Shoemania – 20% på vårnyheter hos babyshop!

Annonse

Åh, jeg elsker sko!  Og da spesielt barnesko, det er så utrolig mye fint der ute!  Om vi skal være ordentlig realistiske, trenger de jo strengt tatt bare ett par av hver type sko. Men hvorfor være realtistisk, når det finnes så utrolig mye fint der ute?! Nå fra i dag og til og med 24 mars kjører Babyshop faktisk -20% på en rekke vårnyheter fra blant annet Kavat, Bisgaard, Angulus, Michael Kors, Burberry, Nike osv. Det er såå mye fint, men jeg kan desverre ikke kjøpe alt, da tror jeg at jeg ville vært blakk rimelig kjapt!  MEN, jeg har listet opp noen av mine skofavoritter for dere under 


1. Young Soles         2.Young Soles         3. Kavat          4. Bisgaard        5. Kavat         6.Kavat

 

 

1. Bisgaard      2.Molo      3.Lacoste      4.Michael Kors      5.Dolce & Gabbana      

6.Young Vercace      7.Mini Melissa      8.Michael Kors

 

 



1.Converse      2.Lacoste      3.Mayoral      4.Burberry      

5.Lacoste      6.Nike      7.Nike      8.Burberry      9.Molo

 

Frakt kommer på 29 kr, som er omtrent ingenting! Så her blir det nok noen nye sko på barna nå, selv om de ikke akkurat lider noen sko-nød fra før av, haha! Ha en strålende onsdag fine lesere! ♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg