Kjære julenisse…

Dere kjenner til følelsen… du vet, du har hatt en over gjennomsnittet lang dag, og mest av alt frister senga når barna endelig sover søtt.

Men… det er dessverre ingen kjære mor her. Et døgn med 48 timer står høyest på ønskelista mi, som jeg planlegger å sende til den ekte julenissen jeg innerst inne tror eksisterer, sammen med barnas ønskelister med rundt 30 punkter med ting de allerede har i sitt eierskap, men altså ønsker seg to eksemplarer av. Er det ikke ganske sjarmerende?

Fra spøk til alvor. Fra barna la seg og jeg hadde fått ryddet dagens atombombeangrep (barn etterlater seg på merkelig vis slike atombombeangrep daglig) så har jeg sittet her med min kjære PC, og øynene mine går snart i kryss. Deilig å jobbe hjemmefra, sa de. Jeg har aldri jobben et eneste sekund borte fra tankene mine, tilogmed når jeg sover (hvilket ikke er mange timene i døgnet…) drømmer jeg om alt jeg må gjøre innen gitte frister, med forbehold om at veldig mye ikke går etter planen når man har tre små og det ikke så reint sjeldent oppstår uforutsette ting.

I dag har vi vært på lekeland, til barnas store fornøyelse. Vi dro med ei venninne av meg, mannen hennes, Siennas venninne og Nathaniels BFF!

De koste seg masse! Vi har funnet et nytt lekeland, Megafun på Lørenskog, som vi er utrolig fornøyd med! Det er rent, ryddig og oversiktlig. Og i tillegg har attraksjoner som 6D kino og lufttunnell! Sistenevnte skal jeg faktisk prøve ut i nærmeste framtid, så det blir jo spennende å se hvordan det går, haha!

God natt følgere ❤ Blogges

4 kommentarer
    1. De to eldste kan faktisk hjelpe til å rydde før de legger seg. Jeg mener det er en selvfølge. Det blir fort misnøye men gjør det til en lek så går det fort. Alle har hver sin bøtte, om å gjøre å fylle den først feks 🙂 Av og til er det lov å la ting ligge. Barna har ikke vondt av litt rot. Heller det enn en utslitt mamma. Du skal være mamma lenge, ta vare på deg selv!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg