Han kom alt, alt for tidlig!

  Først og fremst må jeg bare si, OI, så mange innspill på mitt forrige innlegg. Mange har selvfølgelig ulikt syn på slike saker, og det respekterer jeg. Når det er sagt, er det mye som står skrevet som absolutt ikke stemmer, uten at jeg skal gå nærmere inn på noe. Fordi jeg selv vet sannheten, og det holder i massevis! 

Denne helgen er det fullt kjør her, med fullt hus og ikke akkurat på liv og røre, for å si det slik! Men på mandag blir det andre boller, da reiser nemlig begge de to største til sin pappa for å feire påske, i og med at vi driver med “annenhver høytid” policy, slik som så mange andre foreldre som ikke bor sammen lengre gjør med barna sine. Så da blir det utrolig stille her i en ukes tid, med barne meg og lillefrøkna. Det blir veldig rart, men jeg må bare få innrømme det – utrolig deilig også! 

Så i den forbindelse arrangerte vi en påskeeggjakt her i dag, litt i tidligste laget! Barna kommer helt sikkert til å få minst to påskeegg til, men hva gjør vel det? Nathaniel begynner å bli stor, så han har i det siste ved jevne mellomrom fortalt meg at påskeharen bare en noen som har kledd seg ut. Men jeg tror barna var ganske overbeviste om at det var den ekte påskeharen som hadde vært her natt til i dag. For når de sto opp, lå det en lapp fra påskeharen, sammen med tre tomme påskeegg. De syntes det var veldig rart at eggene var tomme, men de ble supergira når de fant ut at påskeharen hadde gjemt tre andre egg en eller annen plass ute eller inne. 

 

Endelig! 

De var svært så fornøyde! I tillegg til godis og smoothies, fikk Emma jentestæsj, forskjellige hårband, hårspenner, neglelakker, og Frostlipsyler. og litt hobbystæsj! Nathaniel fikk det han liker aller best for tiden, pokemonkort! Det er liksom det store akkurat nå, og det er så utrolig gøy å se på, siden Pokemon er noe jeg selv holdt på med i min egen barndom. I tillegg fikk han Unokort, fotballkort, og en aktivitetsbok. I tillegg fikk de hver sin jojo, hvert sitt timeglass, og hver sin såpebobleboks. Og sist, men ikke minst – hver sin ballong! Merkelig nok, så er han påskeharen ganske oppdatert på disse barnas interesser. 

Sienna fikk ikke så mye gøy, bare praktiske ting for det meste. En supersøt vårjakke, forskjellige hårband, og sånne antisklitøfler. Nathaniel har flere ganger i dag gjentatt med skikkelig trykk på ordene  “Mamma, han påskeharen var jo helt gææææærn!” Haha, med andre ord tror jeg altså jeg kan konkludere med at påskeharen leverte, også i år!

I morgen har vi fullbooket dag! Først skal vi på besøk til min venninne Ingvild og hennes søte små og se på de skjønne kattungene de har fått. Deretter skal vi spise middag hos tante Astrid i Oslo, hvor Nathaniel skal bli igjen når vi drar hjem igjen.  Han reiser nemlig på påskeferie til Alta med tante Astrid på mandags morgen. Det blir nok veldig bra for han, å møte både resten av familien, og ikke minst, pappaen sin, som han savner mye! 

Sov godt kjære følgere! Blogges 

 

22 kommentarer
    1. Jeg syns det er rart at folk kan trekke konklusjoner om at det er du som er vanskelig i saken angående Siennas pappa, når det er så tydelig at du setter pris på og samarbeider godt med de to andre fedrene. Hadde du vært av den type menneske hadde du vel neppe gitt så positivt inntrykk av dem, heller? Just sayin’ 🙂
      Gleder meg SÅ fælt til å se min Siennas reaksjon når påskeharen har vært her med skattekart. Det blir stas <3

    2. Må dere pirke på absolutt alt hun skriver?? Går an og skrive feil…:( Jævla nettroll, noen av dere som kommenterer her altså!!!

    3. ta nu ikke med det en av de kattungene hjem.. du har klart vist at du ikke e moden når du har sånn “bruk og kast” holdning til dyr

    4. 15:10 Hun skrev klart og tydelig at de to eldste er hos fedrene sine den helgen, så hun ville vel feire sammen med de før de dro da. Er det så vanskelig å skjønne den logikken? Og er det så himla vanskelig for dere andre å forstå skriveleifer? Herregud er det mulig.

    5. Lest bloggen din siden du var gravid med N, men jeg har aldri følt for å kommentere før nå. Jeg må bare si etter å lest innlegget lenger opp (og en haug med andre oppigjennom..), at du gjør en så bra jobb som MAMMA! Jeg aner ikke hvordan du er, men av og til klarer man å lese igjennom orda 💓
      Det varmer inni meg av tanken på hvor heldig de tre barna er for å ha deg som mor! Og for en kul oppvekst de får og kommer til å sitte igjen med! Cudos til en “unormal” hverdag og barndom! Jeg hadde selv en, noe jeg setter pris på ettersom de meningene og tankene jeg har om verden 🌎🌻 DU ER RÅ!!!!

    6. Jeg trodde hun mente barnemeg (altså den hun var da hun var liten) som liksom likte å leke slik lillemor gjør nå. Sorry at jeg misforsto!

    7. Hei 🙂 jeg er sååå sjokkert over mobbere på blogg sider. Hva vil dere oppnå? Det å mobbe for alt mulig. Er å synke så lavt! Er det ikke vett i hode på folk. Jeg er igjen helt sjokkert åssen folk holder på. Slik jeg ser det , er mobbere taperne selv!! Dust folk! Mobbere har ikke respekt for måten andre mennesker ønsker leve på og vil ha det. Folk må respektere at ALLE er forkjellige! Mobbere er tapere uten tvil 🙂 måtte bare få blåst ut. Syns du virker som en super mamma jeg. Stå på ikke bry deg om de svake mobberne. De har nok ikke et godt liv. God påske til deg og dine 🙂 nydelig barn du har 🙂 klem

    8. Ser at du har fått en mye mer positiv blogg og fokuserer ikke lenger så mye på de negative kommentarene. 🙂 Ser også at det er færre negative kommentarer og det er jo supert! 🙂
      Til dere lenger opp: er veldig forskjellig når barna får påskeegg. I noen familier får man dem når påskeferien starter, i noen familien får man dem på skjærtorsdag og hos noen bruker man å få dem på langfredag eller påskeaften. Det er uansett en hver families sak når de ønsker å gi barna påskeegg.

    9. Haha måtte le på ene bildet, trodde emma hadde sienna bak i kurven på sykkeln! Tenkte bare “SÅ LANGT HÅR PLUTSELIG??” 😅😂

    10. Det du skrev tidligere om besteforeldrene til Sienna, altså foreldrene til barnefar. At de i starten ville passe henne og ha et forhold til henne, men så dabbet det av. Tror du ikke grunnen til det er at du gjentatte ganger har skrevet negativt om sønnen deres? Du vinner ingens hjerter ved å rakke ned på barnet deres….. Skjønner frustrasjonen din, det er dårlig gjort av ham. Men å henge ut ham og familien må jo bare forverre ting

    11. Var ikke vanskelig å skjønne hva du mente med den overskrifta der mtp clickbait, kanskje litt upassende når hele innlegget handler om ungene dine

    12. Får du deg katt eller rettere sagt, dyr inn i ditt hjem, melder jeg deg tvert til mattilsynet! Du har bevist at du ikke kan ta vare på dyr!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg