Nå blir jeg rik!

Vil bare med å si tusen takk for all engasjementet rundt det jeg skrev om i forrige innlegg. Jeg mener, nå blir jeg rik!

Neida. Jeg tuller selvfølgelig. Vi klarte å samle inn ca 5 000, og venninnen min la inn resten selv. Jeg har lagt ved bilder av transaksjonen i et eget innlegg på Facebook,  så de av dere som trenger beviser på dette og mener jeg lyger, er velkomne til å gå inn der og se. Over og ut med den saken!

I morgen er det karneval i barnehagen, noe jeg vet det er to små som ser veldig fram til ❤ Emma skal være popstjerne, og Nathaniel skal være ninja. Kostymene ligger klappet og klare for bruk til imorgen ☺

Sienna måtte også prøve kostyme, selv om hun ikke skal på karneval, hihi! Verdens søteste drage ❤

Ønsker dere en god natt!
Blogges ❤

15 kommentarer
    1. sånne hær innlegg viser veldig hvordan du er som person. Nu har dere fått hjelp av fremmende folk, og ikke sier du takk men kommer med ett småsurt og sarkastisk innlegg. Er ikke så veldig artig å hjelpe da.
      men va jo fint å få høre at hun fikk inn litt penger.

    2. Kl 00:06 er helt enig med deg,var et småsurt og sarkastisk innlegg. Du kunne i det minste takke på en ordentlig måte Rannveig, virker ikke som du egentlig bryr deg om de som har vippsa over penger. Men kjempebra at hu fikk betalt og slapp å miste barnehageplassen.

    3. Enig med de to andre, men det kan jo hende at de har fått personlig takk igjennom en sms.
      Ellers håper jeg hun har betalt for januar så hun beholder plassen i barnehage. Står jo slik i brevet at hvis ikke neste måned blir betalt til rett tid, så gjelder oppsigelsen!

    4. Overføring fra deg til kommunen på over 6000 kr, men dere fikk inn ca 5000 som du sier? Tok venninna di og overførte resterende beløp til deg, og du igjen betalte hennes faktura til kommunen?

    5. Huff dette likte jeg dårlig. Her hadde det vært på plass med et takk til dem som faktisk har hjulpet og stilt opp.

    6. Takknemlig og hyggelig er to ord som ville vært fint å sett litt mer til. Spyr av disse innleggene dine som alltid er så jævlig sure.

    7. Håper venninnen din er takknemlig og litt ydmyk over hjelpen hun harfått. Håper du inspirerer henne til å jobbe ekstra hardt for å få en jobb. Det er viktig å jobbe aktivt for å forbedre situasjonen

    8. Til dere bitre personer som kommenterer hær.. gå inn på fb til rannveig så ser dere at hun har takket!

    9. Man kan heller gå til nav enn til ukjente og spørre om penger. Har man ikke råd til barn får man bruke prevansjon.

    10. Det er jo ingen som vet hvor mye penger du faktisk fikk inn, det du la ut var jo bare at betalingen var gjennomført! Men det er jo ingen som vet om du fikk inn mye mer enn de 6000kr!

    11. gratulerer med de dårligste bildene på en blogg ever! som “toppblogger”, bruker du nokia 3310 til å ta bilder med?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg