Man lærer så lenge man lever

I dag har vi hatt en knalldag! Og jeg må jo bare nevne det (igjen…) Hvorfor har ikke døgnet flere timer? Jeg trenger mange, mange flere kjenner jeg!

Vi har vært på bowling, til stor glede for de søte små!

Sienna er litt liten, men koste seg med sine egne leker, og Kvakk, selvfølgelig, som med tiden har blitt en godt brukt koseand siden han er med overalt ❤Han var en gang hvit. Nå er han grå! Litt av sjarmen, det!

På vei ut av bowlingen møtte vi en gutt som satt i rullestol og ikke kunne snakke, men som kommuniserte kjempefint via kroppspråk. Denne gutten likte Nathaniel kjempegodt, og jeg kunne se i hans øyne at dette fattet hans interesse, han nærmest lyste opp. Han hadde en lengre samtale med gutten, selv om han ikke kunne snakke slik vi kan. Dette ble en utrolig fin erfaring for Nathaniel å ha med seg videre. At ikke alle er helt like, ikke alle er så heldige å kunne snakke slik vi gjør eller gå, slik vi tar som en selvfølge. Vi snakket masse om det på turen hjem igjen, og ved senga da han skulle legge seg i kveld. Det var helt utrolig å se hvor omsorgsfull han var ovenfor denne gutten, og det varmer hjertet mitt å tenke på det. Fine, snille storebroren vår! ❤

Blogges

18 kommentarer
    1. så utrolig vakre barn <3 . de er så nydelige. og jeg synes det er så koselig at du og W kan finne på ting sammen som venner, veldig viktig for Emma 🙂

    2. Jeg vet ikke om det er fordi tøylene dine sleppes litt når kommentarfeltet har vært nede eller ei, men jeg har blitt SÅ glad i bloggen din de siste dagene! 🙂 Det har vært noe annerledes over den, og jeg liker det! Klem til deg 🙂

    3. Ble rørt av det siste avsnittet, for en god og moden gutt du har! Du har uten tvil gjort noe riktig i oppdragelsen, stå på videre 🙂

    4. Barna dine er altså så nydelige, Rannveig! Og ikke bare utenpå, men på innsiden også – måtte felle noen tårer av det siste avsnittet hvor du forteller om Nathaniels møte med gutten som hadde andre forutsetninger enn ham selv. Det var nok et herlig møte og en god erfaring for begge guttene, kan jeg tenke meg. Det er så viktig å lære de små om både forskjeller og likheter og menneskeverd. Det må ha vært fantastisk for deg å se hvor mye Nathaniel allerede har grep om. Både Nathaniel, den ukjente gutten og begges foreldre fortjener en god klem og en liten applaus 🙂

    5. Silje; Blir du ikke stresset over å pirke på andre bloggere? Du er jo ikke på noen liste, bare en ussel leser😂

    6. Huff, tenker at ting mellom deg og W kanskje kunne ordnet seg etterhvert om ikke den dama han gjorde et feilgrep med valgte å beholde barnet, enda hun visste at dere hadde E sammen! Bra dere har kontakt for barnas del uansett 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg