Sienna har fått seg sin første “iPad” | Vinn to valgfrie leker til ditt barn!

Her i huset sier vi iPad til alt. Som en slags fellesbetegnelse for alle nettbrett. De to største har hver sitt nettbrett. Nathaniel har iPad, og nå har både Emma og Sienna hver sin Kurio Tab, fra Intoy

Annonse

I utgangspunktet vil man kanskje tenke at hun er for liten for å ha sitt eget nettbrett, og uansett ikke skjønner noe av det. Vel, hun elsker sitt Kurio-nettbrett. De er først og fremst designet for barn, og er dermed langt mer barnevennlige enn andre modeller, med et beskyttende deksel i silikon, som også gjør det lettere for et lite barn å holde det. Nettbrettet er lite og lett, og kommer med en kjekk funksjon som heter “Foreldrekontroll”, hvor foreldrene har sin egen profil inne på nettbrettet, og det er kun der man kan administrere ipaden. Dette gjør det mye enklere for meg å holde kontroll over hva de gjør, og hva de ser på, inne på nettbrettet.

Sienna har en favorittapp, som er som en slags pekebok, bare at det er en app. Så, i stedet for å ofre min kjære iPhone for potensiell destruksjon og slag av diverse former, er det greit at hun har sitt eget, barnevennlige nettbrett, som i tillegg tåler en støyt om det skulle bli aktuelt. 

Men det er ikke bare lillesøster som synes Kurio-nettbrettene er super! Både storebror og storesøster bruker de flittig, og det foregår mye byttelåning av nettbrett. Haha! Tilogmed Siennas venninner synes det er kjekt når hun har nettbrettet sitt med på besøk!

Her leker Sienna med sin gode venninne, Elisa,og alle de flotte og utviklingsfremmende lekene fra Intoy. Det som er spesielt med akkurat disse lekene, er at de er designet ut i fra å etterligne ting vi voksne til daglig bruker, slik som smarttelefoner,smartklokker, fjernkontroller, nøkler osv, gjenstander som har en tendens til å bli veldig populære hos de små! 

 

På Kidz Delight sine hjemmesider, kan du se hele utvalget av flotte, fargerike leker til små oppdagelsesferdere! Nå som Sienna både har sitt eget nettbrett, sin egen smartphone, sin egen kaffemaskin, og sin egen smartwatch, så bryr hun seg ikke så mye om min telefon lengre. Alle lekene kan kjøpes på blant annet Toys R’us. 

 

Og så til slutt, en liten overraskelse til dere! Jeg er nemlig så heldig å få dele ut to valgfrie produkter fra Kidz Delight,og det passer jo helt perfekt i forhold til jula som nærmer seg. Hva med å vinne noen julegaver til et eller to heldige barn?  Det eneste dere trenger å gjøre for å delta er:

1. Gå inn på Intoy

2. Velg ut to valgfrie leker du ønsker å vinne

3. Kommenter hvilke leker du kunne tenke deg å vinne!

Vinner trekkes i slutten av November. Husk å legg igjen kontaktinfo slik at jeg får kontaktet vinner pr. mail når trekningen finner sted.

Lykke til! 

 

 

102 kommentarer
    1. Nettbrett, pc og smarttelefoner er en stor del av hverdagen og det er klart at barna legger merke til hvor mye vi voksne bruker disse redskapene😊 At de fine små kan del i dette og samtidig lære noe er jo knall😊 Vår lille Loke som fyller et år 8.desember ønsker seg de interaktive dyrekubene og et slikt nettbrett med tastatur😊

    2. Går mye i nettbrett og telefon her også, veldig kjekt om lille her kunne fått sin egen Kurio og My Fun & Learn Projector ville nok blitt poppis 😀

    3. Fint innlegg, og Sienna er jo bare supersøt der hun sitter med sitt første nettbrett! Utviklingen går superfort fremover, og skal man henge med på alt, må barna faktisk begynne ganske tidlig med duppeditter 🙂
      Prøver lykken på et Tech Set Trio og My Fun & Learn Projector 🙂
      God Lørdag til deg og gjengen 🙂

    4. Så koselig for barna dine at de hygger seg med nettbrettene sine 🙂 Mine storkoser seg med sine 🙂 Så det er virkelig en genial ting for barn i alle aldrer 🙂 Ha en flott lørdag 🙂

    5. Jeg ønsker å vinne mye first mini tablet og tech set trio. Minstemann i huset på 6 mnd er døv, og skal vel etterhvert operere, så litt leker med lyd så vi kan ha lyttetrening blir bra 😉

    6. Det finnes så mye lærerike spill til de små, ikke minst sanger har datteren lært mye av. Bl.a å synge og si ord på engelsk 🙂
      Ønsker meg interactive animal cubes til sønnen på 15 mnd som elsker å bade. Datteren på 5 holder på med både tall og bokstaver på siste året i bhg, så alphabet tablet kunne jeg tenkt meg å vunnet til henne.
      Ha en super dag Rannveig, med dine søte små 🙂

    7. Så supre leker for de små❤️ Har to stesønner på 2,5 og 5 år som hadde satt så stor pris på enten tech set trio eller My first Notebook. Hadde syntes det hadde vært så stas og gitt dem noe de hadde blitt veldig glad for, da jeg ikke har så mye penger til og kunne kjøpe noen fine julegaver til de med.. De er to fantastiske gutter som jeg har blitt veldig glad i, og hadde vært morsomt og overrasket de med en så fin gave til jul💙❤️

    8. Så supre leker for de små❤️ Har to stesønner på 2,5 og 5 år som hadde satt stor pris på enten tech set trio eller My first notebook. Jeg syntes det hadde vært kjempe stas og overrasket de med to så fine gaver, da jeg ikke har så mye penger til og kunne kjøpe noe fint til de til jul.. De er to fantastiske gutter som jeg har blitt veldig glad i og tror de hadde blitt kjempe glade💙

    9. Skjønne jenta di, så stor hun har blitt 🙂 Jeg vil gjerne delta. Om jeg hadde blitt den heldige, så hadde jeg ønsket meg Hammer – Drill – Flashlight og My First 2 in 1 Tablet. Krysser fingrene for at jeg vinner 😛 God helg!

    10. Så spennende! Mye fint å velge mellom 😊 Hvis jeg er så heldig å vinne, ønsker jeg meg My first notebok og Animal tablet.
      Fortsatt god helg! 😄

    11. Hadde vært supert å vinne animal slide tablet og my first learning case til min lille på 10mnd 😍 Det hadde falt i smak her i huset 😀

    12. Lille Kristoffer’en min ønsker seg Hammer & drill og tech set trio 😀 Han er 3 uker yngre enn Sienna, så vil tro han synes det er like gøy med desse lekene som hun gjør 😁

    13. Kurio nettbrett og interactive animals cube😍👏hadde vært perfekt gave til min lille gutt💙

    14. Ønsker oss Fun & Play Tablet til lillesøster og storebror som holder på å lære seg bokstaver, ønsker seg alphabet tablet.

    15. Alpahabet tablet ønsker jeg meg til eldstejenta vår (trenger ikke vinne to ting) Hun er født med en kromosomfeil og skal begynne på skolen til høsten. Det er utfordrende nok i seg selv med lærevansker, kanskje denne kunne gjort læringen mer gøy for henne👧🏼

    16. My bathtime little elephant og my first mirror. Venter mitt aller første barn her som 21åring, så dette ville ha passet fint og fått nå i førjulstiden 🙂

    17. Nei bare nei synes jeg til elektronikk for så små!
      Klart det finnes spill og slikt som man kan lære av der. Men den beste læremåten er vel den du får ute i naturen og blant andre barn. Jeg er ung, enda ikke mamma selv, men jeg holder meg til det eldre mødre sikkert sier selv. Blir helt satt ut når foreldre gir barna mobilen/ipaden å leke med om de er grinete eller bare syke etter oppmerksomheten til foreldrene sine. Men så klart alle har ulik oppdragelse, men synes virkelig ikke små barn bør bli introdusert for ”moderne” verden enda, for ikke å nevne hvor skadelig data skjermer er og hvor avhengighetskapende det er.

    18. Perfekt! dette visste jeg ikke at fantes en gang.
      Ønsker oss veldig et kurio nettbrett og en “my first phone” :-))

    19. Tech set trio til lillebror, og kurio nettbrett til storesøster som er like gammel som emma😄(Evt alphabet tablet dersom kurio ikke er ett alternativ🙈)

    20. Jeg mener nå at et barn kan få nettbrett når de kan lese og skrive. Det samme med mobil. Er ikke noe vits at f.eks en 5 åring løper rundt med mobil og nettbrett uten å skjønne halvparten av det. Synes det er skadelig for de… Har to små jenter selv, ene er helt avhengig av alt med skjerm, fysj å fy… Så ingen nettbrett her i huset for de

    21. Mi snuppe på snart 3 hadde blitt veldig glad for “my first notebook” OK “koko keys” 😄
      Her brukes også nettbrett med barnevennlige spill hun lærer av, og YouTube hvor hun elsker å se på sang og musikk! Ser ikke noe problem i det 😊

    22. Ønsker meg veldig animal tablet og coffe machin til min gutt på 4 år viss jeg skulle være så heldig å vinne 🙂 Nydelige tre kløver av noen barn du har:-)

    23. Hei. Mine 3 barn ønsker seg veldig My first phone og kurio nettbrett til jul❤️Hadde vært helt fantastisk å vunnet det til dem. Ønsker deg en fortsatt fin søndag😊

    24. Jeg hadde ønsket meg Jack Bean Coffee Machine og Tech Set Trio til frøkna mi på 2 år 😄 Kjempeartige produkter! 💗

    25. Smarte og nyttige leker! Må starte tidlig om en skal henge med.. men da får man jo også ha sine egne saker i fred 😉
      Ingen egne barn på meg, så ønsker meg på vegne av fadderbarn og nevø: Kidz delight “Mitt første nettbrett” og Kidz Delight “Tiger phone”.
      Håper det står bra til og at dere får en hyggelig førjulstid på stross av julestria og alt det medfører:)

    26. Ønsker oss Tech set trio og Kurio nettbrett! 😀 Tipper mine tre (to) yngste på 2 mnd, 1 og 2 år hadde blitt kjempeglad da! 😀

    27. Vi ønsker oss KIDZ DELIGHT Groovy gitar og KIDZ DELIGHT min første smarttelefon! 😀 Da tipper jeg lillemannen min hadde blitt meget fornøyd! 🙂

    28. Min sønn på snart 13 mnd hadde digga disse lekene 😊 ønsker oss hammer and drill og interactive animal cubes ☺

    29. Jeg vil gjerne vinne kurio nettbrett og dino tablett til min sønn på snart 6 år. Det hadde vørt en perfekt førjulsgave 🙂

    30. Barna dine gjør mye hyggelig Rannveig. Du er flink til å finne på ting, både med og uten fancy leketøy. Når det gjelder leker – så mye gøy det var på denne nettsiden (som jeg aldri hadde hørt om før). Wow! Jeg hadde blitt kjempeglad for å vinne Interactive Animal Cubes og Kurio-nettbrettet.
      Ønsker dere en finfin førjulstid. 🎄❤️

    31. Hei!
      Lenger opp i kommentarfeltet skriver “3barnsmor” (19.11.2016 kl.22:42) at hun ikke trengte å vinne to ting. Det samme tenker jeg, så syns vi to kunne ha delt 🙂
      Hun: Alpahabet tablet
      Jeg: My first 2 in 1 tablet
      Syns det var en god ide’ 😀

    32. Minsten er 1 år nå på søndag og elsker dyrelyder. Derfor ønsker vi å vinne animal cubes og nettbrett 😀

    33. Vi ønsker oss veldig gjerne
      My Fun & Learn Projector og Jack Bean Coffee Machine 😊 Så gøy med konkurranse! Herlige unger du har Rannveig 💗💗

    34. Hei 🙂
      Jeg ønsker å vinne My First two in one og eller nettbrett. Likte Flashlighten også, vet en liten prins som ville blitt glad på julaften 🙂

    35. Her i huset hadde nok barna blitt super happy over “Silly Sam & laughing Larry” og “My first 2 in 1 tablet”😃

    36. Jeg ønsker meg veldig happy herbie hammer og my animal smartphone til min 7mnd gamle sønn 😀
      Han elsker dyr og siden jeg snekkerer så hadde det vært moro om han også fikk sin første hammer 🙂
      Kurio hadde jo vært supert også, men han er vel litt liten 🙂

    37. Hei. Jeg håper å vinne “My first 2 inn 1 tablet” eller “space tablet”. Den første fordi jeg tror mine to jenter på 1 og 4 kunne hatt myqe glede av den, de er også langt fremfor seg når det kommer til å være smart så de kjeder seg lett fordi ting blir for enkelt rett og slett. Så de tror jeg har hatt godt av å bryne seg på noe sånt.
      Den andre hadde vært helt super å fått til min autistiske sønn på 8 år som er helt oppslukt i verdensrommet. Det hadde vært midt i blinken for han 🙂 her krysser vi alle fingre og tær for at vi vinner 💖

    38. Ønsker og vinne 2 kurio nettbrett til jentene våre! Jente på 2 år, å stedatter på 6 år.❤️
      Jente elsker å få låne Ipaden her hjemme, men denne er det ingen foreldre kontroll på. No vi begge voksne her i huset savner veldig.
      Jentene lærer mye av å få holde på med spill osv som er tilrettelagt for de små, jenta på 2 år her, kan alle fargene på engelsk og kjenner igjen alle tallene fra 1-10, dette er noe hun har lært da vi har spilt forskjellige spill sammen på ipaden.
      Disse hadde vært perfekt for jentene i huset her, krysser det som krysses kan. TVITVI 🙏🏼🍀

    39. Smooth Touch Smart Phone & Smooth Touch Alphabet Tablet + my first notebook 🙂
      Går det an å vinne kurio velger jeg det isteden 🙂
      Flott blogginnlegg!

    40. Ååå da eldste mann har knust iPaden hadde et nytt kurio nettbrett stått høyt oppe på ønskelisten vår! Ønsker oss i tillegg interaktive animal cubes, de hadde virkelig slått an her. Hadde aldri hørt om disse lekene før dette og de er virkelig helt fantastiske.

    41. Da vi desverre ikke har noen penger til gaver i år ønsker jeg meg gjerne to kurio til mine to døtre på 3 mnd. Vet de allerede nå hadde hatt masse glede av de

    42. Lille Aria på snaaart 1 år (9. Desember) ønsker seg smartphone og kurio tablet:D Det hadde blitt en flott bursdag/julepakke til minsta mi! Hadde hjulpet veldig på i denne trange og vonde økonomiske perioden vår 🙁

    43. Jeg har 7 barn og vil gjerne vinne 7 forskjellige leker! Da alle må få hver sin ting tross alt. Om jeg ikke vinner tenker jeg og kjøpe tek set trio til de tre minste, har du noe salgskode til de som ikke vinner?

    44. Vi ønsker oss da disse produktene: My Fun & Learn Projector og Kurio Tab 2.
      Fin konkurranse, spesielt nå i juletida 🙂

    45. Ønske å vinne Chubby Puppies og Kurio-nettbrettet 😍
      Mi hadde den gelefonen sienna har på bildet, men den ble fort ødelagt 🙁 Va yndlingsleken, sjøl om den ikke virke så prate ho i den enda 😂

    46. Ja dette vil jeg være med på. Ser ut som dette hadde falt i smak hos mine barn. Skulle vi være så heldig å vinne ønsker vi oss kurio nettbrett og alpabet tablet:)

    47. Hei, ønsker meg veldig et kurio nettbrett da sønnen min klarte og ødelegge sin forrige. Har ikke økonomi til og kjøpe et nytt til jul, vet han hadde blitt veldig glad.

    48. Kurio tablet og tech set trio 😄 Gutten min er så energisk og vil oppdage alt her i denne verden, så tror desse to lekene vil virkelig glede han 😍

    49. Wow, mye fint der inne!😍
      Skulle jeg være så heldig ville jeg gitt Kurio Tab2 til eldsteprinsen og Disney 3D lampe (Olaf🙈) til mineprinsen, da han er mørkeredd. Krysser alt jeg kan!💕❄️

    50. Wow, mye fint der inne!😍
      Skulle jeg være så heldig ville jeg gitt Kurio Tab2 til eldsteprinsen og Disney 3D lampe (Olaf🙈) til minsteprinsen, da han er mørkeredd. Krysser alt jeg kan!💕❄️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg