Vinner av Intoy Giveaway!

God ettermiddag kjære følgere! Frøkna ligger å sover lur, og jeg skal kjappe meg å skrive dette innlegget før jeg skal hoppe en tur i dusjen før hun våkner. På planen i dag står pakking, pakking, pakking og mer pakking.

Tre pakkekalendere skal pakkes helt fiks ferdig til imorgen! Ønsk meg lykke til, tror jeg kommer til å være ganske lei av pakking innen jeg er ferdig. Men, alt for barna! Vi ønsker desember velkommen imorgen, og jeg vet det vil være to veldig lykkelige barn som står opp i morgen, når de ser kalenderen med alle pakkene henge der!

Nå skal jeg også trekke vinner av giveawayen jeg har hatt gående i samarbeid med Intoy! Og vinneren ble Christoffer, og han ble den heldige vinneren av et  Kurio 2 tablet♥ Og siden han bare ønsket seg èn leke, så har jeg valgt å dele premien i to! Da trakk jeg ut en til vinner, som ble Trine Lise, som ble den heldige vinneren av en Jack Bean Coffee Machine! Dere vil bli kontaktet i løpet av kort tid! ♥

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg