Sienna Lucia Charlotte ett år!

Ord blir fattige! Sånn, virkelig. Jeg blir så sentimental, og jeg klarer ikke helt forstå at det allerede har gått et helt år. Jeg mener, ett heeeeeeelt år? For ja, i dag er min vakre lille prinsesse allerede ett helt år! For ett år siden, klokka 21:35, kom min fine Sienna Lucia Charlotte til verden i en rakettfart! 3570 gram og 51 centimeter av perfeksjon Lykkerus! 

Det gikk så fort når hun til slutt bestemte seg for å komme ut av sin trygge hule, at det nesten var litt surrealistisk. Fra jeg satt hjemme på kjøkkenet vårt og lagde dorullnisser med Nathaniel, til denne frøkna så verden med sine øyne for aller første gang, tok det i underkant av to timer! Og fra den stund, til nå, har tiden bare flydd fra oss. Herregud, så fort det har gått! Fra bitteliten baby, til en jente med sterk personlighet og en jente som vet hva hun vil og ikke vil, og som tilogmed snart er oppe og går! Og født på selveste luciadagen, måtte hun få lucia i navnet sitt ♥


Foto: Anna Brandsdal
Verdens fineste snuppelure! Fotograferingen gikk ikke helt som planlagt, da snuppa var veldig trøtt! Men flinke fotograf Anna Brandsdal klarte likevel å fange noen fine øyeblikk!

Jeg ser fram til mange, mange flere fine dager med min lille snuppelure, siden vi to skal kose oss hjemme enda nesten ett år til! Det blir så herlig, som vi skal kose oss, slik vi har gjort fra den dagen hun kom til verden. En skikkelig mammadalt, er hun! Jeg kan ikke beskrive med ord hvor mye hun betyr for meg. Da jeg gikk gravid med henne, var jeg veldig deprimert, og redd for at jeg ikke kom til å føle det samme for henne som jeg føler for de to største barna. Men det var virkelig en ubegrunnet frykt! For denne frøkna elsker jeg virkelig av hele mitt hjerte! Min lille solstråle ♥



Vårt aller første møte ♥ Et av de tre mest uforglemmelige øyeblikkene i mitt liv

24 kommentarer
    1. Hipp hipp hurra for verdens fineste lille prinsesse idag💕 Og gratulerer så mye til deg Rannveig med jenta de idag.
      Du er en helt fantastisk mamma, dine tre små er heldige som har deg! Måtte dagen bli like fantastisk som den fine lille familien deres. Stor klem fra fast leser!!

    2. Gratulerer så mye med Sienna! Håper dere begge får en fin dag 🙂
      Kjipt at anonyme lesere alltid skal kommentere usaklige ting, spesielt i dag. Håper du klarer å se bort fra det, og bare nyte dagen og være stolt over alt du har klart 🙂

    3. Hihi, det bildet der hun har kake på fingrene er jo bare rå søtt da! Hun ser skikkelig irritert ut på en søt måte 😉

    4. Stian Alexander Olsen og besteforeldrene vet om henne. Farmoren har kontakt med henne men barnefaren liker det ikke! Rannveig har til og med sendt melding til kjæresten til barnefaren…..

    5. Hipp hipp hurra! 🙂 Gratulerer med dagen Sienna (+ mamma, storebror og storesøster.) Jeg syns det er helt topp at du legger ut såkalt “uperfekte” bilder også – supert!! 😀 Bildene forteller en historie om hvordan ting faktisk var den dagen, å hva er vel bedre enn en uretusjert dag? Jeg syns di var skikkelig fine 🙂 Skjønn 1-åring <3 Kos dere masse i dag!

    6. Slutt med det maset om Siennas far. Har dere så lite spennende liv at dere må leve gjennom andre? :p
      Gratulerer med dagen til søte Sienna 🙂

    7. Helt geniale bilder 😀 Haha! Fine lille snuppa 🙂
      Håper du og dere har en skikkelig fin dag (og at du ikke engang ser de stygge usaklige kommentarene. <3 )

    8. Bruk stemmen din til noe mer fornuftig enn å legge ut bilder av barnas bursdager. Det er barn i Aleppo, Syria som kanskje ikke får oppleve sin neste bursdag selv. Lag et innlegg om dette om du tør, sånne ting krever mot. Innlegg om barnas bursdager er enkelt, utfordre deg selv, sett et eksempel, bruk populæriteten din til å skrike ut for de stakkars barna i Aleppo!

    9. At hun burde skrive om barna i Aleppo en annen dag kan jeg være enig i, men må var det faktisk datterens ett års dag og da er det naturlig at hun skriver om dette, på denne dagen. Det kan vel ikke være så vanskelig å forstå?

    10. Kjære vene! Forferdelig trist med barna i Aleppo, jeg gråter. Men det må jo gå an å feire 1- års dagen til sin datter for det! Gratulerer så masse med dagen som var til din vakre datter ❤ Du gjør en super jobb som mamma til dine 3 små..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg