Bli en vakrere versjon av deg selv!

Hei kjære lesere!

Beklager for litt dårlig med oppdatering fra denne kanten. Siden i går har jeg bare hatt Sienna her hjemme, og jeg må ærlig få innrømme at det er UTROLIG deilig å ha en rolig lørdag i dag. Jeg ligger på sofaen med verdens mykeste teppe, koseklær og ser Kardashians mens bittelillesnuppa sover. Kan ikke huske sist jeg lå på sofaen på en lørdags formiddag, liksom. Jeg kan være den første til å klappe meg selv på skuldra, og si: "Vel fortjent!"

Vi var en tur på Strømmen i går, jeg og frøkna. Var nemlig medlemslag, så det ble noen poser med oss hjem, haha! En del ting til kalenderen til barna, nye sko til mor, og nye, litt penere sko(til helger osv) til storebror, som jeg tenkte å putte i kalenderen 1 desember. Og mor fikk seg ny kjole! Det minner meg på julebordet med barselgruppa mi i dag, som jeg ikke får deltatt på. Men sånn er det når man ikke har noe familie i nærheten. Jeg er også veldig kresen på hvem som får passe Sienna, og de to personene som jeg ville latt passe henne,kunne ikke. Selv om det hadde vært gøy å komme seg litt ut, er det likevel superkoselig å tilbringe mer alenetid med lillefrøkna! ❤

Jeg må også selvfølgelig vise dere mine nye bryn! Husker dere jeg nevnte at jeg skulle ta microblading på brynene? På torsdag fikk jeg fikset både bryn, vipper og negler hos flinke Tina på Beautyalle i Oslo,mens flinke tante Jeanette var der med Sienna, da dette tok noen timer.

Har dere noen gang tenkt over hvor viktig rolle brynene spiller for ansiktets helhet? Nå, etter jeg har tatt microblading, er forskjellen som natt og dag! Bare se her!

Microblading er det aller nyeste innen 3D bryn-teknologien hvor man pigmenterer inn microtynne hårstrå.

Microblading er en ny og revolusjonerende metode for permanent makeup på bryn. Man bruker en manuell metode til å tegne microtynne hårstrå som er identiske med dine egne brynhår, og resultatet er umiddelbart, troverdige og naturlige bryn. Teknikken går ut på å tilføre pigment ved help av et fint blad som består av microsmå nåler. Fordi fargen implementeres nærmere hudens overflate enn ved tradisjonell tatovering, ser hårstråene veldig skarpe og naturlige ut.

Fordelen med microblading?

De er mange. men den største må være at det ligger så overfladisk. Dette fordi det gir deg muligheten til å endre både form og farge med årene. Sannsynligheten for rødskjær i pigment er minimal til ingen. Brynene dine vil få tynnere hårstrå med denne teknikken. Det er en skånsom metode som skaper minimalt med stress i huden. Minimal med hevelse og rødhet.

Beautyalle er pr. dags dato den eneste salongen i Norge som tilbyr micropigmentering og microblading sammen, og dette gir et langt mer naturlig og ekte resultat. Tenk at jeg aldri mer trenger å sminke bryna mine igjen! Da synes jeg absolutt det er verdt prisen på 4000;-, inkludert påfyll etter fire uker! Mange salonger har en langt høyere pris, så dette er et kupp for din egen skjønnhet!

Beautyalle bruker farger fra Long Time Liner, og microblading maskinen er fra Amiea.

Her er neglene mine! Fra slitne mammanegler med avflasset neglelakk, til lekre gelenegler med fransk manikyr.

For å ikke glemme vipper! De utfører både volumvipper og klassiske vipper. Mine er klassiske, da jeg har naturlig fyldige vipper fra før av. Veldig fornøyd!

(Bildet er tatt tidligere, en av mange ganger jeg har satt på vipper hos Beautyalle)

Få mer informasjon om behandlinger, og bestill time på www.beautyalle.no

5 kommentarer
    1. Går du ikke lenger til Lashes by Kasja?
      Mener å huske at du brukte denne salongen før, men du skrev at de var useriøse osv. Håper du kan svare på.dette .

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg