Classic Petite – 15% til dere!

Annonse

Som jeg nevnte til dere for litt siden, er jeg så heldig å ha den helt nye kolleksjonen til Daniel Wellington – Classic Petite! Og jo mer jeg bruker klokkene, jo mer liker jeg de. Min personlige Classic Petite favoritt er klokken i rosègull. Så utrolig lekker! 

Husk at jeg har en helt unik rabattkode til dere lesere, som gir dere eksklusiv rabatt på alle kolleksjoner hos www.danielwellington.com ! Ved å bruke rabattkode “RANNVEIG” får dere nemlig hele -15% på absolutt hele nettbutikken t.o.m 15 mai! Rabattkoden fungerer i hele verden, enten du sitter i Norge, sveits eller Sør-Afrika! 



Og det beste av alt er muligens at Daniel Wellington tilbyr free shipping over hele verden – det vil med andre ord si at du ikke betaler noe for frakten, men kun for din nye Daniel Wellington klokke av ren klasse og kvalitet. 

Sjekk ut hele Classic Petite kolleksjonen HER! Og på www.danielwellington.com finner du alle øvrige kolleksjoner.

Ha en god natt fine følgere! Blogges ♥

 

14 kommentarer
    1. hahahahha litt latelig reklame..
      lebestift på tennene, horete antrekk, slag i blikket og dårlig redigering!

    2. Til anonym kl.22.29 Så du ler av folk som har fått slag til daglig ?? Snakk om dritte seg ut i kommentarfeltet. alle dere anonyme feigiser. Rannveig er vakker og hadde jeg hatt bedre rå skulle jeg gjerne kjøpt meg en klokke 🙂

    3. Haha. Om klokke på armen er ut? 1. Hvem er det som bestemmer det? 2. Trist å lese at du ikke tørr å kjøre egen stil, anonym. Klokker er for enkelte tidsløse. Hver sin smak, og alt kler den smukke 😉

    4. May Halvorsen… du burde gått på rettskrivings kurs! Og nei, jeg ler ikke av folk som har hatt det! Som det står i min kommentar, så ser det ut som!

    5. MÅ dere alltid være så stygg mot Rannveig? Hvis dere kun er her for å lete etter feil eller finne noe å latterliggjøre og håne, er det vel bedre å bruke tiden på noe mer givende? For Guds skyld, hun er 23-24 år gammel, mor til tre barn og et menneske bak denne bloggen. Skaff dere en annen hobby! Jeg blir dårlig av hvor stygge dere er – på hvert eneste innlegg. Er det ikke rannveig dere hakker på, så leter dere etter feil på små, uskyldige barn(!!!) også!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg