Vår siste dag sammen

I dag har jeg visst fått unnagjort litt av hvert! Holder på å ordne til pakkekalenderene til barna, men er langt fra i mål enda. Synes det er så utrolig gøy, og siden det er snakk om i alt 72 kalendergaver, prøver vi å gjøre det litt rimelig i år. Tenkte å lage et eget innlegg om det for å gi dere inspo til ting man kan legge i kalenderen.

I dag sto det pannekaker på menyen, og størstesnuppa, min trofaste kjøkkenhjelper, var selvfølgelig med.

Imorgen kommer pappaen til Nathaniel for å være med han i noen dager, noe han ser stort fram til. Jeg skal bare være med bittelillesøster, så vi har en meeeeget rolig helg foran oss. Det skal også bli litt deilig med et pust i bakken, selv om jeg trives aller best med alle tre rundt meg ❤

Nå er det natta her! Imorgen går turen til Oslo med Sienna og ei venninne, hvor jeg skal microblade bryna mine, sette på vipper og negler. Altså, det skal virkelig bli deilig!

Blogges

10 kommentarer
    1. Så hyggelig med julekalender til de søte små! 😀 Jeg har planlagt og jobbet mye med prinsessa sin julekalender i år og hittil har jeg funnet på 5 av 24 gaver enn så lenge.
      Det trenger jo ikke være dyrt eller store ting, men å kjøpe det som uansett måtte blitt kjøpt fordi barnet trenger det, synes jeg er smart. 🙂

    2. Da har jeg fått brev fra barnevernet igjen om innkalling – da ei psykiatrisk sykepleier følger med på meg…..og hun har fått kjennskap til via venner min facebook og blogg: lagertha.blogg.no. Ja, man blir vel mer og mer desperat nå som rettsaken nærmer seg.. Skal bli spennende å høre hva de har å komme med nå. Og det blir jo et meget dårlig omdømme til alle psykiatriske sykepleiere. Hvem vil tørre å snakke med de mer??
      Og de må jo handle raskt da min sønn snart er 18 år…..
      Hva skal de finne på etter han har fylt 18 år? Alle i NAV kan jo sjekke hvor folk jobber så de kan fortsette med å sende anonyme meldinger og å spre rykter om meg, enkelte i NAV har tilgang til kode 6 og 7 saker så man er heller ikke sikker når man lever i skjul. Det bør vise alvorlighetsgraden i det NAV har gjort mot meg!
      Jeg lurer på om det er hun Pretorius dama – hun sendte jo sms om at hun og eksmannen lå i samme seng under bryllupet til en av sine sønner..

    3. Du er superflink, Rannveig. Jeg var heldig som fikk bli kjent med deg. Jeg håper virkelig både du og ungene har det bra. Du fortjener virkelig din vekt i gull og ungene også 🙂

    4. Synes du gjør en god jobb jeg, men et tips; utfra bildet tenker jeg det er viktig å være obs på hennes vekt 🙂 Det er ikke like lett for små barn som for voksne dette med forbrenning osv! Jeg sier det ikke for å være slem, men fordi jeg vet hvor ille barn kan være mot hverandre når de blir litt eldre. Noen kilo ekstra kan fort danne mobbesituasjoner , og som mor vil man jo ikke det!

    5. Du kari Helene over her. Emma ser da ikke tykk ut, det er bare litt valpefett som går av når barna vokser. Herregud, du er grunnen til at jenter får spisevegring. Emma er perfekt. Stå på Rannveig:-)

    6. Ja, ok. Takk for tilbakemelding. Er ikke akkurat noen sammenheng med spisevegring, for det kjenner jeg så godt til selv. Skjer det, så skyldes det ikke bare noen få kommentarer fra ung alder 😉 Spisevegring kan oppstå som følge av mange ulike ting.

    7. Hva i alle dager er denne kommentaren om Emmas vekt.. Hun er ser jo aldeles normal ut, og er ikke i nerheten av tykk.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg