Selvgjort er velgjort

Da var det plutselig freda’n igjen da! Og størstesnuppa er dratt på pappauke, mens vi skal kose oss her i helgen. Jeg,og to av tre skattifnatter. Vet dere hva? Det blir selvfølgelig fredagspizza i dag, men jeg heller mot å bestille den fiks ferdig. Haha. Rett og slett fordi jeg har brukt dagen i dag på å slappe av mens snuppa sover, da jeg ikke sov så godt i natt. 

Hva det enn blir, så blir det bra. Jeg og Nathaniel har avtalt Harry Potter-kinderegg-popcorn date etter lillesøster har lagt seg, og det vet jeg han ser skikkelig fram til. Føler seg jo stor, når han får være våken lengre, og han ELSKER Harry Potter filmene. Så langt har vi bare sett de tre første litt på repeat, da jeg synes de er “barnevennlige” og greie for hans alder. Resten får vi nok enda vente med en stund. . 

I går kveld lagde jeg hjemmelagde musli/energibarer, med tørket frukt, valnøtter og havregryn, og tenkte å vise dere resultatet. De ble noe brent, men det er slik det er avogtil. Jeg er litt sånn som løper mellom kasserollene, klesvask og alt annet som skal gjøres, og plutselig hadde blandingen stått akkurat litt for lenge. Vel, vi får se hvilket terningkast sjefen selv gir de når han kommer hjem fra barnehagen. Han har turdag på fredager , og da må man jo ha med noe som er litt ekstra godt! 

Nå sitter jeg egentlig bare å venter på at lille frøken snupp skal våkne, og så skal vi dra å møte ei venninne og datteren hennes som skal være med henne, og mor sjøl skal ta sol. Det blir så deilig! For å si det sånn, det hører til sjeldenhetene. Så min likbleike kropp har nok godt av litt stråling, hvor farlig det enn måtte være. 

God helg kjære lesere og følgere!

Blogges

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg