pappaen

Jeg har en hittil stor hemmelighet å dele med dere, som jeg ikke har kunnet si før nå. Da jeg så noen som foreslo dette i mitt forrige innlegg, kunne jeg ikke dy meg – dette fortjener et innlegg!

Om Audun er pappaen til Sienna eller ikke, det er vel ikke så veldig relevant da jeg aldri kommer til å si navnet til vedkomne her på bloggen min, først og fremst fordi jeg ikke ønsker å henge ut noen, uansett hva de har gjort eller ikke gjort.

MEN, på onsdag ser dere oss på date sammen i programmet "Wingman" som går på Viafree. Dere som har lyst til å se hvordan det går for seg, må absolutt følge med! Dette er Auduns første møte med barn, og det kan jo diskuteres hvor bra det går..

16 kommentarer
    1. Rannveig da.. Hvis du leser positive og negative kommentarer på forrige innlegg, så ser du at du har fått mange fler positive, enn negative. Du kunne formidlet på en veldig annen måte at du og barna skal være med i wingman, og du hadde ikke engang behøvd å si noe om kommentaren om Audun som far. Tror du ville fått mer klikk in du skreiv, “Audun som pappa”, i overskriften, referert til kommentaren, og serien som hovedpoeng. Nå kommer du til å få masse negative kommentarer,kanskje.. 🙁
      Gleder meg til å se episoden 😂 haha. De andre datene var helt kaos! Også skal du komme som “dum” aleneMamma 😂 du har jo sagt tidligere at du fremstår som dum på tv og refererte til dette programmet 😂😂 SPENNENDE!!

    2. Herregud så useriøse og patetiske overskrifter du faktisk får deg til å skrive…! At du har blogging som levebrød er helt utrolig…Skjerp deg!

    3. Herlig overskrift👍 Du får folk til å klikke inn på bloggen og nyskjerrige oss gjør det😀 Det er jo detta du lever av. Syns du e herlig som gir f…. i alle ” sure oppstøt” som mange kommer med. Stå på førr dine unga, kem som e faren deres har ingen med. Du tar vare på ungene og skaper et liv for dere 4 som sikkert mange misunner deg😀

    4. jeg skjønner at du lever av bloggen din og er avhengig av klikk, MEN er det nødvendig å lage clickbait innlegg som gjør at leserne dine gir opp? please: du har så sjukt mye mer fornuftig å komme med, det her blir bare patetisk.

    5. Blir nok pappa han og:)kan de filme reaksjonen hans og sende det på skjermen hehe med en gang han får vite at han blir pappa da hehehe:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg