-50% salg hos Boozt!

Jeg elsker virkelig høsten!  Kaldt ute, varmt inne, og nydelige farger så langt øyet kan se! Liker spesielt høsten med tanke på alle de fine klærne, vanskelig å velge når det finnes så utrolig mye fint…

Ettersom jeg abonnerer på nyhetsbrevet til Boozt, og jevnlig får nyheter i innboksen, tenkte jeg å vise dere noen av mine høstfavoritter som har blitt rabattert til -50%!

 


1.Ilse Jacobsen   2.By Malene Birger    3.Ilse Jacobseen    4.Pulsar    5.Tiger of Sweeden     6.Noa Noa    

 7.Ilse Jacobsen    8.Ray Ban     9.Noa Noa     10.Tiger of Sweeden     11.Guess      12.By Malene Birger

 

Og mye, mye mye mer fint, samt mange flere kjente kvalitetsmerker. Løp og hent lommeboka og benytt deg av dette elleville salget! Vi skal straks ut av døra her mens tre(fire?) mann legger tak i stua vår..Jeg og Nathaniel skal på kino og ha litt alenetid bare oss to. Det er lenge siden det, og det skal bli veldig koselig! 

Ønsker dere en fin lørdag videre!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg