Føler meg gravid!

I dag skal jeg endelig gjøre noe eg burde gjort for et halvt år siden. Skjønner helt ærlig ikke hvordan jeg har holdt ut så lenge uten å gjøre noe tiltak. Jeg trodde nemlig det skulle bli bedre, de sa så!

I dag skal jeg nemlig til min kjære fastlege å fjerne p-staven. Nei, jeg planlegger absolutt ikke flere barn de nærmeste tjue åra.

Kroppen min tåler bare rett og slett ikke å ha den der, og det går utover både humøret og huden min, blant annet. Jeg griner av ALT, absolutt alt. Jeg har helt syke cravings på utvalgte matvarer(lakris, sitron og sure ting generelt) Og helt ærlig, trenger jeg ikke å ha en pinne på størrelse med en fyrstikk, inni underarmen min, proppfull av hormoner, som får meg til å føle meg som et gravid hormontroll konstant…når jeg lever i fullstendig sølibat?

Nå har jeg ventet og ventet på at ting skal bli normalt igjen, ettersom jeg fikk beskjed om at det bare er i begynnelsen kroppen reagerer litt. Vel, denne begynnelsen er helt sinnsykt langvarig for min del, og nå kan jeg ikke vente med å bli kvitt skiten og endelig bli meg selv igjen uten masse dritthormoner i sirkulasjonssystemet. Halleluja!

Jeg kommer tilbake til dere senere, jeg må nemlig vise dere den nydelige minneramma til bittelillesøster jeg endelig har tatt fatt på. Den har stått litt for lenge og bare støvet ned, så det var på tide altså. Gleder meg til å vise dere!

Ha en fantastisk dag lesere. Blogges

7 kommentarer
    1. Stå på .digger deg.du er en go mor. Husk at alt du egentlig trenger,er kjærlighet fra og til dine barn:-) klæm fra konemor:-)

    2. Du gjør det som føles best for deg 🙂 Ser at det ikke hjalp å stenge kommentar feltet,med en gang du åpner det igjen,renner netttrollene inn..:) steng det igjen ,:) ha en flott dag 🙂

    3. Anbefaler deg Conludag 🙂 du kan gå på den mens du ammer og har minst risiko for blodpropp 🙂 minipiller altså. Jeg er storfornøyd

    4. Hei!
      For det første syns jeg det er trist at du som blogger legger ut i det vide og det breie om hvor ille det er med p-stav. P-stav er det tryggeste prevensjonsmiddelet som finnes på markede idag. Det er faktsik tryggere enn om mannen steriliserer seg. At den er proppfull av hormoner er forresten også feil, da du får i deg hormoner tilsvarende 1 minipille i uka…. Tenk hvor mange unge jenter som surrer med prevensjonen sin (du kjenner sikkert til typen), som hadde hatt kjempenytte av en p-stav. Så veldig synd at du sprer skremselspropaganda på denne måten. Javel, det fungerte ikke optimalt for deg.. Men så hadde det kanskje holdt å si det?
      Håper forøvrig du velger en annen form for prevensjon istede, for eksempel kobberspiral!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg