Nå dør jeg…

Jeg synes så synd i meg selv akkurat nå, her jeg sitter med spybøtta som min nærmeste sidepartner. Foreløpig er det bare grønnsåpe og vann i den, men det er nok ikke lenge til det atter en gang er langt verre ting jeg må hanskes med. Ja, for her har det ikke vært annet enn spy og det som verre er de siste dagene. Spy overalt, hele tiden. Og nå er det altså min tur. Først Nathaniel, så Sienna, og nå meg. Jippi! 

I morgen kommer Emma hjem igjen, noe jeg selvfølgelig gleder meg kjempemasse til, det er alltid stas å få henne hjem igjen!  Noe jeg ikke gleder meg så veldig mye til, er å være trebarnsmor med omgangsyken. Høres ikke det kjempefestlig ut?  Er det nå jeg skal rope høyt HJELP… ? Neida, det skal nok gå veldig fint, for som dere vet… når man er mamma, så er man uansett ikke syk, selv om man er syk. 

 

Spøk til side, jeg skal avslutte her og synes enda litt mer synd i meg selv mens jeg kaster opp i bøtta mi på sengekanten. Har måttet avlyse en hel del avtaler denne uken, og i morgen skal Sienna egentlig på femtenmånederskontrollen, som jeg selvfølgelig også må avlyse ettersom jeg selv ligger for døden.

Ønsker dere en fantastisk kveld/natt videre ♥

 

 

19 kommentarer
    1. Uff, god bedring i hjemmet. For både din og Emma sin del, hadde jeg nok spurt pappaen hennes om han kunne ha hun et par dager ekstra, så hun slipper å bli smittet hun også.

    2. God bedring. Bare et lite tips til deg: Ring legen din og be om resept på Afipran (kvalmedempende). Har redda meg et par ganger. Veldig kjekt å ha i hus! 😉

    3. God bedring til deg og dine, omgangssyke er helt pyton. Men jeg må bare komme med et lite tips, du må vaske med noe annet enn grønnsåpe. Grønnsåpe er helt naturlig, og magevirus trives godt i lunkent grønnsåpevann. Du må bruke en annen såpe som dreper basiluskene, klorin er best, men alt annet er bedre enn grønnsåpe akkurat når du har omgangssyke.

    4. Kristin: sant det med vasking, men akkurat her tolker jeg det som at hun har grønnsåpe i vannet hun skal kaste opp i? Det bruker vi også, og det føles bedre å bøye seg over ei sånn bøtte😉

    5. Håper Emma ble borte noen dager ekstra både for din og hennes del. Vanskelig å unngå at hun blir dårlig også.
      God bedring!

    6. Riktig god bedring. Man føler seg så elendig. Dette er noe ordentlig dritt. Håper du blir kvitt raskt

    7. Ble nettoop ferdig med det selv igår og det er HELT JÆVLIG 🙁 satt på baderomsgulvet og gråt og spydde om hverandre hele natta. Masse god bedring til deg!!

    8. Vet ikke om du er klar over det, men alle som er venn med deg på facebook får det på newsfeed når du tagger Willem i artikler med sexstillinger for folk med liten tiss.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg