-25% rabatt hos Daniel Wellington!

Akkurat nå skulle jeg faktisk bare ønske at jeg kunne legge meg ned og slappe av i lang. lang lang tid. Det har seg nemlig slik at jeg har vært sinnsykt dårlig og kvalm de siste dagene, spesielt på kveldene. Tipper omgangsyken er rett rundt hjørnet, så jeg går egentlig bare å venter på at et av barna/alle barna våkner om natta og har kastet opp i senga, ettersom når først en har fått den, får alle den! Men, jeg velger å se positivt på det, det er bedre å ha det nå, enn i jula! Da kan alle mann kose seg og slippe å kaste opp på julaften hvertfall!

Og når vi snakker om jul, hvilket er en kjært velkommen høytid her, er det jo viktig å tenke på julegavene. Jeg har allerede klart de fleste. Altså, da snakker jeg om klart og ferdig planlagt i hodet, ikke ferdig innkjøpt. Så langt i prosessen har jeg nemlig ikke kommet enda.

Annonse

Men jeg vet i alle fall at flere av mine nære og kjære skal få seg noe fint fra Daniel Wellington, siden de kjører et fantastisk juletilbud i disse førjulstider! For om jeg bestiller nå og helt fram mot 11 desember, får man nemlig hele -25% rabatt, om man kombinerer juletilbudet med min eksklusive rabattkode “RANNVEIG” Elsker den raske leveringen, og selvfølgelig de nydelige klokkene og cuffsene! Jeg er rett og slett litt forelsket i DW’s produkter, tror jeg.

Disse nydelige, klassiske og tidløse cuffsene/armebandene finnes i to farger; Sølv og rosègull. Klarer ikke helt å bestemme meg for hvilket som er finest, da jeg elsker begge to! 

 

Den nydelige Dapper klokken er en stor favoritt hos meg. Den er litt dyrere enn de andre modellene, men så lekker!  Denne klokken sammen med cuffet i rosègull er bare så utrolig fint! 

 

Slik går dere fram for å kombinere juletilbudet med min rabattkode som gir -25%

1. Gå inn på www.danielwellington.no

2. Velg “juletilbud”

3. Velg ønsket klokke, ønsket størrelse og farge samt hvilken reim du ønsker

4. Velg en ekstra reim eller et ekstra cuff, samt hvilken farge du ønsker disse i

5. Skriv inn rabattkoden “RANNVEIG“, og voilà, 25% rabatt på hele bestillingen din!  

Rabattkoden gjelder til 15 desember

4 kommentarer
    1. Omgangssyketips! Kle sengen til barna (og kanskje din også siden det sikkert kan komme barn opp i sengen) med tisselaken og vanlig laken over. Så gjør du det samme 1 eller så mange ganger du vil. Altså annethvert lag med tisselaken og laken. Da kan du bare dra av det skitne laget hvis de spyr, og la resten ligge på. Så har du allerede redd opp for deg selv. Om du ikke har nok tisselaken kan du bruke svartsekker. Det duger i krise. 🙂
      Håper det ikke blir så ille. Du får sette paden på med barne TV og erklære unntakstilstand med noe som kan okkupere barna litt om du blir skikkelig dårlig nå. Vet åssen det er å henge over doskåla med sykt barn alene.
      Stor klem fra en alenemor :*

    2. Ååå nå redde du noen kroner hos meg! 😃😅 satser på samboeren blir like fornøyd! 😎
      Du har en fin blogg og virker som ei heilt topp mor for dine skjønne barn! God Jul til deg og dine 😊😊🎅🎅

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg