Sippemamma

God kveld lesere! ♥Håper dere har hatt en fin dag så langt. Vi har hatt en helt strålende dag, sånn bortsett fra en litt stressende morgen med mange fremmede mannfolk i huset for å fikse taket. 

Storebror fikk noen timer helt alene med mamma i dag, og det tror jeg virkelig han satte stor pris på. Det føles litt fælt å tenke på at han ikke har fått vært med meg alene på nesten ett år, men det er jo på en måte ikke så veldig mye jeg får gjort med det. Han sa likevel at han savnet Sienna de få timene hun var borte, men jeg tror nok han syntes det var deilig å ha meg bare for seg selv. 

Vi har vært på kino og sett “Peter og dragen“, en veldig fin film, både for stor og liten. Jeg innser at jeg er over gjennomsnittet emosjonell, da jeg tok meg selv i å sippe flere ganger underveis i filmen. Haha. Jeg kan ikke se en eneste slik film uten å ta til tårene! Det ble hvertfall en kjempefin dag for vår kjære storebror, som koste seg masse med både kino, popcorn og godis ♥

Blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg