Vippebonanza!

Jeg har rett og slett bare måtte ta en liten bloggpause etter forrige innlegg og alle kommentarer fra nære og fjerne. Jeg vet ikke helt hva det er,  men jo eldre jeg blir, jo mer kjenner jeg at det faktisk ikke er så veldig hyggelig å bli hetset anonymt av noen jeg faktisk ikke aner hvem er.  Og det er litt av det som er problemet mitt, når det står ting skrevet inn kommentarfelt som egentlig er ting ikke så mange vet om. Jeg begynner å tvile på mine venner og bekjente,  og det er jo ikke akkurat veldig heldig.

Vi har hatt det strålende her siden sist. Fantastisk helg som vi tilbrakte med min kjære venninne Ingvild og hennes mann og søte små! Veldig koselig ☺ Har dessverre ingen bilder,  men våre søte små leker så fint sammen tross aldersforskjellen! 

På fredag var jeg hos søte Tina på Beautyalle i Oslo, for å sette på vipper da det var en stund siden sist!

Jeg ble som alltid veldig fornøyd med mine vipper! Det er så deilig å våkne å slippe å tenke på sminke i min over gjennomsnittet hektiske hverdag! Det som er så fint med Beautyalle,  er at jeg kan ha med meg Sienna og den jeg har med til å passe henne der. Det tror jeg kanskje ikke det er så mange salonger som hadde godtatt. Da vi var ferdige kom det inn en dame med en liten hund.  Jeg er i utgangspunktet ikke så veldig begeistret for hunder,  men det er absolutt Sienna! Hun var helt i ekstase, og lekte med hunden og lo så tårene trillet omtrent. Tror kanskje vi må ha oss en katt neste sommer, hund får eventuelt komme når barna er litt eldre😊

Om dere bestiller time på Beautyalle,  og oppgir meg som "referanse" får dere nå 200 kr avslag på microblading og micropigmentering av bryn,  samt 100 kr istedenfor avslag på vippeextensions! ☺ Bestille time kan dere gjøre på tlf nr 40068792, eller på www.beautyalle.no

Husk også å følge Beautyalle på Instagram HER!

15 kommentarer
    1. Reklame??
      Rannveig, du må huske å merke reklame 🙂
      meeeen æ lurte litt på noe, hva skjedde med den forrige katta? må du huske at ingen dyr er til for bruk og kast. katter kan godt bli 15-20 år så tenk deg godt om før du anskaffer deg ett husdyr!

    2. Så kjedelig hvis du ikke kan stole på dine nærmeste.. sladder sprer seg dessverre raskt, og selv om de kanskje ikke mente noe vondt med å dele, burde du kanskje revurdere hvem du deler med 🙂
      Håper du uansett får en fin dag videre!

    3. Kan du ikke bare merke reklamen? Du er en skikkelig versting her. Selv om du har mye mindre reklame enn mange andre bloggere, noe jeg synes er bra. Innlegget er like bra, men fint å være tydelig og ærlig på hva som er hva. Håper du og ungene har en fin dag og uke.

    4. Skal du ha katt anbefaler jeg deg å gjøre den vant med sele, bur og bilkjøring fra den er liten så blir det enklere å finne noen som kan passe den når dere er borte. Hvis du vet om noen som eventuelt skal passe den er det fint om pusen blir vant med stedet når den er liten kattunge. Det gjorde vi med pusen vår og jeg og søsteren min var bare 4 og 6 da vi fikk han likevel lov til å gjøre så og si alt med den. Nå er han en tålmodig katt. Til slutt lykke, til katter er herlige dyr!

    5. NEI,hun ber ikke om å bli hetset,om uærlige venner og bekjente eller om direkte ondskap og sladder i kommentarfeltet. Har du ikke noe fint å si eller konstruktiv kritikk…så hold heller munn!

    6. Hei☺️Jeg har lagt igjen noen kommentar før på bloggen din før men no gjør jeg det ☺️
      Vil bare si at forge innlegg var modig gjort å skrive og jeg syns du ord legger deg så bra på Ka du tenker å føler. Vet ikke om det er så lett å bare heve seg over det men syns du er så sterk å flink mamma for dine barn ☺️Følgt deg i alle år jeg har selv et barn og bor sammen med faren å alt ditta . Men til poenge mitt det er det at jeg vet rett og slett ikke om jeg hadde klart hvert alene mamma til tre barn og fullføre alt som følge med et barn ☺️Det er en fullt tids jobb men fytti katta så mye glede å kjærlighet man for for et barn ❤️ Og du har tre nydelige barn og kan ikke tenke på kor mye kjærlighet å glede du for oppleve med tre nydelige barn ❤️ Heier på deg ☺️ Og når det gjelde siennas pappa så har han valgt det selv å vet det gjør vondt og sint å alt som tilhøre der men tenk heller på at han som går glipp av alt du for oppleve han var med på moro å da må han tåle å vokse opp å nesten ta sitt valg å han har tydegvis tatt et valg 🙁 men har han familie mor eller far eller søsken som kanskje vil ta del i livet hennes ? For det har dem rett på eller har et valg kanskje ?:)

    7. Lærer du aldri… Vent til barna er eldre før dere skaffer dere ny katt. Du vil vel ikke at barna skal være for hardhendte med enda en kattunge?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg